به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، امیرحسین مبشر، نیکوکار یزدی که هر ساله در مناسبتهای مختلف با مشارکت در پویشهای آزادی زندانیان غیرعمد به این امر خداپسندانه کمک میکند، امسال نیز در کنار برگزاری مراسم روضهخوانی حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، با پیوستن به پویش «نذر حسینی» مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان غیرعمد اهدا کرد.
وی در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: مکتب امام حسین (ع) مکتب آزادگی و رهایی است و اعتقاد من این است که برکتِ مجلس عزای سیدالشهدا باید در گرهگشایی از زندگیِ مردم جاری شود؛ چه زیباست که در ایام سوگواری ایشان، با تاسی از درسهای آزادمردیِ حضرت اباعبدالله(ع)، دلِ خانوادهای را که چشمانتظارِ بازگشتِ عزیزشان هستند، شاد کنیم.