پیروزی مهم پرسپولیس در اهواز زیر باران بطری!

|
۱۴۰۲/۰۶/۰۸
|
۲۲:۲۵:۵۵
| کد خبر: ۱۵۱۷۷۷۳
پیروزی مهم پرسپولیس در اهواز  زیر باران بطری!
تقابل فولاد و پرسپولیس در اهواز با پیروزی شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نیمه اول دیدار فولاد و پرسپولیس با تساوی بدون گل به پایان رسید. شرحی از این دیدار را در زیر بخوانید:

چهار‌شنبه ۱۴۰۲/۶/۸؛ هفته چهارم لیگ برتر؛ ساعت: ۲۱:۳۰/ ورزشگاه: فولاد آره‌نا / تعداد تماشاگر: ۲۵ هزار نفر

 داوران: حسن اکرمی، قهرمان نجفی، دانیال باشنده و امیر ایار

 ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، جفرسون باهیا، ایوب والی (سینا شاه عباسی)، موسی کولیبالی، علی شجاعی، مجتبی نجاریان، محمد آبشک(عادل آرغند) ، محمد علی نژاد، سینا مریدی (محمدرضا غبیشاوی)، منشا (محمد عباس زاده) و لوکاس کاندیدو(سعید واسعی).

سرمربی: اولی گلادیسون

کارت زرد: سینا مریدی

 ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی‌نژاد، علی نعمتی (شهاب زاهدی)، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی (گئورگی گولسیانی)، سعید صادقی (سینا اسدبیگی)، محمد عمری(یاسین سلمانی) و وحید امیری.

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

کارت زرد:  مرتضی پورعلی گنجی و محمدحسین کنعانی زادگان

 دقایق حساس: 

دقیقه ۱۳: اولین موقعیت بازی با شوت از راه دور سعید صادقی خلق شد، کریستوفر کنت توپ را دفع کرد و ایوب والی در ادامه تن به کرنر داد.

دقیقه ۱۳: شوت از راه دور محمد علی نژاد هافبک فولادی‌ها با اختلاف بسیار زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴: پاس بلند مرتضی پورعلی گنجی پشت مدافعین فولاد به وحید امیری رسید اما در ادامه ضربه امیری با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: پاس در عمق گادوین منشا به علی‌نژاد رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار از دروازه بیرانوند دور شد.

دقیقه ۲۴: حرکت زیبای عمری از سمت چپ و پاس کات‌بک او به ریگی رسید و در ادامه ضربه مسعود ریگی را کریستوفر کنت با یک واکنش فوق العاده به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۵: مسعود ریگی دوباره شانس خود را از راه دور امتحان کرد اما این بار با اختلاف بسیار به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: پاس مهدی ترابی به محمد عمری رسید و او پس از یک چرخش، با یک شوت ناگهانی دروازه فولاد را تهدید کرد اما کریستوفر کنت به خوبی جهت توپ را تشخیص داد و آن‌را در آغوش گرفت.

دقیقه ۴۴: اشتباه مجتبی نجاریان باعث شد یک موقعیت به پرسپولیس تقدیم شود و در ادامه پاس عمری به ترابی رسید و ضربه این بازیکن پس از برخورد به باهیا به کرنر رفت.

دقیقه ۴۴: کرنر کوتاه پرسپولیسی‌ها به سعید صادقی رسید و شوت این بازیکن را کنت در آغوش گرفت.

دقیقه 45+۵: حرکت محمد ابشک از سمت چپ و پاس کات‌بک او به علی‌نژاد رسید اما ضربه هافبک شمالی فولاد با اختلاف کم از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه ۵۰: پاس فولادی‌ها پشت مدافعین پرسپولیس به محمد علی‌نژاد رسید و البته او در حالی که می‌رفت با بیرانوند تک به تک شود، با خطای پورعلی گنجی سرنگون شد تا داور بازی به مدافع پرسپولیس کارت زرد نشان بدهد.

دقیقه ۵۵: پاس مهدی ترابی به علی نعمتی در سمت چپ رسید اما سانتر او با دخالت سینا شاه‌عباسی به کرنر رفت.

دقیقه ۵۵: کرنر کوتاه پرسپولیسی ها به عمری رسید و ضربه این بازیکن با اشتباه هماهنگ جفرسون باهیا و موسی کولی‌بالی درون شش قدم به دانیال اسماعیلی فر رسید و ضربه این بازیکن را کریستوفر کنت با یک عکس العمل به موقع مهار کرد.

دقیقه ۶۲: سانتر وحید امیری از سمت چپ با ضربه سر شهاب زاهدی همراه شد و توپ با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۸۲: حرکت زیبای مهدی ترابی و واس او به محمد عمری رسید و ضربه او پس از به هم ریختن دفاع فولاد، به پای شاه‌عباسی مدافع فولاد برخورد کرد و دور شد.

شرح گل‌ها:

دقیقه 66 کرنر پرسپولیس ها از سمت چپ پس از چند رفت و برگشت به مسعود ریگی رسید و او با یک سانتر مواج توپ را روی سر پورعلی گنجی فرستاد تا او با یک ضربه سر فوق العاده دروازه کریستوفر کنت را باز کند.

دقیقه 4+90 همکاری یاسین سلمانی و شهاب زاهدی دو بازیکن تعویضی پرسپولیس را زاهدی با یک پاس به عقب تکمیل کرد و در ادامه یاسین سلمانی با یک شوت زمینی دقیق دومین گل تیمش را به ثمر رساند. 

 اتفاق ویژه: 

در این دیدار بارها از سوی برخی تماشاگران اشیایی به داخل زمین پرتاب شد تا بازی برای دقایقی با وقفه دنبال شود. 

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک