«دنی سیترینوویچ»، رئیس سابق میز ایران در سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی: ایران سقوط نخواهد کرد، بلکه بسیار باثبات و فعال عمل کرده است

ما حافظه کوتاهی داریم؛ هشت ماه پیش هم در همین نقطه بودیم؛ آن‌ها می‌توانند در زمینه موشکی و هسته‌ای، دوباره خود را بازسازی کنند چون توانایی و دانش بومی لازم‌ را دارند. حکومت سقوط نخواهد کرد و پرسشی که باید بپرسیم این است که چه خواهد شد اگر مردم به خیابان‌ها نیایند؟ آن‌گاه چه کنیم؟ آیا باید این کارزار بی‌پایان را همچنان ادامه دهیم؟!
۱۴۰۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۳:۵۶