زمان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد_شهریور۱۴۰۱
مراسم قرعهکشی سومین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو در سامانه یکپارچه فردا دوشنبه ۲۱ شهریورماه برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری برنا، قرعهکشی سومین مرحله فروش خودروسازان (فروش فوقالعاده ایران خودرو) از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی و نمایندگان شرکتهای خودروساز ساعت ۱۰ صبح فردا دوشنبه ۲۱ شهریورماه برگزار میشود.
در سومین مرحله قرعهکشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تعداد 6 میلیون و 684 هزار و 384 نفر و ثبتنام کردند و از مجموع تعداد ثبتنام کنندگان 364 هزار و 82 نفر معادل 5.4 درصد در طرح جوانی جمعیت و 124 هزار و 562 نفر معادل 1.9 درصد در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ثبت نام کردند.
به گزارش برنا، در این مرحله به دلیل خروج محصولات سایپا غیر از (ساینا اس) از قرعهکشی تنها 1.2 درصد متقاضی خودروهای شرکت سایپا بودند و بیش از 97 درصد ثبتنام کنندگان در سامانه یکپارچه متقاضی محصولات ایران خودرو بودند.
بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو در سامانه یکپارچه مشخص شد
انتهای پیام/
نظر شما
نظرات
به امید روزی که با در جفتشون بسته بشه پاسخ ها
آخرین بازمانده
|
|
درود به شزفت ناشناس
|
|
توکل بر خدا اسمم دربیاد این بار مصیب.گرام
|
|
من.ماشینن.ندارم.انشا.برده.شوم طوقی
|
|
این هایی که منفی دادن همونهایی هستن که دنبال دلالی هستن و جیب مردم خالی کردن محسن
|
|
ملت کوپن ملت قرعه کشی ملت تو صف مرغ برنج ملت همیشه درمونده ای هست که هر بلایی خواستن سرش می یارند محسن
|
|
ملت کوپن ملت قرعه کشی ملت تو صف مرغ برنج ملت همیشه درمونده ای هست که هر بلایی خواستن سرش می یارند محسن
|
|
ملت کوپن ملت قرعه کشی ملت تو صف مرغ برنج ملت همیشه درمونده ای هست که هر بلایی خواستن سرش می یارند محسن
|
|
به خدا از این تعداد شرکت کنند ۷۰ تا ۸۰ درصدشون ماشین دارن و دلال هستند که ماشین و پلاکشون بنام فرد دیگه ای هست اونوقت من که یه ماشین ندارم ۳۰ بار ثبت نام کردم اسمم در نمی یاد طرح جوانی جمعیت دیگه چه زهر ماری هست بابا بقیه هم آدم هستن من خودم یه جوان هستم ولی به دلم مونده یه ماشین بخرم ناشناس
|
|
دل به اینا نبند برو کار کن بازحمت خودت بخر ناشناس
|
|
سلام ببخشید من چگونه باید ثبت نام کنم؟ ناشناس
|
|
خدابزرگه اسم ماهم درمیاد
پیرمون کردن با این قرعه کشیاشون پاسخ ها
سعید
|
|
من برا سی امین با ثبت نام کردم توکل به خدا ناشناس
|
|
انشالله که این بار برنده بشید محبوبه
|
|
اگه به جای سی بار ثبت نام هربار پولت رو بیشتر کرده بودی مطمئن باش که الان توی طرح های بدون قرعه کشی ماشینت رو انتخاب میکردی خسته
|
|
ممنون فقط اگر تعداد نفرات را زیاد کنند ملت توصف نباشند مشکل دیگه ای ندارندبه یزدان اگر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم
ناشناس
|
|
من از خودم ۱۸بار .پدرم ۲۹بار داییم ۲۹ ثبت نام کردم هیچ که هیچ ایران
|
|
ببینید تو کشورهای اطرافتون با همین ذلت ماشین دست مشتری میدن!!! کیفیت اونارو ببینید و مقایسه کنید. آیا مسولین و خونوادشون همین ماشین هارو سوار میشن. ملت از خواب غفلت بیدار شید ناشناس
|
|
داداش من ۳۲ بار ثبت نام کردم مریم محمدی
|
|
من اولین بارمه اینشالله شانس بامن باشه می برم ایشالا مریم محمدی
|
|
من الان نام مادرم را نوشته ام ومادرم ایمل ندارد ایمیل خودم نو شدهام ایشلاه شانس بیارم ماشین دریافت کنم محمد
|
|
من ایشالا برنده ی یه ماشین خوب می شم انشاالله برنده بشم آیدم به خداست ناشناس
|
|
پیش فروش ثبت نام میکردی
من تاحالا ۱۰تا ثبتنام کردم اصلا دروغه یا پارتی بازی پاسخ ها
ناشناس
|
|
من ۳۳ بار تاحالا ثبت نام کردم کوروش
|
|
