تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام اولویت جدی استان گلستان
به گزارش خبرگزاری برنا از استان گلستان؛ سید مهدی مهیایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان در دیدار با استاندار ضمن ارائه گزارشی، برنامهریزی هدفمند را یکی از الزامات مدیریت در حوزه عمرانی دانست و اظهار داشت: تعامل و هماهنگی متناسب با نیازهای هر حوزه یا منطقه، بین دستگاههای بیست گانه اجرایی در قالب ۳۶ کارگروه و کمیته ذیل حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی مورد تاکید و توجه است.
مهیائی تکمیل طرحهای نیمهتمام عمرانی را از اولویتهای مدیریت شهرستان عنوان کرد و افزود: پیگیری تأمین اعتبارات و تسریع در اجرای پروژههای نیمهتمام باید با جدیت دنبال شود.
وی همچنین با اشاره به ارزیابی و رتبه بندی معاونت عمرانی وزارت کشور و سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور اظهار داشت: حوزههای مختلف عملکردی معاونت در تعداد زیادی از شاخصهای چهارده گانه این ارزیابی، حائز رتبههای برتر شدهاند که این موضوع، حاکی از اهتمام ویژه برای ارتقای عملکرد عمرانی استاندار است.
وی در پایان، هماهنگی بیشتر میان دستگاههای اجرایی را ضروری دانست و گفت: حضور فعال مدیران در نشستهای تخصصی شهرستان و تعامل مستمر با نهادهای مختلف، زمینهساز حل سریعتر مسائل و ارتقای کیفیت خدمات به مردم خواهد بود.
در این دیدار همچنین بر افزایش هماهنگی میان دستگاههای اجرایی برای تسریع در اجرای پروژههای عمرانی کلیدی و زیرساختی استان تأکید شد.
در ادامه، مدیران حوزه معاونت نیز گزارشی از اقدامات و فعالیتهای انجام شده و نیز چالشها ارائه کرده و نقطه نظرات، پیشنهادات و مطالبات خود را در خصوص موارد مربوطه بیان کردند.
استاندار گلستان نیز در این دیدار، آخرین وضعیت پروژههای عمرانی و زیرساختی استان و نیز مهمترین طرحهای در دست اجرا در حوزههای عمرانی، شهری و خدماتی استان و نیز راهکارهای تسریع در تکمیل پروژهها و رفع موانع اجرایی آنها را بررسی کرد.
علی اصغر طهماسبی با تأکید بر ضرورت تکمیل پروژههای نیمهتمام، اظهار کرد: بهرهبرداری بهموقع از طرحهای عمرانی میتواند نقش مهمی در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و توسعه متوازن استان داشته باشد.
وی همچنین توسعه فضاهای عمومی، خدماتی و نهضت مدرسه سازی را از اولویتهای مدیریت استان برشمرد و افزود: توجه به زیرساختهای شهری و روستایی و تقویت تابآوری مناطق مختلف در برابر حوادث طبیعی از برنامههای مهم استان است که بایستی با همکاری دستگاههای ملی و استانی دنبال شود.
استاندار با تأکید بر ضرورت تداوم خدماترسانی در همه شرایط، از مدیران دستگاههای اجرایی خواست با حضور فعال در میان مردم، رویکردی جهادی در مدیریت بحران، رسیدگی به مشکلات شهروندان و اجرای برنامههای عمرانی و خدماتی داشته باشند.
انتهای پیام/