در مسجد سلیمان؛

پلیس مبارزه با مواد مخدر، رشوه ۲۰ میلیونی را رد کرد

|
۱۳۹۳/۰۴/۰۸
|
۱۵:۰۹:۴۴
| کد خبر: ۱۹۹۱۵۷
فرمانده انتظامی شهرستان ˝مسجدسلیمان˝ خوزستان از رد رشوه 20 میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس پلیس مبارزه با مواد مخدر در عملیات دستگیری قاچاقچیان دخانیات خبر دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان "مسجدسلیمان" خوزستان از رد رشوه 20 میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس پلیس مبارزه با مواد مخدر در عملیات دستگیری قاچاقچیان دخانیات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس انتظامی خبرگزاری برنا، سرهنگ "ظفر فراشی" در رابطه با این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع و فروش انواع دخانیات قاچاق توسط افرادی در شهرستان مسجدسلیمان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این ماموریت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی انبار دخانیات قاچاق ، با هماهنگی مراجع قضایی، بیش از 5 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و بیش از 1000 بسته تنباکوی معسل قاچاق کشف کردند، که در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.

فراشی افزود: متهمان هنگام کشف انبار دخانیات قاچاق ، جهت چشم پوشی ماموران از وظیفه خود به آنان مبلغ 20 میلیون ریال پیشنهاد رشوه دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان تصریح کرد: ماموران وظیفه شناس این پلیس ضمن رد رشوه پیشنهادی، مراتب را صورتجلسه و ضمیمه پرونده نموده و به همراه متهمان تحویل مرجع قضایی شد.

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
اخبار برگزیده
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک