آموزش ۳۰۰ حرفه مختلف در سازمان فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۲/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۸:۳۷
کد خبر: ۲۰۳۹۱۵۵
آموزش ۳۰۰ حرفه مختلف در سازمان فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سازمان در ۳۰۰ حرفه و رشته مختلف به علاقمندان آموزش‌های لازم را ارائه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید نورالله هدایت در نشست شورای مهارت استان افزود: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۲۵ هزار نفر دردوره‌های مختلف آموزشی این سازمان شرکت کردند.

وی اضافه کرد: در مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای استان همزمان با طرح ملی مهارت افزایی، آموزش‌های لازم در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر برای ۱۹ گروه هدف، ارائه می‌شود.

هدایت با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۱ مرکزآموزشی دولتی و ۱۴۰ آموزشگاه خصوصی در استان، مهارت‌های مورد نیاز جامعه هدف را آموزش می‌دهند گفت:آموزش‌های مهارتی در این مراکز برای دانشجویان، دانش آموزان، روستائیان، زندانیان، کارمندان و سربازان اجرا می‌شود.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به مشکلات آموزشی این سازمان گفت:مهمترین مشکل مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای موازی کاری برخی از دستگاه‌های دولتی است که بدون آموزش گواهینامه مهارت صادر می‌کنند.

هدایت با اشاره به مشکل کمبود اعتبارات این سازمان افزود: با توجه به اینکه آموزش‌ها باید به روز باشد، کمبود اعتبارلازم برای بهسازی و نوسازی تجهیزات و خرید مواد مصرفی، کیفیت آموزش‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز