پاسخ غفوری به برنا در خصوص احساس خود پس از اولین تجربه سرمربیگری: متاسفانه در روزهای عجیب و غریبی به سر می‌بریم

برای من که از کودکی رویای حضور در استقلال را داشتم حس فوق‌العاده‌ای بود.
۱۴۰۴/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۹:۰۱