به گزارش برنا، خبرگزاری واس گزارش داد که فیصل بن فرحان بن عبدالله، وزیر امور خارجه عربستان سعودی، امروز در منامه با مارکو روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا دیدار و گفتوگو کرد.
این دیدار در حاشیه نشست وزارتی میان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا برگزار شد.
دو طرف در جریان این دیدار، تحولات منطقهای و بینالمللی را مورد بررسی قرار دادند که در صدر آن، توافق آمریکا و ایران و میزان پیشرفت حاصلشده در مذاکرات میان دو کشور قرار داشت.
وزیران خارجه عربستان و آمریکا همچنین بر اهمیت حفظ آزادی کشتیرانی بینالمللی در تنگه هرمز بدون اعمال محدودیت تأکید کردند.
در ادامه این گفتوگوها، آخرین تحولات مربوط به غزه و لبنان نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
انتهای پیام/