سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

استاندار : هر هفته سه مگاوات برق خورشیدی در گلستان تولید می شود

۱۴۰۵/۰۴/۰۷ - ۰۸:۴۲:۵۶
کد خبر: ۲۳۵۹۲۳۶
برنا – گروه استانها : استاندار گلستان با بیان اینکه هر هفته سه مگاوات برق خورشیدی در استان آماده بهره‌برداری می‌شود، خواستار بازتاب دقیق‌تر اقدامات توسعه‌ای استان گلستان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان گلستان؛ استاندار گلستان، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با تأکید بر ضرورت حفظ انسجام اجتماعی و هماهنگی کامل میان دستگاه‌ها اعلام کرد: فرمانداران در برابر هرگونه خدشه به وحدت در خیابان مسئول‌اند و روند توسعه استان حتی در شرایط آماده‌باش نیز متوقف نشده است.

علی‌اصغر طهماسبی با اشاره به نقش اثرگذار سخنرانان، روحانیون، نیرو‌های نظامی و مداحان در فضای اجتماعی استان، تصریح کرد: هرگونه اظهارنظر یا اقدام که موجب ایجاد دوگانگی شود، غیرقابل قبول است و فرمانداران باید نسبت به این موضوع حساس باشند.

طهماسبی با تشریح اقدامات عمرانی انجام‌شده در یک سال گذشته، اعلام کرد: آسفالت بیش از ۴۰۰ روستا، اجرای بیش از هزار کیلومتر طرح هادی روستایی، شناسایی ۴۹۵ هکتار زمین و ۱۹۸ هکتار تغییر کاربری برای طرح‌های مسکن، ایثارگران و جوانی جمعیت از اقدامات خوب این مدت بوده است.

وی افزود: توسعه استان بر اساس شاخص‌های جمعیت، وسعت و میزان عقب‌ماندگی هر شهرستان دنبال می‌شود.

استاندار گفت: زیرساخت‌های آب، برق، گاز و راه در این مناطق با سرعت در حال تکمیل است و نگاه مدیریتی استان، توسعه متوازن و فراشهرستانی است.

علی‌اصغر طهماسبی با بیان اینکه هر هفته سه مگاوات برق خورشیدی در استان آماده بهره‌برداری می‌شود، خواستار بازتاب دقیق‌تر اقدامات توسعه‌ای استان شد.

وی افزود: دستگاه‌هایی که گزارش عملکرد ارائه ندهند، به‌عنوان دستگاه کم‌کار معرفی خواهند شد.

طهماسبی با اشاره به مشکلات کشاورزان در تأمین کود و سوخت، دستور داد توزیع کود بدون تأخیر انجام شود و سهمیه سوخت کشاورزان با توجه به مسیر‌های طولانی مزارع اصلاح گردد.

استاندار گلستان با قدردانی از بیش از ۱۲۰ روز حضور میدانی فرمانداران و مدیران در شرایط ویژه استان، نسبت به برخی تحرکات اجتماعی اخیر هشدار داد و گفت: در شرایط حساس کنونی، همه دستگاه‌ها باید برای حفظ وحدت، انسجام و آرامش جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما