حمله سگ به کودک عابر منجر به پلمپ یک واحد صنفی شد
سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ در گفتوگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری برنا اظهار داشت: یک واحد صنفی باتریسازی در محله هفتحوض تهران پس از آنکه که سگ متعلق به متصدی این واحد، به کودک عابر پیاده حمله و او را زخمی کرد، پلمپ شد.
چرا شما ملت همیشه در صحنه ، تو همه چیز و همه کار اعم از اقتصاد و سیاست و فرهنگ و هنر و علم و.....و سگ و گربه و خر و گاو و....... فقط دوست دارید نظر کارشناسی بدید!!!!!!!!
اگر دست شماها نظر دهنده های منفی باف بود که صاحب سگ را همین الان با تیربار میمیکشتید و مغازه طرف را با بمب اتم نابود میکردید.
ایرانی بودن یعنی کارشناسان خبره صد من یه غاز بودن!!
نمیگی آیا این بچه چقدر ترسیده،اون .... باید سگش ول باشه
واقعا که شما نظرت صدمن یه غازه
ایکبیری نکبت جواب سیل اشک اون مادرو کی بده؟؟؟
ادای روشنفکرا رو در میارین ... گم شین لطفا
فقط حمله کرد