رئیس جمهور با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کرد

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
|
۱۲:۳۰:۴۷
| کد خبر: ۲۳۵۸۱۸۵
رئیس جمهور با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کرد
برنا- گروه استان‌ها: مسعود پزشکیان رئیس جمهور در مسیر بازگشت از پاکستان، همزمان با شب تاسوعای حسینی به منظور زیارت حرم امام رضا (ع) وارد مشهد مقدس شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، رئیس جمهور شامگاه سه شنبه در جریان سفر کوتاه به مشهد و زیارت بارگاه منور امام هشتم با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، در مسیر بازگشت از سفر رسمی به پاکستان، برای زیارت بارگاه منور حضرت امام رضا(ع) وارد مشهد شد.

رئیس‌جمهور در بدو ورود، مورد استقبال استاندار خراسان رضوی و مدیران استان قرار گرفت و سپس به زیارت حرم امام رضا علیه السلام مشرف شد.

در این سفر، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر جهاد کشاورزی و وزیر امور خارجه نیز رئیس‌جمهور را همراهی می‌کردند.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر