سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به غزه

۱۴۰۵/۰۴/۰۳ - ۰۱:۵۷:۱۷
کد خبر: ۲۳۵۸۰۰۷
برنا - گروه بین الملل: منابع خبری گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک مدرسه در شرق شهر غزه را بمباران کرده‌اند

به گزارش برنا از خبرگزاری شهاب، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک مدرسه در محله التفاح در شرق شهر غزه حمله کرده‌اند.

در این حمله، مدرسه شهدای غزه در نزدیکی بیمارستان الدره در شرق محله التفاح هدف قرار گرفته است.

هنوز از خسارت‌ها و تلفات احتمالی این حمله گزارشی منتشر نشده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش خیابان السودانیه در شمال غرب شهر غزه را هم بمباران کرده بودند.

هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی همچنین زمینی متعلق به خانواده «شملخ» که محل اسکان ده‌ها آواره فلسطینی در شیخ عجلین واقع در جنوب غرب شهر غزه بود را نیز بمباران کرده بودند.

در پی این حمله، شماری از فلسطینیان زخمی شده‌اند.

همچنین گزارش‌ها حاکی است بمباران رژیم صهیونیستی در محله شیخ عجلین، خسارت‌های گسترده‌ای به چادر‌های آوارگان وارد کرده است.

در شمال نوار غزه نیز خودرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی به مرکز اردوگاه جبالیا نفوذ کرده و به طور گسترده به سمت چادر‌های آوارگان و مراکز اسکان آتش گشوده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما