زمان ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو در سامانه یکپارچه فروش_ویژه مردادماه
براساس برخی شنیدهها احتمالا برگزاری مرحله سوم ثبت نام قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو و سایر خودروسازان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اواخر مرداد یا هفته اول شهریورماه اجرا میشود.
بر اساس شنیدهها احتمالا برگزاری مرحله سوم قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه هفته اول شهریورماه برگزار خواهد شد.
تاریخ دقیق بر اساس عرضه محصول از سوی خودروسازان تعیین و توسط سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام خواهد شد.
شرایط ثبتنام در سومین مرحله تخصیص یکپارچه خودرو، همانند دو مرحله قبل سهمیه خودروی طرح جوانی جمعیت نیز اعمال میشود.
در مرحله سوم ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خودروهایی که تقاضای بالاتر از عرضه دارند با مکانیزم قرعهکشی عرضه خواند شد.
شایان ذکر است، در مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه نظیر جک S۵ ، کوییک معمولی، کوییک S، کوییک R، ساینا S، شاهین و محصولات مدیرانخودرو وکرمانموتور در قالب فروش فوقالعاده، پیشفروش یکساله، مشارکت در تولید و طرحهای جوانی جمعیت بدون قرعهکشی عرضه شدهاند.
انتهای پیام/
نظر شما
نظرات
من چهارمرحله ثبت نام کردم جوانی جمعیت هیچ خبری از ماشین نیست همه دروغ
پژوه پارس
ثبت نام پژو 206
باعرض سلام واحترامقریب به یک سال است میخواهم ماشین بخرم اما بخاطر دلالان وکلاه برداری نمیتوانم بنده سربازم وفرزندجانباز و بچه ام تازه بدنیا امده و شدیدا به خودرو احتیاج دارم خواهشا مسئولین به افردای که استثنا هستند وتابحال خودرو نداشتند بدهند یاحق
من حدود ۹۰ بار ثبت نام کردم.. البته شاید بگین چجوری ۹۰ بار؟؟! چهار نفر تو خانواده که خودم ثبت نام کردم وهم تو طرح قدیم وهم جدید که با سایپا وایرانخودرو حدود ۹۰ بار ثبت نام کردم ولی هیج وقت اسممون در نیومده.. نمیدونم ولی فک میکنم اصلا این قرعه کشسی ها کشکه...
من خیلی بهش احتیاج دارم نه خونه دارم نه ماشین نه هیچ پولی
من و همسرم ۲۲ دوبار اسم نوشتیم همسرم اوایل امسال اسمش دراومد البته این ماشین رو نمیخواستیم همسرم گفت اینا الکیه اسممون درنمیاد همینطوری نوشت شانس زد و همین ماشین به اسم خودش برنده شد پاسخ ها
خاله مهتاب
|
|
از روزی اعلام شده یک بچه داشتم دو بچه آوردم. هیچ خبری نیست مهسا
|
|
یعنی بخاطر ماشین بچه اوردین؟!!!
خب چرا ایران خودرو هم مثل سایپا فروش همه محصولاتش را بدون قره کشی ثبت نام نمیکنه خدا لعنت کنه همه آنهایی که دست نا حق میزنم دارن منم 22مرتبه اسم نوشتم ولی بی فایده بود
برنده چی آخه ؟ پول میدیم ماشین نمیدن مفت نمیدین که
من برای جوانی جمعیت ثبتنام کردم اما خبری نشد همش دروغه
قیمتها رو بیارین پایین تاهمه به آرزوی که دارن برسن من خودم ۵بارولی هیچی به هیچی
من از نفرات فرزندآوری هستم تا حالا چندبارثبت نام کردم نشد این دفعه هم ثنت نام تا ببینیم اسمم درمیاد پاسخ ها
ناشناس
|
|
فعلا برو یه بچه دیگه بیار تا نوبتت بشه
سلام کاشکی من اینار اسممم در بیاد
عالی ایست پاسخ ها
ایوب
|
|
سلام انشاالله این دفعه برای کسانیکه واقعا نیاز دارن توی قرعه کشی برنده بشن
طرح جوانی جمعیت دیگه چیه واقعا مسخره کردین بابا مردم عادی میخوان خیلی عادی مثل بقیه مردم عادی دنیا برن یه ماشین که تمایل دارن بخرن چرا اینقدر اذیت میکنید
منم سری قبل برنده نشدم اینبار خدا کنه یکی دربیاد ماشین لازمم
سری قبل برنده نشدم خدا کن اینبار برنده بشم ماشین لازمم پاسخ ها
غلومی
|
|
۲۴بار تا الان ثبت نام کردم ولی متاسفانه خبری نبوده مشتی عمه قزی
|
|
با سلام از روزی که اعلام کردن من به شوهرم فشار آوردم دو بچه آوردم با اینکه دو بچه بزرگ داشتیم حالا بچه سوم در راه است. بابا دیگر جهنم درآورد چقدر زورکی بچه بیاره و هیچ خبری نیست.
طرح فرزند آوری را وام بهشون میدهین ما را ماشین بدین نیاز داریم نمیخواهیم بفروشیم این کار را کردیم مردم تشویق میشوند نه اینطور نیست اینها شانس شون بلند بود این طرح بهشون خورد
من ازنمایندگهای سایپا رازی نیستم برای گارانتی که میری دست به سررت میکنند
من تا حالابادوتا زن چهار فرزند آوردم دو قلو پاسخ ها
بدبخت
|
|
به نظرم همش الکیه هست.عوام فریبی من همیشه ثبت نام کردم ولی هیچ وقت نشد امیدوارم که مثل خیلی از استخدام ها از قبل تعیین شده نباشند
سلام من هم سه بار نوشتم واسه مادران اسمم در نیومد اما دعا میکنم این سری اسم همتون در بیاد واسه همدیگه دعا کنین توکل بر خدا
برنده شدن واسه فقیر و فقرات هیچ وقت در نمیاد ولی ثروت مندان یک بار ثبت نام می کنند برنده میشن اخه خدا من چقدر بدبختم تا حالا پنجاه بار ثبت نام کردم هی میگم این بار نا این بار ولی برنده نمیشم اهای مسؤلان ایرانخودرو بابا این بار یه کار غیر و ممکن رو ممکن کنید این شانس و به منم به دید اخه فقیر ها هم انسانن تشکر به امید برنده شدن