اونایی که منفی زدن رو نظر واقعا حیوانن علی
|
|
من هربار نوشتم ولی در نیومده خدا شانس بده این سری در آد ناشناس
|
|
خخحح از روز اول تا الات ثبت نام کردم پ کو؟ فرشادی
|
|
قبلناکه خبری ازسامانه یکپارچه نبودشایدامیدی بودحقیقتش ازوقتی این سامانه یکپارچه آوردن خودشونم موندن چی به چیه کی به کیه ر......دن ناشناس
|
|
ده بار؟من ۱۸ بار ثبت نام کردم مردم بدبخت
|
|
۱۸بار؟۲تاداداشای من ۳۷ با نوشتن یعنی روی هم ۷۴ با میشه درمیومد که نیومد پرشیا نوشتیم ۲بارهم ۲۰۶ ناشناس
|
|
حیوان خودتی
نتیجه کی معلوم میشه؟
حیف این عمر که واسه دلخوشی های علکی هدر میشه! واقعا که خوب مردمو بازیچه اسباب بازی هاشون کردن!!! پاسخ ها
M_s
|
|
دقیقا M_s
|
|
هنوز مشخص نشده نتایج؟؟؟ ناشناس
|
|
انشالله فردا صبح ساعت ده اسم من وهمه متقاضیان درقرعه کشی اعلام میشود آرزو
|
|
علکی؟؟؟ ناشناس
|
|
نتایج کی مشخص میشه
فقط 10بار!!!بابا من ۱۰نفر رو هرکدومش رو بالای ۱۵بار ثبت نام کردم میشه بالای ۱۵۰بار .خیلی مسخره است بخدا .آخه بگو شما که همه چی رو از چین میارید خب برید ماشین کاملشو بریزید تو بازار تا اینقدر قیمت الکی
واگذارشون به خدا بااین قرعه کشی هر کاری کنند بازم به نفع اون ثروتمند.و پارتی باز ها است
من حد اقل 34 بار نوشتم در نیومده. 10 بار که چیزی نیست
یعنی موند ۶ میلیون متقاضی عادی و حدودا ۱۸ هزار خودرو
امیدوارم یه روزبرنده میشم پاسخ ها
ناشناس
|
|
امید داشته باش من بار هفتمین بود که نوشتم به اسم در اومد ناشناس
|
|
کشورهای توسعه یافته ای مثل ژاپن دارن با التماس بهترین وباکیفیت ترین خودروهای خود را با شرایط اقساط بسیار مناسب و طولانی به مردم می فروشند اون وقت برای مردم کشور ما شده یه آرزو دست نیافتنی که شاید تو قرعه کشی حلبی قراضه های وطنی برنده بشیم
کی میشه که من هم ماشین برام دربیات درقرعه کشی☺☺ پاسخ ها
ناشناس
|
|
انشالله اینار برنده مبشید رضا
|
|
ایشالله همه یهویی برنده شیم?
ما ۳۱بار ثبت نام کردیم ?
میدونی چرا بلافاصله قرعه کشی نمیکنند به خاطر اینکه نتایج دستکاری کنند به قول خودمونی از پیش تعیین شده... پاسخ ها
خودم
|
|
موافق نیستم. دستکاری در کار نیست. من خیلی از مردم فقیر و روستایی دیدم که برنده شدند. ولی این آهن قراضه ها این قدر نمی ارزند مریم
|
|
نه اینجور نگین من تا حالا پنج ششتا از دوروریام اسمشون دراومده
گناه بچهام گردن شماهاست که نمیتونیم ماشین بخریم
خدایا یعنی میشه من بعداز چهل و اندی بار ثبت نام برنده بشم لااقل توخواب پاسخ ها
ناشناس
|
|
یعنی درمیاد
ما اهل یکخانواده ۳ نفرمون پلاک فعال نداریم و ۳۱بار هم هر کدوم ما ثبت نامکرده ایم متاسفانه هیچ برنده نمیشیم ...همشون کلک و پارتی بازی هست پاسخ ها
محمد
|
|
انشااله این دفعه برنده میشید محمد رضا کاظمی
|
|
منم مثل شما، ولی اینو میدونم برای مردم عادی صدی یک نفر برنده میکنن که نگن مردم کلان نیستن، واون یک نفرم بیاد تبليغ برنده شدن بکنه
منم مبدخام مژاپن
من برای چهلمین بار شرکت میکنم انصاف کجابوده
برای چهلمین بار شرکت میکنم انصاف کجا بوده شانس داشتیم اسمشونو میزاشتن شانسلی
ما از اول قرعه کشی ها ثبت نام کردیم تا دفعه قبل اسممون دراومد و برنده شدیم باور نمیکردیم اما خداراشکر پارس فروش فوق العاده برنده شدیم.ان شالله همه شما هم لین دفعه جر برندگان باشید.
یاخدا خودت کمکمون کن
من باراول ثبت نام کردم به اسمم درومد پاسخ ها
ناشناس
|
|
منم بار اول به لطف خدا برنده شدم الحمدلله ان شاءالله همتون برنده بشید
از یه عده دزد توقع بیشتری نمیره واقعا مسخرس خدا لعنتشون کنه
پاسخ ها
هادی تاج محمدی
|
|
سلام خسته نباشید .منم تا حالا دنیا نوشتم تو همه قرعه کشی ها شرکت کردم هم خودم هم خانومم ولی هیچکدوم اسممون در نیومده . اصلا ماشینم تا حالا نداشتیم . دوتا بچه هم داریم . نمیدونم چرا ما اسممون در نمیاد .
بنطرم هر که خدا دوستش داره در قرعه کشی ها برنده نمیشه، خودرو های این دو فرغون ساز مثل فرزند ناخلف هستند که شخصی آرزو میکنه ای کاش این اولاد ناخلف را نداشت. من سایپا برنده شدم چند ماه دیرتر بهم خودرو تحویل دادند سرتا پا مشکل، خدا لعنتشون کند. نامردا در مملکت رو باز کنید تا خودروهای با کیفیت خارجی با قیمت ارزان به دست مردم ایران برسه. چرا با مردم ایران مثل مردم دنیا با شخصیت بر خورد نمیشه، کشورهای دیگه از مشتری هم عذر خواهی میکنند ولی اینجا عیب خودرو را می پوشانند و امضا می گیرند و تحویل می دهند مشتری می داند و لگنش. کسی جوابگو نیست، حتی نمایندگیها هم می گویند همه ی خودرو های این مدل، فلان مشکل را دارند، ای خاک بر سرتان، پاسخ ها
ناشناس
|
|
تا زمانی که واسه این لگن ها تقاضا هست وضعیت همینه ما برای شروع هیچ وقت دیر نیست هر کسی باید از خودش شروع کنه آقا نخرید تا درست بشه وقتی واسه دو سه هزار تا ماشین شش هفت میلیون درخواست کننده هست به نظر شما درست میشه ،تا زماني که خر هست خر سوار هم هست ،یا علی مدد ناشناس
|
|
خودرو ازچین وارداتی اوردن ولی چه فایده قیمتشو سه برابر دارن میدن به مردم هالا میاد بهت میگه سهمه رهبر
شهرداری
عوارض
نماینده
بعد میرسه دسته بیرحمانترین ادمهای بازار بازم هر نفری یلقمه میخوره از هرماشین
بعد تا برسه دسته من تو نمیتونی بخری قیمت وحشتناک
برو قیمته همین خودرو که از چین وارداتی اوردن را قیمتشو بگیر ببین چقدره بخدا قیمته پرایده کمتر از قیمته پرایده
همه اینا ک ثبت نام کردن برای فروش حواله است وگرنه همه پول نقد ندارن ک ی بازی مسخره برای سود خودشون خدا نابود کنه فقط هرچی دلال و پارتی باز
خار شدن ایرانی همینه هم باید پول بده هم التماس کنه هم سه ما صبر کنه تازه تو قرعه کشی شرکت کنه
اینا اگه ریگی به کفششون نیست چرا همون روز اسامی اعلام نمیکنن .چه دلیلی داره یک روز بعد اسامی اعلام میکنن جز اینکه دستکاری میکنن اسامی اسنایان خودشون بزارن.به والله پاسخ ها
حکیم
|
|
اگرامروزقرعه کشی کنن کی اسامی اعلام میکنند؟
من خیلی ثبت نام کردم و نا امید نمیشم و این دفعه هم توکل بر خدا امیدوارم برام دعا کنید
نخرید ،قراره توافق کنند همش میره تو پاچه تون ،دارن خودروها رورد میکنند ،تا دیروز ناقص بودن سالی یکبار قرعه کشی میشد با منت الان در سال ۳ بار قرعه کشی کردنند به غیر از فروش دیگر پاسخ ها
فری
|
|
همش دروغه
الان ۶۰ بار ثبت نام کردم فایده نداشته خیلی شوق ذوق داشتم واسه قرعه کشی الان دیگه خسته شدم
خوب مشخصه همه سرکاریم دور برمون نگاه کنید به ندرت برا کسی ماشین در میاد پس این ماشیینهای صفر خشک تو نمایشگاه از کجا میاد پارتی بازیه پول میدن اسمشون درمیاد پاسخ ها
رضا
|
|
من چند تا از همکارام براشون در اومده پولم به کسی ندادن.نمایشگاهی ها از من وشما میخرن.یا حواله...
بخدا همش الکیه دروغه فقط مردم و مسخره کردن
بابا شماها که خیلی کم حوصله اید من ۱۶۰ بار شرکت کردم خبری نشده ، بشین تا به نامت دربیاد ... پاسخ ها
سمیرا
|
|
یا خدا
خدا لعنتشون کنه?
جای امید هست مردم هنوز توصفها نگه داشتید راهش بلدشدی
من30بار ثبت نام کردم این پولی که به کافی نت دادم میتونستم آزاد بخرم پاسخ ها
ناشناس
|
|
خودتون ثبتنام میکردید با گوشی هم میشه که مهدی
|
|
اشتباه کردی با موبایل خودت ثبت نام کن کاری نداره فکر کردی کافی نت شاخ قول میشکنه نازیلا
|
|
جالبه میت نی اینجا نظر بدی نمی تونی خودت ثبت نام کنی،چه کاریه بری کافی نت خودت انجام بده
من ۳۳ بار ثبت نام کردم و هر مرحله شما برنده نشده اید یعنی نشد یه بار بگه برنده شده اید اینم از شانس ما البته فک میکنم قرعه کشی الکیه از قبل تعیین شده س برا خودشون و از ما بهترون پاسخ ها
کاوه
|
|
من یه بار برنده شدم پیام برام اومده بود ولی چون اون خط دست داداشم بود به مسخره گرفته بود و حتی جواب داده بود مال خودت داداش ????? وقتی فهمیدم داشتم روانی میشدم . ماه بعد دوباره نوشتم این بار هم به نام خودم نوشتم هم اون داداش کله پوکم ...البته من براش نوشتم ..باور نمیکنید این بار به نام اون دراومد وبهش گفتم بده به من من ثبت نام کردم حق منه تو که به ثبت نام اعتقاد نداشتی ولی متاسفانه نداد و الانم سواره .... البته که مبارکش باشه . اینم شانس منه?
اگه پارتی بود چرا برای من تو دومین قرعه کشی یه سمند دراومد؟ پاسخ ها
ابلفضل
|
|
برای منم دعاکن برنده شم
احتمال برنده شدن صفررررررررررر
همه چیز عالیه . من که سه با ثبت نام کردم. 2 با برنده شدم. پاسخ ها
علی
|
|
چرخش بچرخه برات ،با دل خوش سوارش بشی
همش کشکه. همش پشمه.
برا اولین بار شرکت کردیم .به امید خدا. انشالا که اسممون در بیاد
واقعا خدا کنه برای همگی که اسم نوشتن دربیاد منم 30 باره با دوتا اسم ثبت نام میکنم نیست که نیست.. نمیدونم شانسه یا پارتی
من که از اولین دوره شرکت کردم تا الان ولی هیچ خبری نشد انگار اصلا شرکت کنندگان نیستم متاسفانه یا همون اول حذف میکنن
برا اولین بار شرکت کردیم به امید خدا اسممون در بیاد
خدایی من باراول برنده شدم دمشون گرم بنظرم شانسیه من اصن نمیدونستم روی سودشم حساب بازنکرده بودم چون هیچ اطلاعی از قیمت وسودواین حرفانداشتم
سلام من ازباراول تاحالاهمیشه ثبت نام کردم اما افسوس که همش پارتی بازی است اما بازهم می دانیم پارتی بازی هست هربارمی نویسم می گویم شایدخجالت بکشنددربیاد
خوب مردم هر روز مشغول کردین خدا براتون نسازه
نه پارتی بازی نیست مااز بستگانمون چند نفر اسمشون دراومده.شانسیه دیگه
به امیده برنده شدن پاسخ ها
ناشناش
|
|
بخدا قسم این ماشینای بی کیفیک ایران خودرو، سایپا اینقدر ارزش ندارن که اجازه بدهیم با روحو روانمان اینجوری بازی کنن
من تا حالا تو عمرم 50سال یه پلاک فعال نداشتم خوب لازم دارم چند بار نوشتم درنیامده .والا دیگه خسته شدیم??
چرا درقرعه اسمها در نمی آید ب
سلام خدا کنه قرعه کشی منطقی انجام دهند پناه برخدا
از خدا بخواهید بهترین بهت میده
شک ندارم این بارمن میبرم
ببنید با مردم چه کردین که داشتن یک ماشین لگن براشون شده ارزوی محال .
انشاالله که آنهایی که احتیاج دارند ماشین ببرند بعدش تو احتیاجیها اخرین نفر هم من باشم،اگرکسی بیشتر از من احتیاج داره امید وارم برنده بشه پاسخ ها
رضا
|
|
ماشین رو همه احتیاج دارن.چن وقت پیش یکی میگفت تحت پوشش بهزیستیم.ولی ماشین خشک میخواست.خخخ
برای اولین بار ثبت نام کردم انشالله که دربیاد.قبول ندارم پارتی بازی رو چون برا چند تا از فامیلامون در اومده متقاضی زیاده و خودرو کم
شده قول های کوچیکترین که میگفتن گریه نکن برات بستنی میخریم
خدا ازتون نگذره.اونایی که عمر و سرمایه مردمو به هدر میدن.خدمت به مردم نمیکنین که خیانت میکنین.
تو کشورهای حاشیه خلیج فارس با درامد۴ماهشون لوکسترین ماشین میخرن بعد خودرویی که ۵سال کار کنه میفرستن زایعاتی
رفیقه من بار اول خودش و خانومش با هم برنده شدن منتها تو پولش مونده?
ایشالا این دفعه دیگه ب اسممون در میادب امید خدا
هیچوقت نا امید نشید
تا این بی اصلتا هستن همیشه باید روح و روانمان داغون باشهخدا به داد بچه هامون برسه
سلام ما پارسال سورن پلاس به نامون درآمد الان دو ماه میشه تحویل گرفتیم مدل 1401 و 18 بار ثبت نام کردیم آخرش رفته بودیم مشهد روز اول رفتیم حرم دعا کردیم برنده بشیم شیشه رفتم تو سایت سورن پلاس برنده شده بودیم
من برای چندمین بار ثبت کردم تا الان برنده نشدم
والله بعضیا ماشین زیر پاشونه و اسمشون در اومد دیگه چه انتظاری داشته باشیم
همش الکیه خدالعنتشون کنه برای بار ۳۴ثبت نام کردم هیچ خبری نیستما همسایمون هم برای خودش هم برای پسرش دوتا پارس تیوفایو براشون دراومده همش پارتیه چون جفتشون میدونم پول دادن
باسلام باهزار بدبختی ۷۰ملیون وام مهر گرفتم و۵۰ تومان از بانک سینا باهزار امیدوارزو در قرعه کشی شرکت می کنم این بار دهم است وقتی جواب قرعه کشی برنده نشده اید رومی بینم دنیا جلوی چشام تیره وتار میشه باز هم توکل بر خدا باز هم امیدواریم که برنده بیشیم پاسخ ها
رضا
|
|
نه داداش غصه نخور تنت سالم باشه.ایشالله جور میشه.
