سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز

۱۴۰۵/۰۴/۰۴ - ۲۲:۵۲:۱۵
کد خبر: ۲۳۵۸۴۷۸
برنا - گروه سیاسی: نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس (PGSA) شامگاه پنج‌شنبه ضمن تاکید بر لزوم تردد از مسیرهای تعیین شده توسط این نهاد، نسبت به هرگونه تردد در مسیرهای غیرمجاز هشدار داد.

به گزارش برنا، نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس در پاسخ به استعلام‌های مکرر اعلام کرد: «‏هرگونه تردد از مسیر‌های خارج از چارچوب تعیین‌شده PGSA، مشمول تضمین عبور ایمن نبوده و از پوشش بیمه و مسئولیت‌های مرتبط برخوردار نخواهد بود.»

این نهاد در ادامه تاکید کرد: «‏تبعات ناشی از تردد از مسیر‌های غیرمجاز، برعهده مالک، بهره‌بردار و فرمانده شناور خواهد بود.»

انتهای پیام/

نظر شما