بررسی مشکلات بهره برداران معدن در شهرستان قدس

|
۱۳۹۹/۱۲/۰۷
|
۱۶:۳۷:۵۹
| کد خبر: ۱۱۴۳۱۴۲
بررسی مشکلات بهره برداران معدن در شهرستان قدس
فرماندار شهرستان قدس با اشاره بر تلاش، تعهد، سخت کوشی بهره برداران معادن گفت: به منظور تحقق اهداف و سیاستهای دولت در راستای تولید فراورده های معدنی و ایجاد اشتغال برای افراد بومی نهایت تعامل در چارچوب قانون را با معدن داران خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سی و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قدس به ریاست فرماندار با حضور دادستان، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، رئیس اداره امور معاون سازمان صمت استان تهران، رئیس انجمن صنفی تولیدکنندگان شن و ماسه استان تهران، رئیس اداره صمت شهرستان و جمعی از تولیدکنندگان در دفتر انجمن صنفی تولیدکنندگان شن و ماسه استان تهران برگزار شد.

فرماندار شهرستان قدس در این جلسه با تاکید بر ساماندهی بستر و حریم رودخانه کرج گفت: طرح‌های مطالعاتی برای ساماندهی بستر و حریم رودخانه کرج با رعایت مصوبات در خصوص نحوه واگذاری محدوده ها ی حریم و بستر این رودخانه و همچنین رفع مشکلات چاههای آب معادن را در دستور کار قرار دادیم.

واثقی با اشاره بر ایجاد محیطی برای خدمت رسانی به بهره برداران و پرسنل واحدهای معدنی اظهار کرد: در نظر داریم با ایجاد کافه معدن بتوانیم باب آشنایی مراجعه کنندگان به منطقه را با فعالیتهای معدنی فراهم کنیم.

فرماندار قدس با تاکید بر حفاظت از حریم معادن گفت:  یکی از برنامه های ما حصار و دیوار کشی معادن است تا بتوان ضمن حفاظت و ایجاد ایمنی از حریم معادن به زیبا سازی محیط توجه کنیم.

در ادامه لیلا واثقی ایجاد یک دوربرگردان در مسیر جاده چیتگر را حائز اهمیت دانست و افزود: در حال حاضر خودروها برای تغییر مسیر مسافت زیادی را باید طی کنند و ایجاد یک دوربرگردان به منظور سهولت دسترسی مسیر تردد خودروها و افزایش امنیت جاده ها در دست اقدام می باشد.

همچنین فرماندار در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و به منظور توانمندسازی واحدهای تولیدی اظهار داشت: مبلغ پایه حقوق‌ دولتی با ارزیابی قیمتها و بر اساس نقشه برداری اعلام و مجوز تقسیط برای رفاه و حمایت از واحدهای بدهکار صادر شد.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز