احمد دنیامالی در واکنش به انتقال کمپ تیم ملی از آمریکا به مکزیک: از ابتدا هم می‌خواستیم تیم ملی فوتبال در مکزیک حضور داشته باشد ولی فیفا مخالفت کرد

۱۴۰۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۵:۲۴