دومین جلسه کارگروه مولدسازی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل ورزش و جوانان هرمزگان برگزار شد

|
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
|
۱۱:۳۲:۴۱
| کد خبر: ۲۳۵۵۲۶۳
دومین جلسه کارگروه مولدسازی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل ورزش و جوانان هرمزگان برگزار شد
برنا-گروه استانها: دومین جلسه کارگروه مولدسازی و سرمایه‌گذاری این اداره کل در محل دفتر مدیرکل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، دومین جلسه کارگروه مولدسازی و سرمایه‌گذاری این اداره کل در محل دفتر مدیرکل برگزار شد.

در این جلسه که با هدف بهره‌برداری بهینه از املاک و دارایی‌های ورزشی استان برگزار گردید، مصوبات مهمی در راستای احیای پروژه‌های نیمه‌تمام و جذب سرمایه‌گذار به تصویب رسید.

بر اساس این مصوبات، پیگیری‌های حقوقی برای تغییر کاربری استخر قدیم بندرلنگه در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد این موضوع در کمیسیون ماده ۵ مطرح وهمچنین در راستای ماده ۲۷ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) و برنامه هفتم توسعه، بازسازی استخرهای بندرلنگه و پارسیان به تصویب رسید که هم‌اکنون در مرحله مطالعه و برآورد هزینه قرار دارد.

در ادامه جلسه، بر لزوم دعوت از سرمایه‌گذاران پروژه‌های هتل ورزش قشم، بازسازی استخر حجاب و زمین تنیس حجاب بندرعباس جهت تعیین تکلیف نهایی تأکید شد.

همچنین مقرر گردید شهرستان‌ها نسبت به اعلام املاک مازاد خود اقدام و استعلامات لازم برای تفکیک سندهای املاک مازاد انجام شود. در این راستا، شهرستان‌های بستک و بندرلنگه نسبت به اعلام املاک مازاد خود اقدام نموده‌اند.

از دیگر مصوبات این جلسه می‌توان به انجام بازدید میدانی از املاک مازاد پیشنهادی شهرستان‌های بستک و بندرلنگه، ارائه کروکی املاک پیشنهادی شهرستان بندرعباس و ارائه املاک به صورت پکیج (شناسایی، ارزیابی و هزینه‌کرد) اشاره کرد.

گفتنی است در این جلسه بر مستمر بودن فرآیند ارزیابی و معرفی املاک مازاد توسط معاونت‌های مرتبط تأکید و مقرر شد موضوع جلسات در کارگروه‌های بعدی اعلام گردد.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر