سرپرست جدید هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان هرمزگان معرفی شد

|
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
|
۲۱:۳۶:۲۹
| کد خبر: ۲۳۵۵۵۲۰
سرپرست جدید هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان هرمزگان معرفی شد
برنا-گروه استانها:سرپرست جدید هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان هرمزگان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، طی جلسه‌ای رسمی با حضور مهدی فولادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، سعید مظفری سرپرست معاونت ورزشی،امین رئیسی سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی، حکم سرپرستی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان به علیرضا کناری‌زاده ابلاغ شد.

در این جلسه که در محل اداره کل برگزار گردید، فولادی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان در حوزه ورزش‌های موتوری، بر برنامه‌ریزی منسجم برای توسعه زیرساخت‌ها، شناسایی استعدادهای برتر و حمایت هدفمند از ورزشکاران تأکید کرد. 

وی همچنین از تلاش‌های رئیس هیئت سابق تقدیر نموده و برای سرپرست جدید در انجام مأموریت‌های محوله، آرزوی توفیق نمود.

علیرضا کناری‌زاده نیز در این نشست، ضمن قدردانی از اعتماد مسئولین، آمادگی خود را برای ارتقای سطح کمی و کیفی این رشته، برگزاری رویدادهای استانی و ملی، و تعامل با نهادهای مرتبط اعلام نمود.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر