سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

توسعه ورزش بانوان هرمزگان در گرو تعامل میدانی و برنامه ریزی است

۱۴۰۵/۰۳/۲۷ - ۱۵:۱۹:۱۷
کد خبر: ۲۳۵۵۳۹۹
برنا-گروه استانها:نشست تخصصی مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با مسئولان ورزش بانوان شهرستانها و نواب روسای هیئتهای ورزشی در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، نشست تخصصی مدیرکل ورزش و جوانان با مسئولین ورزش بانوان شهرستانها و نواب رؤسای هیئتهای ورزشی استان، با هدف ارتقای هماهنگی و شناسایی چالشهای میدانی برگزار گردید.

مهدی فولادی، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، در این نشست با تأکید بر سه ضلع کلیدی موفقیت در ورزش یعنی نیروی انسانی، زیرساخت و برنامه ریزی دقیق، خاطرنشان کرد: «ورزش بانوان نباید تنها به سطح استان محدود شود؛ توسعه واقعی زمانی رخ میدهد که ورزش در تمامی شهرستانها به یک فرهنگ عمومی تبدیل گردد.»

 وی همچنین بر لزوم همگام سازی برنامه‌های اجرایی شهرستانها با سیاستهای کلان اداره کل تأکید کرد.

فاطمه مرادی، معاون توسعه ورزش بانوان استان با اشاره به برنامه ریزی منسجم در سالجاری و برگزاری مسابقات در سطح شهرستان،استان،منطقه ای و ملی و ایجاد کانون های استعدادیابی،افزایش روسای زن هیئت های ورزشی استان و شهرستان و افزایش ورزشکاران سازمان یافته و نظارت بر چارچوبهای رفتار فرهنگی و اجتماعی ورزشکاران و مربیان تاکید نمود و در ادامه افزود با پیش رو بودن مسابقات ۲۰۲۶ ناگویا دختران هرمزگانی بتوانند پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به اهتزاز در آورند.

در ادامه، مسئولین شهرستانها و نواب روسای هیئتها به بیان گزارش عملکرد، مشکلات و کمبودهای رشته های تخصصی، نیاز به مربیان مجرب و تجهیزات به روز و پیشنهادات خود را برای بهبود فرآیندها ارائه نمودند.

گفتنی است این نشست به عنوان گامی مؤثر در جهت تقویت تعامل مستقیم مدیریت ورزش استان با شهرستانها، بستری برای تبادل نظر و هم افزایی در مسیر توسعه متوازن ورزش بانوان فراهم آورد.

نظر شما