مدیر عامل شرکت عمران پردیس خبر داد:

افتتاح ۷ هزار واحد مسکن تکمیل شده با حضور رییس جمهور/ پرونده مسکن مهر پردیس امسال بسته می شود

|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
|
۱۵:۳۶:۱۳
| کد خبر: ۱۲۰۳۰۸۴
افتتاح ۷ هزار واحد مسکن تکمیل شده با حضور رییس جمهور/ پرونده مسکن مهر پردیس امسال بسته می شود
مدیر عامل شرکت عمران پردیس گفت: ۶ هزار واحد دیگر تا سه ماه آینده افتتاح می شود و مابقی تا پایان سال جاری تحویل داده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران دکتر مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس در مراسم افتتاح کلنگ زنی ۲۲۰۰ میلیارد تومان پروژه روبنایی و زیر بنایی شهر جدید پردیس گفت:  امروز روز بزرگ برای شهر پردیس هست تکمیل پروژه های روبنایی و زیر بنایی از جمله ساخت و تکمیل تصفیه خانه شماره ۲و درمانگاه فاز ۸ از دغدغه های اصلی ساکنین فازهای جدید پردیس بود که به همت همکاران با موفقیت و جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم انجام شد.

وی از تکمیل ۷ هزار واحد مسکن مهر پردیس خبر داد و گفت: افتتاح این واحدها  بزودی با حضور رییس جمهور و بصورت ویدئو کنفرانس انجام می شود.

هدایت همچنین افزود: پروژه تصفیه خانه شماره دو توسط قرار گاه خاتم الانبیا حدود سه ماه پیش شروع شد و امروز شاهد تکمیل آن هستیم و با توجه به اقدامات صورت گرفته هیچ مشکلی دیگر در فاضلاب شهر پردیس نخواهیم داشت وکل مسکن های مهر به فاضلاب منتقل خواهد  شد.

مدیر عامل شرکت عمران با اشاره به سختی های کار و تکمیل پروژه های روبنایی و زیر بنایی در پردیس اظهارداشت: در پردیس ۱۲۰ کیلومتر دیوار حایل به فاصله چالوس تا بابلسر کار کردیم با توجه به شرایط سختی که وجود داشت.

 وی ضمن تقدیر از اسلامی وزیر راه و شهرسازی برای توجه و حمایت ساخت مسکن در پردیس اظهارداشت؛ دغدغه وزیر طی این مدت با توجه به دو تهدید بزرگ کرونا و افزایش چند برابری قیمت ها در تکمیل پروژه ساخت، پیشرفت فیزیکی و تکمیل واحدها طبق تعهدات به مردم بود.

وی افزود: در بحث مسکن مهر امروز واحد‌های تکمیل شده ما به ۷۰ هزار تا رسیده و ۴۰ هزار واحد در دوره وزارت دکتر اسلامی وزیر وقت راه و شهرسازی ساخته شد.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس همچنین از تکمیل مابقی پروژه ساخت مسکن مهر تا دو سه ماه آینده خبر داد و افزود:  ۶ هزار واحد تا سه ماه آینده افتتاح می شود و با این روند پرونده مسکن مهر امسال بسته خواهد شد.

هدایت همچنیندر خصوص اقدامات صورت گرفته در بخش های روستایی گفت:  روستاهای پردیس را تکمیل کردیم و پردیس به سمت یک شهر کامل و با کیفیت پیش می رود و با همکاری شورای تامین شهرستان بیش از ۶ میلیارد از اراضی را تکمیل و سند صادر شد.

 

 

نظر شما