سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

آتش‌سوزی در انبار مرکزی بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد

۱۴۰۵/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۰:۰۶
کد خبر: ۲۳۵۹۲۶۶
برنا ـ گروه استانها: مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: در پی وقوع آتش‌سوزی در انبار مرکزی بیمارستان شهدای عشایر، نیروهای آتش‌نشانی و امداد و نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و عملیات اطفای حریق همچنان در حال انجام است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ مهدی پازوکی با بیان این خبر، اظهار کرد : این حادثه تاکنون هیچ‌گونه تلفات جانی در پی نداشته است.

 وی ادامه‌داد: با اعلام وقوع حریق در انبار مرکزی بیمارستان شهدای عشایر، تیم‌های اطفای حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند و عملیات مهار آتش را آغاز کردند.  

پازوکی  تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های اولیه، نیروهای امدادی در حال کنترل و خاموش کردن حریق هستند و اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش آتش به سایر بخش‌های مجموعه در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: این حادثه تاکنون تلفات جانی نداشته و اطلاعات تکمیلی درباره علت وقوع آتش‌سوزی و میزان خسارات احتمالی پس از بررسی‌های بیشتر اطلاع‌رسانی خواهد شد

مهار آتش‌سوزی در انبار مرکزی بیمارستان شهدای عشایر؛ بدون تلفات 

بر اساس گزارش‌های اولیه، نیروهای امدادی در حال کنترل و خاموش کردن حریق هستند و اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش آتش به سایر بخش‌های مجموعه در حال انجام است.

اطلاعات تکمیلی  اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

نظر شما