یزد مسئول خدمات‌رسانی در منطقه ۴ تهران برای مراسم تشییع شد

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۷
|
۱۲:۴۴:۵۸
| کد خبر: ۲۳۵۹۳۸۵
یزد مسئول خدمات‌رسانی در منطقه ۴ تهران برای مراسم تشییع شد
برنا_گروه استانها: استاندار یزد از استقرار نیروهای خدمات‌رسان استان در منطقه ۴ تهران برای مراسم تشییع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، استاندار یزد از آغاز استقرار نیروهای خدمات‌رسان استان در منطقه ۴ تهران برای ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در آیین تشییع و وداع با رهبر شهید انقلاب خبر داد و گفت: این مسئولیت در قالب تقسیم‌بندی مناطق پایتخت میان استان‌های کشور به یزد واگذار شده است.

محمدرضا بابایی در نشست ستاد ملی آیین تشییع و وداع با پیکر رهبر شهید انقلاب که به‌صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه، استانداران تهران، قم و مشهد گزارشی از برنامه‌ریزی‌ها و زمان‌بندی برگزاری مراسم ارائه کردند و هماهنگی‌های لازم برای اجرای هرچه بهتر این رویداد انجام شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در استان افزود: تاکنون چهار نشست ستاد استانی مراسم تشییع و تدفین برگزار شده و همچنین جلسات ستادهای شهرستانی و کمیته‌های ۱۷گانه زیرمجموعه این ستاد نیز به ریاست فرمانداران تشکیل خواهد شد.

استاندار یزد با تشریح وظایف کمیته‌های اجرایی گفت: این کمیته‌ها در حوزه‌های مختلف مأموریت دارند و در بخش اعزام زائران به تهران، قم و مشهد، هماهنگی‌های لازم برای اسکان اضطراری و پشتیبانی از مسافران انجام شده است.

بابایی با بیان اینکه مسئولیت خدمات‌رسانی در مناطق مختلف تهران میان استان‌ها تقسیم شده است، تصریح کرد: مدیریت منطقه ۴ تهران به استان یزد واگذار شده و نیروهای شهرداری یزد به همراه سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در این منطقه مستقر شده‌اند تا خدمات مورد نیاز را ارائه دهند.

وی همچنین از تعیین محل استقرار موکب‌های استان در تهران و مشهد خبر داد و افزود: برای استقبال، اسکان و پذیرایی از زائران عبوری نیز محل استقرار موکب‌ها در ورودی و خروجی شهرستان‌های استان مشخص شده و تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی پیش‌بینی شده است.

استاندار یزد در پایان با اشاره به برگزاری مراسم یادبود رهبر شهید انقلاب در مرکز استان و شهرستان‌ها، اظهار امیدواری کرد با هماهنگی‌های انجام‌شده، این مراسم با شکوه و در شأن مردم استان و مقام والای رهبر شهید برگزار شود.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر