سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ها از تنگه هرمز را متوقف کرد

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۴
|
۲۲:۴۶:۲۷
| کد خبر: ۲۳۵۸۴۷۶
سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ها از تنگه هرمز را متوقف کرد
برنا - گروه بین الملل: سازمان بین‌المللی دریانوردی اعلام کرد که در پی وقوع حادثه دریایی در نزدیکی عمان عملیات خارج کردن کشتی‌ها از تنگه هرمز را موقتا متوقف کرده است.

به گزارش برنا، آرسنیو دومینگز دبیرکل سازمان بین‌المللی دریانوردی پنجشنبه شب در بیانیه‌ای گفت: پس از طرح تخلیه توسط این نهاد که از طریق آن چندین کشتی با موفقیت تخلیه شدند، تصمیم گرفتم تا برای اطیمنان دوباره از تضمین‌های ایمنی لازم برای کشتی‌های موجود در لیست تخلیه ما و همه کسانی که در منطقه هستند، عملیات تخلیه را به طور موقت متوقف کنم.

این نهاد دو روز پیش اعلام کرده بود که در همکاری نزدیک با ایران، عمان و همه کشور‌های ساحلی و آمریکا و صنعت دریانوردی عملیات تخلیه بیش از ۱۱ هزار دریانورد را که همچنان در منطقه هستند، آغاز می‌کند.

منابع خبری پنجشنبه از حادثه دریایی در سواحل عمان خبر داده و اعلام کردند که این حادثه تلفاتی به همراه نداشته و آسیب زیست محیطی نیز نداشت.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر