چرا همشون آقا هستن ؟ براتون جالب نیست ؟خانوما از ازادی خودشون حمایت میکنن توی فضای مجازی و خیابان ها .
مردها میان میگن بازی نخور وسلام
همه مسلمان نیستن مثل ما چرا به ما یاد ندادن به دیگران احترام بزاریم
پاسخ ها
معین
||
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
مسلمان نیستند همین؟؟؟
پس چرا موقع یارنه و خرید و خودرو و مسکن از حاکم اسلامی طلبکارند
مردها میان میگن بازی نخور وسلام
همه مسلمان نیستن مثل ما چرا به ما یاد ندادن به دیگران احترام بزاریم
پس چرا موقع یارنه و خرید و خودرو و مسکن از حاکم اسلامی طلبکارند
آخه عددی هم نیستن
یه عده دانشجو که مفت میخورن و میخوابن بعدش هم به خارج از کشور میرن و برای دشمن کار میکنن
دشمنان و تجزیه طلبها افتادن
بیچاره ها !!!!