من۶۴بار شرکت کردم ایشالله این دفعه بشف پاسخ ها
ناشناس
|
|
چراهمتون برنده نشید انقد قرعه کشی شده پس الکی پلکی هستش
منم یک سال دائم ثبتنام میکنم اما شانس میخواد که ما نداریم
نزدیک به ۷ میلیون نفر شرکت کردهبعد قرعه کشی از هرکی میپرسی میگه به من در نیومد!
پس به کی در میاد؟
ماشالله به طرح جمعیت نصف مردم پدر شدند
من بار دوم هست شرکت میکنم کاش برنده بشم پاسخ ها
Henqameh
|
|
عزیزم انشالله به امید خدا و توکل به خدا بحق امام زمان که بهش اعتقاد شدیدی دارم به اسمت در بیاد من هم برای بار دومم هست که ثبت نام میکنم. امیدوارم به اسم من هم دربیاد.
خدا ازتون نگذره که مردمو بازیچه دست تو شرکت فرغون ساز کرده
خدایا خودت کمکم کن این یه بار برنده بشم ده بار تا الان ثبت نام کردم موفق نشدم خودمو بردم زیر قسط و وام قرض ماشین پارس تیو فایو ثبت نام کردم خدایا این یه بار دست منو بگیر. پاسخ ها
ایرانی
|
|
ایشالا که در بیاد شرمنده خانوادت نشی بهترین آرزوها رو برات میکنم من یه سرباز هستم یه ماشین واسم شده آرزو بار دومم هستش که ثبت نام میکنم مارو دعا کن
فقط خدا
اسکلای بدبخت:))
من که ثبت نام میکنم ولی چون پول خرید ندارم فقط به فکر اینم که اگه به نامم در اومد حوالش رو بدم کس دیگه یه پولی بهم بده بزنم به زخم کارم پاسخ ها
رضا
|
|
عیب نداره داداش نوش جونت انشالله برات در بیاد.خودتو شانست.حقته.ولی لطفا ارزون نفروش اگه راه داشت سعی کن آگهی کن بده به مشتری نه دلال.که هم تو پولی گیرت بیاد هم یه بنده خدایی ماشیندار بشه باقیمت مناسبتر
اینبار حتما برنده میشم
الهی ب امید تو ایندفعه مطمینم ب اسمم در میاد
فکرکنم الکیه میگه راه داره ما هم راهش پیدا نکردیم کسی میدونه راهش چیه
به امید تخته شدن درب هردوتاذ
همیشه ثبت نام کردم ولی اینبار امیدوارم که به امید خدا برنده میشم دلم روشنه پاسخ ها
ناشناس
|
|
فکر کنم تو دلت لامپ روشنه
ای گل بگیرند این آهن پاره ها رو
ما خودمون هم مقصر هستیم میایم توی قرعه کشی شرکت میکنیم همین که آسمون در میاد زیر قیمت می فروشیم به دلال یابنگاهی پاسخ ها
ناشناس
|
|
ب نام ما پارس در اومد خدا روشکککککککر این دفعه هم در میاد انشالله
نصفشون پارتی بازی من از اقوام بابام ایران خودروست کل خانواده داییم پول دادن همشون برنده شدن??
پاسخ ها
رضا کرمی
|
|
اینکه طرح جایگزینی خودرو اسم بنویسی. بایستی خودرو اسقاطی تحویل بدی. کی و چگونه. وچقدر اسقاطی را حساب میکنند. بخ فروش ایرانخودرو
|
|
به اون فامیلتون بگو یه حواله هم واس مادربیاره
شما رابخدااگرپول ندارید برای دلال یا بنگاهی اسم ننویسید بزارید یک بنده خدای دیگه که برای زیرپای خودواسایش خانواده خودم بخوام دربیاد پاسخ ها
اهورا
|
|
بالاخره اونم یه حقی داره.درسته پول نداره ماشین بخره.ولی خوب یه پولی گیرش میاد.مفتی که نمیده.
اولین بارمه ثبت نام کردم برنده میشم مطمعنا پاسخ ها
ناشناس
|
|
پسر من بار اول قرعه کشی ها دوسال پیش برنده شد
پیش فروش ها چی شده اونا قرعه کشی نمیشه؟ پاسخ ها
حسن
|
|
منم ثبت نام نکردم ولی نمیدونم چرا قبول نشدم سمیه
|
|
من که امید وارم برنده میشم انشالله من
|
|
من بار اولم ثبت نام کردمه ان شاالله که ماشینه به نامم در بیاد و روحیه ی خوبی بگیریم و این ماشین هم خیلی لازم دارم چون وسیله ای ندارم خیلی اذیتیم یا خدا اگه منو دوست داری اسمم در بیاد نعمت
|
|
ملت خوب اگه کسی وسیله تو خونه اش داره بزاره کسی که نداره ثبت نام کنه خودتون درحق همدیگه قانع باشید حبیب
|
|
بابا تو رو خدا من به خاطر سودش ثبت نام نمی کنم والا ما اعضای خانوادم 6نفره البته 3نفرش بچه است من نیاز دارم
به امید روزی که در این دوخودروسازی نامرد و بیشرف گل گرفته بشهو توی همین مملکت خودروی روز با کیفیت و ایمن با قیمت رقابتی به مردم داده بشه
به دور از فساد و رانت و حقه بازی و قرعه کشی !!
منم ماشین میخوام خسته شدم
همه دنیا به مشتری احترام میزارن اینجا ... متاسفم برای خودمون که این مدیران وتحمل میکنیم ،آخه شما که فعلا نمیتونید تولید کنید موقتا وارد کنید این چه مدیریتی که می کنید یا ماباید تو عذاب زندگی کنیم که شما به هدفتون برسید
سلام از زمانی که قرعه کشی شده تا الان برای خودم و همسرم ثبت نام کردم فکر کنم بالای ۵۰بار شده توی این چندساله تمام ثبت نامها رو انجام دادم ولی دریغ از یکبار که اسم ما در بیاد ولی برو تو نمایشگاه های ماشین پر از ماشین صفر هست که به صورت قسطی با مبالغ بالا میفروشن کی باید این وضعیت رو درست کنه یعنی کسی نیست که بتونه وضعیت نابسامان خودرو رو درست کنه یا شاید دستهایی پشت پرده هست که نمیخوان درست بشه تا کی باید برای این خودرو بی کیفیت ایرانی که پول زیادی هم باید بدیم پشت قرعه کشی های نامعلوم بمونیم
به امید روزی که این اشغال سازها و مونتاژیها به گدائی بیوفتن که اینقدر مردمو تحقیر میکنن.خداشاهد اعمال همه هست بترسید از وعده خدا.
سلام خیلی دلم میسوزه اینقد زود قضاوت میکنیم قرعست برادران خواهران قسمته خداقسمت هرکی کرده باشه همون میشه به خدا پارتی بازی نیست من خودم دیدم آشنایان وفامیل هامون قرعه به اسمشون دراومده انشالله به اسم همتون دربیاد به اسم منم دربیاد اینقد ناامید نباشید ناامیدی نشانه کفر است به اسم اونایی که درنیاد مطمئنم خدا جای دیگه براشون جبران میکنه خدا هیچوقت بنده هاشو تنها نمیزاره به امید روزی که هیچ بنده ای غم تو دلش نباشه الهی آمین
ما سه مرحله ثبت نام کردیم ی مرحله اسممون دراومد ولی پول نداشتیم بگیریم توکل باخدا این مرتبه ثبت نام کردیم ببینیم خدا چ میخواد
ببینید عزیزان من چیزی رو که باچشم خودم دیدم رو دارم میگم نه ایکسی شنیدم ن شایعه ست،دوستی دارم که تابحال6بار توی فروش فوق العاده ماشین براشون دراومده یکبار به اسم خودش یکبار به اسم برادرش خواهرش تا بیفت خانوادش،،اینا یکنفرو پیداکردن پول میگیره بعد شماره ملیتو میدی میری نگاه میکنی میبینی برنده شدی،،،ولی ازبس بخیله برای دیگران انجام نمیده که ماهم برنده بشیم ،،حالا۳۰بارکه هیچی اگه۱۰۰بارم ثبتنام کنی بازهمینه،،مگه اینکه خیلی شانس داشته باشی که برنده بشی از تعداد ماشینی که بین مردم تقسیم میکنن ک دیگه خیلی هم تابلو نشن
سلام.قرعه کشی شانسی .من دور قبل پیش فروش ثبت نام کردم برنده شدم یعنی برج 3 گذشته 40 درصد پول را ریختم به حساب برج 6 دوباره دعوت نامه صادر شد مابقی پول را ریختم به حساب قرار هست برج 7 تحویل بدن با اینکه پیش فروش بوده ولی از زمان ثبت نام تا برج7 کلا میشه چهارماه.ماشین هم پژو پارس سال سفارشی هست .بجه روستا و کارگر هم هستم .یا حق
من و همسرم حدوداً 40 مرتبه ثبت نام کردیم ولی هنوز هیچ نمیدونم اینبار چه میشه
بیشرف نظرها رو منتشرکن ازچی میترسی
طرح جوانی یعنی به ما که 60سالمونه ماشین نمی دن
هنرکردین با این قرعه کشی،،هفتاد درصد از ۶۰هزار خودرو در قرعه کشی بین مادران و شرکت کنندگان خودروهای فرسوده تقسیم میشه فقط سی درصد بین بقیه یعنی ۱۸هزار خودرو بین ۵میلیون و نیم آدم هر پنجاه هزار نفر یک ماشین فکرشو بکنید
منم تاحالا 60 بار ثبت نام کردم ولی هیچ...خودمو ،همسرمو،پدرشوهر...ان شاالله ک این سری اسممون در بیاد
به جای وقت تلف کردن تو فضای مجازی که هیچی گیرت نمیاد و فقط حرص میخوریمیتونی صاحب شغل الکترونیکی بشی و درآمدهای کسب کنی که بدون نیاز به قرعه کشی میتونی بهتر از این ماشین های حلبی بخری
اطلاعات بیشتر میتونی تلگلرم به این شماره پیام بدی
09055284494
باسلام تو رو خدا دیگه ایندفعه به ما در بیاد الان ۱۰،۱۵بار ثبت نام کردیم،دیگه از بی ماشینی خسته شدیم با یه بچه تو سرما و گرما موتور سوار میشیم رحم کنین.
سلام ، به خدا توکل کنید ، ان شاءالله هرکس حقشه برنده میشه ،من بعد از 29بار شرکت کردن ، برنده شدم ، دقیقا بعد بیست روز پارس tu5 تحویل گرفتم.
خاک تو سر ایران خودرو و سایپا بشودصلوات
ان شاءالله که تمام ثبت نام کنندگان برندع ان شاءالله
آخر قرعه کشی کردن شون باشه ان شاالله
اینقدر ما بدبخت شدیم برا قوطی حلبی هم باید تو نوبت وایسیم .خلایق هرچه لایق
من برای 10بار ثبت نام کردم در نیومده
با تولیدی بیشتر محصولات ایرانخودرو و سایپا مرگ و میر تو کشور داره زیاد تر میشه
رضاساب قی نژاد
ما از زمانی که قرعه کشی ماشین هست ثبتنام کردیم ولی در نمیاد توکل برخدا ان شاءالله این سری در بیاد
انشا اله اونای که مستحقن برنده میشن
تمام دنیا به مردمشون التماس میکنن ماشین باکیفیت بخرن ام ایران خودرو و سایپا مردم بدبخت رو برای ارایه های مرگشون به قرعه کشی میکشونن
منم هردفعه ثبت نام کردم ولی درنمیاد توکل برخدا
خدا براتون نسازه یه ماشین میخوایم بخریم پولشو میدیم باید التماس هم بکنیم
مطمعنم این بار برنده میشم
به امید خدا این دفعه قرعه به اسم من دربیاد خدایش خ لازم دارم دستم خیلی بنده تازه ازدواج کردم ممنونم ازمدیر عامل ایران خودرو 2741167680
بخدا ما فقط دو بار شرکت کردیم هر دو بار برنده شدیم.
والا من سه بار ثبت نام کردم که دفه سوم سمند برنده شدم
سلام دوستان انشاللللله هر چه زودتر بازار خودرو ایران سرو سامان بگیرد انشاالله ???????❤️?♂️
باسلام بنده ناراحت نیستم بلخره در میان به امید خدا
سلام من و شوهر بیش از شصت بار هست که ثبت نام کردیم ولی تا حالا برنده نشدیم اصلا هم ماشین نداریم خیلی سخته مونه کاش برنده بشیم یکدوممون
خداییش این چه طرح مسخره ای بود گذاشتین آخه ما که شرایط بچه درست کردن نداریم چطوری باید صاحب خودرو شویم، نصف خودرو ها را به یک بیستم ثبت نام کنندگان (بچهه هایی که تازه به دنیا آمدند)اختصاص دادین الباقی را هم به خودروهای فرسوده ، پس باقی ملت باید چکار کنند؟یعنی نوزاد تازه به دنیا آمده خودرو لازم داره ولی بزرگ سالان ندارند
آخه کسی که گواهی نامه ی رانندگی نداره چطور خودرو بهش تعلق میگیره، ای خدا تو یه کاری بکن
خدا رو شکر میکنم و تشکر میکنم از تمامی مسئولین طی ۲بار ثبت نام کردم ۲بار هم اسمم در اومد قرعه کشی پس آدم باید همیشه شکرگذار و امیدوار باشه انشاالله که همه در میان
شما ها چرا ثبت نام میکنید؟ واردات خودرو ها که باز شده است پس به جای این خودرو ها خودرو های خارجی بخرید من میخوام یه دونه بخرم چون به اسمم هیچی در نیامد با اینکه ۴۳ بار نوشتم
والله از اولش تا الآن من وخانمم ثبت نام کردیم هیچوقت برنده نشدیم
به امید روزی که کشاورزان هم محصولاتشان را ازطریق همین روش به سرمایه داران بدهند یا حضرت یوسف..
حدود ۵تا۱۰٪باقرعه میدن به مردم مابقی رو میدن به عوامل خودشون درستارخان ،توحید ،فاطمی و......میفروشن من ایران خودرو وسایپا جمعا ۵۴ بار ثبت نام کردم
بخرید ???????صاحب اول و آخرش خودتون خواهید
سلام.امید به خدا یا ابوالفضل
من هر بار ثبت نام کردم بازم ناامید نیستم توکل بر خدا
سلام .امید به خدا.
