۳۰۰ دستگاه خودروی جدید آتش نشانی به شهرداری های کشور واگذار شد
با دستور رئیس جمهور پزشکیان، ۳۰۰ دستگاه خودروی آتشنشانی به شهرداریهای کشور واگذار شد.
در حاشیه نشست سراسری استانداران، شهرداران و بخشداران که با حضور رئیس جمهور و جمعی از وزرا و اعضای دولت برگزار شد، با دستور دکتر پزشکیان، ۳۰۰ دستگاه خودروی آتشنشانی به شهرداریهای سراسر کشور واگذار شد.