سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

معاون سیاسی استانداری مرکزی: همکاری دستگاه‌های اجرایی و انتظامی نقش مهمی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی دارد

۱۴۰۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۷:۲۶
کد خبر: ۲۳۵۹۴۶۹
برنا - گروه استانها: معاون استاندار مرکزی گفت : با وجود شرایط ویژه کشور، اقدامات مؤثر و قابل توجهی در حوزه مقابله با مواد مخدر در استان صورت گرفته است .

به گزارش خبرگزاری برنا از مرکزی ، حسن قمری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار مرکزی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و شهدای گرانقدر ایران اسلامی، از تلاش‌ها و زحمات مجموعه دستگاه‌های اجرایی، قضایی و انتظامی استان قدردانی کرد.

وی با تبریک به مناسبت حضور و تلاش‌های مستمر مجموعه قضایی استان، اظهار کرد: همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با جرائم، نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در پیشبرد اهداف استان دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به عملکرد مجموعه نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: با وجود شرایط ویژه کشور، اقدامات مؤثر و قابل توجهی در حوزه مقابله با مواد مخدر صورت گرفته که جای تقدیر دارد.

قمری با بیان اینکه موضوع مبارزه با مواد مخدر یکی از محورهای اصلی مدیریت استان است، افزود: بر اساس سیاست‌های ابلاغی، تلاش شده تا با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مرتبط، مشکلات و چالش‌های موجود در این حوزه مدیریت و کنترل شود.

وی همچنین به موضوع افتتاح ساختمان پلیس مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: با دستور و پیگیری‌های انجام شده، این پروژه به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به برخی موضوعات مدیریتی و کمیته‌های مرتبط خاطرنشان کرد: لازم است جلسات و کمیته‌ها با نظم و انسجام بیشتری برگزار شده و گزارش اقدامات دستگاه‌های مسئول در حوزه مقابله، پیشگیری و درمان به صورت ماهانه و جدول‌بندی‌شده به شورای مرکزی ارسال شود.

قمری در پایان ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای حاضران، بر ضرورت استمرار هماهنگی‌ها و تقویت اقدامات مشترک در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

 

نظر شما