به گزارش خبرگزاری برنا از استان گلستان؛ استاندار گلستان، در جلسه شورای برنامهریزی و توسعه استان با تأکید بر ضرورت حفظ انسجام اجتماعی و هماهنگی کامل میان دستگاهها اعلام کرد: فرمانداران در برابر هرگونه خدشه به وحدت در خیابان مسئولاند و روند توسعه استان حتی در شرایط آمادهباش نیز متوقف نشده است.
علیاصغر طهماسبی با اشاره به نقش اثرگذار سخنرانان، روحانیون، نیروهای نظامی و مداحان در فضای اجتماعی استان، تصریح کرد: هرگونه اظهارنظر یا اقدام که موجب ایجاد دوگانگی شود، غیرقابل قبول است و فرمانداران باید نسبت به این موضوع حساس باشند.
طهماسبی با تشریح اقدامات عمرانی انجامشده در یک سال گذشته، اعلام کرد: آسفالت بیش از ۴۰۰ روستا، اجرای بیش از هزار کیلومتر طرح هادی روستایی، شناسایی ۴۹۵ هکتار زمین و ۱۹۸ هکتار تغییر کاربری برای طرحهای مسکن، ایثارگران و جوانی جمعیت از اقدامات خوب این مدت بوده است.
وی افزود: توسعه استان بر اساس شاخصهای جمعیت، وسعت و میزان عقبماندگی هر شهرستان دنبال میشود.
استاندار گفت: زیرساختهای آب، برق، گاز و راه در این مناطق با سرعت در حال تکمیل است و نگاه مدیریتی استان، توسعه متوازن و فراشهرستانی است.
علیاصغر طهماسبی با بیان اینکه هر هفته سه مگاوات برق خورشیدی در استان آماده بهرهبرداری میشود، خواستار بازتاب دقیقتر اقدامات توسعهای استان شد.
وی افزود: دستگاههایی که گزارش عملکرد ارائه ندهند، بهعنوان دستگاه کمکار معرفی خواهند شد.
طهماسبی با اشاره به مشکلات کشاورزان در تأمین کود و سوخت، دستور داد توزیع کود بدون تأخیر انجام شود و سهمیه سوخت کشاورزان با توجه به مسیرهای طولانی مزارع اصلاح گردد.
استاندار گلستان با قدردانی از بیش از ۱۲۰ روز حضور میدانی فرمانداران و مدیران در شرایط ویژه استان، نسبت به برخی تحرکات اجتماعی اخیر هشدار داد و گفت: در شرایط حساس کنونی، همه دستگاهها باید برای حفظ وحدت، انسجام و آرامش جامعه تلاش کنند.
انتهای پیام/