سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

نماینده ولی فقیه در لرستان : گزینش باید عادلانه و بدون سلیقه شخصی باشد

۱۴۰۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۷:۵۲
کد خبر: ۲۳۴۸۰۵۶
برنا ـ گروه استانها: نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر ضرورت رعایت قانون، عدل و انصاف در فرآیند گزینش و نقش آن در حرکت دستگاه‌های اجرایی به سمت حکومت علوی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در ا دیدار با در دیدار با مدیر هسته گزینش استانداری و مسئولان گزینش استان ضمن اشاره به اهمیت واقعه غدیر ، اظهار کرد: ولایت الهی، تعیین مصداق حاکمیت در وجود حضرت علی(ع) و فرزندان ایشان و جهت‌گیری نظام به سوی حکومت علوی از محورهای مهم غدیر است.

 وی افزود: بخش مهمی از سامان‌دهی حرکت دستگاه‌های اجرایی به سمت حکومت علوی بر عهده حوزه گزینش است و باید بر پایه قانون، عدل و انصاف و به دور از اعمال سلیقه‌های شخصی انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گزینش را امری مهم در تحقق اهداف دستگاه‌های اجرایی دانست و تصریح  کرد: برنامه‌ریزی دقیق، آسیب‌شناسی و انتخاب درست افراد، زمینه‌ساز دستیابی به نتایج مطلوب خواهد بود. به گفته امام جمعه خرم‌آباد، صلاحیت علمی، اخلاقی و تخصصی در کنار تعهد و تدین از مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب افراد برای مسئولیت‌هاست.

امام جمعه خرم‌آباد همچنین بر دقت در انتخاب افراد، همکاری مدیران دستگاه‌ها با هسته‌های گزینش و برگزاری جلسات مشترک برای رفع مشکلات تأکید کرد و در پایان از تلاش گزینش‌گران قدردانی کرد.

 انتهای پیام 

نظر شما