نماینده ولی فقیه در لرستان : حاکمان اسلامی پایگاه‌های دشمن را از منطقه و سرزمین خود بیرون کنند

|
۱۴۰۵/۰۱/۰۱
|
۱۱:۵۵:۱۵
| کد خبر: ۲۳۲۲۹۷۰
نماینده ولی فقیه در لرستان : حاکمان اسلامی پایگاه‌های دشمن را از منطقه و سرزمین خود بیرون کنند
برنا ـ گروه استانها: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز در عید سعید فطر و اولین روز از سال نو در غم جانکاه امام شهیدمان و دیگر شهدا هستیم، اما این غم همه ی ما و ملت غیور ولایی و انقلابی را مصمم‌تر می‌کند که با تبعیت در راه اسلام ، قرآن و عزت مسلمانان بیش از گذشته تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز  یکم فروردین ماه ۱۴۰۵ در خطبه‌های نماز عید فطر در خرم‌آباد با تبریک عید فطر و آغاز سال نو  عید سعید فطر را مایه ی شرافت، کرامت و عزت اسلام و مسلمانان دانست و اظهار کرد:شرط تحقق این عزت خروج پایگاه‌های دشمنان اسلام از سرزمین‌های اسلامی است ، حاکمان اسلامی برای شکوفایی اسلام ناب باید پایگاهاهای دشمنان اجنبی را از کشور های خود بیرون کنندو همه ی مسلمانان باهم متحد باشند.

وی  با دعوت به تبعیت کامل از خلف صالح امام شهید، آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای مد ظله العالی در مسیر تحقق آرمان‌هی امام راحل ،امام شهید و ارزش های انقلاب اسلامی،  افزود:حفظ اسلام و وطن، برترین عمل صالح است.حفظ اسلام و وطن به عنوان اصلی‌ترین فراخوان در اسلام معرفی شده و پاسداری از کشور و سرزمین در برابر تهاجم بیگانگان برترین عمل صالح است .

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به پیام اخیر مقام معظم رهبری با تأکید بر مولفه‌هایی چون وحدت و انسجام ملی ،نسبت به جنگ رسانه‌ای دشمن برای پیروز نشان دادن خود هشدار داد و بیان کرد: دشمنان ایران در تلاش هستند خود را با استفاده از جنگ رسانه‌ای پیروز نشان دهند ،اما بدانید که ایران اسلامی با قدرت و عزم راسخ در مسیر پیشرفت و عزت خود حرکت می‌کند.

خطیب نماز عید فطر خرم آباد گفت: با محکومیت ظلم و ستم بیگانگان در کشورهای اسلامی لبنان، عراق، فلسطین، غزه، یمن خواستار ائتلاف و اتحاد مسلمانان و کنار گذاشتن مسیرهای اشتباه حاکمان اسلامی شدند و وعده ی غلبه نور هدایت الهی بر دشمنان اسلام را نوید دادند.

وی  همچنین حضور مردم در صحنه‌های دفاع از اسلام و میهن را عملی صالح و حضور نیروهای مسلح در دفاع از آب و خاک را اوج عمل صالح برای آنان برشمرد و گفت : انقلاب اسلامی ایران به دست مردم مؤمن و انقلاب‌خواه به ثمر نشست،مردم در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی، رژیمی وابسته به بیگانگان و دیکتاتور ظالم پیروز شدند و با قطع کردن دست بیگانگان ،رفع وابستگی سیاسی ،عزت و استقلال را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی تاکید کرد: باید همچنان در دفاع از سرزمین خود، استوار و مقاوم باشیم و حضور مردم در خیابان‌ها برای دفاع از اسلام و میهن، عملی صالح است.

انتهای پیام 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر