گودرزی: دنیامالی کارآمد، برنامه ریز، راهبردی و عملیاتی است

|
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
|
۱۰:۵۸:۵۹
| کد خبر: ۲۱۳۰۳۵۴
گودرزی: دنیامالی کارآمد، برنامه ریز، راهبردی و عملیاتی است
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی ورزش فردی کارآمد، برنامه ریز، راهبردی و عملیاتی است، گفت: یکی از ویژگی‌های بارز دنیا مالی تاکید او بر رویکرد علمی و پژوهشی در حوزه ورزش است.

به گزارش خبرگزاری برنا، حمیدرضا گودرزی، نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی ودر مخالفت با برنامه و صلاحیت احمد دنیامالی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، گفتک آقای دنیا مالی از مدیران وقت گذار، کارکشته و پیگیر است. وی دارای سال‌ها تجربه و شناخت عمیق از حوزه وزارت ورزش و جوانان است و به عنوان یک گزینه مناسب شناخته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از ویژگی‌های بارز دنیا مالی تاکید او بر رویکرد علمی و پژوهشی در حوزه ورزش است، اظهار کرد: ارزیابی و برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نشان می‌دهد که برنامه‌های وی از نظر بنیادین دارای شاکله لازم است. در برنامه‌های او به چشم اندازهای توسعه ورزش‌های همگانی و حرفه‌ای و ورزش‌های بانوان و همچنین چالش اساسی نظیر عدم تهیه سند آمایش سرزمینی توجه شده است. از نقاط قوت برنامه او ارائه فهرستی جامع از نظام مسائل موجود در حوزه ساماندهی مسائل جوانان است.

گودرزی بیان کرد: آقای دنیا مالی با برنامه‌های جامعی که ارائه کرده می‌تواند تحول در حوزه‌های مختلف وزارتخانه ایجاد کند؛ او فردی کارآمد، برنامه ریز، راهبردی و عملیاتی است که به همه حوزه‌ها مسلط است. آقای دنیا مالی برای ترویج ورزش‌های همگانی در جامعه برنامه‌هایی دارد و بر این باور است که باید شرایطی فراهم شود که همه افراد جامعه به فعالیت‌های ورزشی بپردازند.

گودرزی با تاکید بر اینکه دنیا مالی سابقه ورزشی در سطح بین المللی دارد، گفت:  وی از معدود وزرای پیشنهادی برای وزارت ورزش است که سال‌های متمادی دارای تجربه حضور در عرصه‌های بین‌المللی ورزشی است و این تجربه توانایی مدیریتی و دیپلماتیک او را تقویت کرده است. او بر گسترش همکاری بین‌المللی و حوزه ورزش تاکید بسیار دارد و قصد دارد که با فدراسیون‌های جهانی و کشورهای دیگر فرصت‌های جدیدی برای توسعه ورزش فراهم کند.

انتهای پیام

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک