نماینده ولی فقیه در لرستان : دفاع مردمحضور در خیابانهاست/ تمرکز همه ما باید معطوف به دفاع مقدس باشد
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ حجتالاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در دیدار با جمعی از امدادگران جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه شاهد هماهنگی دولت و ملت در این ایام هستیم،اظهارکرد: امروز برای تشکر و قدردانی از همه خدمتگزاران دستگاه های امدادی، استاندار لرستان و به ویژه نیروهای هلال احمر که همیشه و در همه عرصهها حاضر و آماده هستند،حضور یافته ایم.
وی افزود: دفاع مقدس حرف و هدف اول ماست، هیچ اولویتی بالاتر از آن نیست بنابراین کانون عملکردی و تمرکز همه ما باید معطوف به دفاع مقدس باشد.
امام جمعه خرم آباد ادامهداد: دفاع از کشور را رزمندگان، نیروهای مسلح ما و تلاشگران در عرصه امنیتی و قضایی انجام میدهند و ما هم باید همچنان در خیابان ها حضور داشته باشیم و در واقع دفاع ما، حضور در خیابانهاست.
حجت الاسلام شاهرخی گفت: از رسانه ملی و از رسانه استانی هم که این روزها مجاهدت های مضاعفی را در زمینه اطلاع رسانی جنگ انجام میدهند نیز تشکر و قدردانی میکنم.