ثبت نام هواداران گرگانی جهت تماشای فینال بسکتبال غرب آسیا

۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۶:۴۰
کد خبر: ۲۰۸۷۶۱۱
ثبت نام هواداران گرگانی جهت تماشای فینال بسکتبال غرب آسیا
رئیس انجمن هواداران بسکتبال گرگان با اعلام ثبت نام بیش از ۳۵۲ نفر برای تماشای فینال غرب آسیا گفت: هواداران پرشور گرگانی در این دیدار، تنها نماینده ایران را تنها نخواهند گذاشت.

حسین شایان پناه امشب در گفت و گو را خبرگزاری برنا اظهار کرد: دیدار برگشت فینال بسکتبال غرب آسیا چهارشنبه شب(۱۲ اردیبهشت) بین تیم های الریاضی لبتان و شهرداری گرگان برگزار می شود.

شایان پناه افزود: دیدار رفت دو تیم به نفع تیم لبنانی به پایان رسید اما هواداران پرشور گرگانی در دیدار برگشت تنها نماینده ایران را در تهران تنهانخواهند گذاشت.

وی ادامه داد: برای حضور تماشاگران و هواداران  گرگانی در تهران جهت حمایت از تیم محبوبشان ، اقدام به ثبت نام کردیم و امشب(دوشنبه ۱۰ اردیبهشت) ثبت نام به پایان رسید و بیش از ۳۵۲ نفر ثبت نام کردند.

رئیس انجمن هواداران بسکتبال گرگان اضافه کرد:   ۹ اتوبوس وظیفه حمل و نقل هواداران گرگانی را به تهران را انجام خواهند داد اماخطاب به مسئولین استان باید بگویم که ما خسته شده ایم ، ما می خواهیم میزبانی در شهر خودمان باشد.

شایان پناه تاکید کرد: از مسئولین شهر گرگان اعم از شهرداری ، استانداری ، ورزش و جوانان می خواهیم که به فکر یک سالن بزرگ با استاندارد های بین المللی در شهر گرگان باشند تا فرزندان این شهر رنج و خطر سفر به پایتخت را تحمل نکنند.

وی گفت: این کمترین حق بچه های این شهر است ، افرادی که از عمق وجودشان تیم محبوب خود را دوست دارند و حتی از امتحانات خود گذشته اند تا تیم خود را تشویق کنند.

شاهین پناه گفت: اتوبوس های هواداران شهرداری گرگان روز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت)صبح به مقصد تهران حرکت خواهد کرد، ضمن اینکه از همکاری شهرداری گرگان در ایاب و ذهاب هواداران تشکر می کنم.

وی از گرگانیهای مقیم تهران ، کرج و اطراف تهران خواست مثل همیشه تیم محبوب شهرشان را تنهانگذارند و با حضور خود در سالن و تشویق بی امان شهرداری گرگان ، مقدمات پیروزی برابر تیم قدرتمند لبنانی را فراهم آورند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز