سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

آمادگی ۳ ورزشکار ژیمناستیک خراسان رضوی برای اعزام به رقابتهای ناگویا

۱۴۰۵/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۷:۳۹
کد خبر: ۲۳۵۹۴۳۸
برنا- گروه استان‌ها: رییس هیات ژیمناستیک خراسان رضوی از آمادگی هیات ژیمناستیک خراسان رضوی برای اعزام ۳ ورزشکار ژیمناستیک خراسان رضوی جهت حضور در رقابتهای آسیایی ناگویا۲۰۲۶ ژاپن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، علیرضا ملائکه از اعزام امیر محمد رحمانی ،امیرمحمد قربانی در بخش آقایان و هنگامه هادیانی در بخش بانوان خبر داد و اضافه کرد: هم اکنون هادیانی جهت کسب سهمیه اعزام به این رقابت‌ها در چین به سر می برد.

 

نظر شما