سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

بازگشت پرسپولیس با یک تیر و دو نشان به مستطیل سبز

۱۴۰۵/۰۴/۰۵ - ۰۸:۴۰:۰۲
کد خبر: ۲۳۵۸۳۸۹
برنا – گروه ورزشی: شاگردان اوسمار ویرا پس ازسه ماه و اندی رنگ چمن سبز را در دیداری رسمی می‌بینند.

به گزارش خبرگزاری برنا، در حالی که ساعاتی تا برگزاری دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر زمان باقی مانده بود، آغاز جنگ و درگیری ایران با کشور‌های متخاصم باعث لغو بازی‌های لیگ برتر شد.

در این بین سناریو‌های مختلفی برای بازی‌های نیمه کاره مانده لیگ طراحی شد تا درنهایت پس از کش و قوس فراوان، تصمیم به برگزاری تورنمنت سه جانبه بین پرسپولیس، چادرملو و گل گهر گرفته شده تابدین ترتیب تکلیف سهمیه سوم آسیا مشخص شود.

براین اساس پرسپولیس و چادرملو در حالی قراراست عصر جمعه به مصاف هم بروند که از آخرین بازی رسمی شاگردان اوسمار ویرا ۱۲۷ روز می‌گذرد و سرخ پوشان بعد از مدت‌ها به مصاف چادرملو می‌روند.

آخرین دیدار رسمی پرسپولیس در فصل اخیر به تقابل این تیم برابر خیبرخرم آباد برمی گردد، دیداری که روز جمعه, ۰۱ اسفند ۱۴۰۴ در تهران برگزارشد و قرمز‌های پایتخت نشین در ناباوری با نتیجه دو بر یک برابر حریف خود شکست خوردند. در آن دیدار تک گل سرخ پوشان را ایگور سرگیف به ثمر رساند، گلی که مانع باخت این تیم نشد.

حالا پس از گذشت ۱۲۷ روز از آن بازی ویژه، پرسپولیس در دیداری مهم در غیاب ملی پوشان داخلی و خارجی اش باید برابر شاگردان سعید اخباری صف آرایی کند، جدالی که پیروزی در آن هم می‌تواند آخرین ناکامی‌های این تیم در فصل بیست و پنجم لیگ برتر را کمرنگ کند و هم این که اوسمار و شاگردانش را یک گام به حضور در آسیا امیدوارتر نماید.

انتهای پیام/

نظر شما