اقا به خدا من هیچی ندارم فقط امید به قرعه کشی اسمم در بیاد
از کجا ثبت نام کنیم؟
سلام انشالله فردابرنده بشم مردم ازلی ثبتنام کردم
سلام منم از روزی که گفتن ثبت نام همون اول دارم ثبت نام میکنم هنوز اسمم در نیومده
شانس برنده شدن لاتاری آمریکا بالاتر از این قرعه کشیه
تمام قرعه کشی ها سرکاری هستن، مخصوصا خانواده پژو کاملا سفارشین
انشاالا این سری برنده میشم توکل به خدا
الان میخاید ببینن نظراتو دلشون بسوزه و از بین چند نفر که گفتن توکل به خدا و من ۴۰ بار ثبت نام کردم انتخاب کنن؟!؟
انشاالله برنده بشم
سلام ما 20 بار ثبت نام کردیم اما خبری نشد اما مسئولین خودشان میروند ماشین خارجی سوار میشن تا جونشون در خطر نیوفته اما مردم رو سوار ماشین های ایران خودرو و سایپا میکنند که عذاب نکشند سرتیر بمیرن که خیالشون راحت باشه که به بیمارستان نمیکشه
سلام ما 20 بار ثبت نام کردیم اما خبری نشد اما مسئولین خودشان میروند ماشین خارجی سوار میشن تا جونشون در خطر نیوفته اما مردم رو سوار ماشین های ایران خودرو و سایپا میکنند که عذاب نکشند سرتیر بمیرن که خیالشون راحت باشه که به بیمارستان نمیکشه
نظری ندارم ولی ریدم تو این مملکت پاسخ ها
مریم
|
|
نظرت محترمه
در میاد برایه من من اینبار مطمعنم
من برای اولین بار ثبت نام کردم اگه در اومد که هیچ اگه در نیاومد دیگ اون موقع میدونم ک الکیه همش
برای دهمین دوره ثبت نام کردم برام در نمی یاد
تف توو قرعه کشیتون
برای بار سوم ثبت نام میکنم فقط وفقط توکلم ب خداسسسسسسسسسست
به امید روزی که دوتا شرکتهای خودرو منفجر ودربه در بشن
من بار دوم ک ثبت نام کردم هم به اسم خودم هم داداشم دراومد البته اونموقع این سامانه جدید نبود؛ این بار هم دارم دفعه دومه دارم واسه بابام مینویسم. میخواستم بگم شانسیه دوستان، پارتی بازی نداره که.
خونواده ماکه تا الان 2تا ماشین برنده شدیم
من که ای 4سال هر سری ثبت نام میکنم در نمیام همش به نظر من پارتی بازیه
یه بار واسه ما در اومده ۲۰۶ ایشالله فردا هم یدونه در میاد
من اولین بارم هستش که ثبت نام کرد خودشم میدونم که در میاد
۴۰ تومن می گیرن قرعه بنامت در میاد.خدا لعنتشون کنه
Salam/rhoda koneh baraye hameh their basheh
ازشروع قرعه کشیهای همش ثبت نام کردم ولی هرگز به نامم درنیامد درنتیجه دروغ است
همتون احمق تشریف دارید خوب نخرید یه دوماه چی میشه مگه منم ماشین دارم کلا گدایی کردن رو دوست دارید
بزک نمیر بهار میاد
مونده به شانس والله خواهر من یبار ثبت نام کردم همون بار اول برنده شد .
خدا کنه برنده شم بفروشم بزنم به زخمم
جححنخگکت
من برای اولین بار ثبت نام کردم و امید دارم که برنده میشم ، فکرای منفی نکنید انشالله به اسم همتون یکی در میاد توکل به خدا ?
من کامنت ها رو همه رو تقریبا خوندم.همه دارن گلایه میکنن که من ۱۰ بار ۲۰بار ۳۰ بار شرکت کردم ولی درنیومدم پس اینا همش کلک و پارتیه..اولا باید بگم که قرار نیست همه ی اینا که کامنت گذاشتن همه دراومده باشن دوما منم تا حالا بیش از ۱۰۰ بار چندین نفر رو ثبتنام کردم ولی درنیومدن ولی دیدم طرف بار دوم یا سوم ثبتنامش دراومده و ماشین رو هم گرفته..پس اینا به شانس ادم بستگی داره چون تقریبا به ازای هر ۲۰۰الی ۳۰۰ نفر یه ماشینه..پس بچسب به شانست.
الکیه هر کی از قماششونه برنده میشه ، من به جز این بار همشو شرکت کرده بودم نتیجه ای نداشت ?
برای چهلمین بار اون هم براي مادران دو فرزندکه قراربود بدون قرعه کشی باشه ثبت نام کردیم ?چه موقع نوبت ما میشه خدا میدونه ?
من دفعه چهل و هشتم هنوز درنیومده
من روحمم خبر نداشت برادرم بنامم برای اولین بار ثبت نام کرد و در اومد حالا هم یبار سوارش نشدم دو ساله که ماشینی که بنام منه تو دست اونه نمیدونم چی کنم
واسه ما بار 42ثبت نام درآمد هنوزم منتظر یم از ماشین هیچ خبری نیست بعد از گذشت سه ماه هنوز فاکتور هم نشده است زنگ زدم نمایندگی میگه سه ماه کاری گفتن بجز پنج شنبه و جمعه ها وروز های تعطیل در آمدن ماشین یه مکافات و تحویل دادنشم یه مکافات واز همه بدتر کیفیت پایین خودرو
به گوش مسعولینمون برسه با ۳ بچه ۵۰ سال عمر هنوز ماشین ندارم و نتونستم ماشین بخرم
با سلام ودرود به رهبر انقلاب و نخست وزیر جناب رئیسی لطفا بفرمایید این قرکشیفقط شامل پولدار میشه قشر ضعیف هیچ شانسی ندا ره چطور به اسم ميليارد در میاد ولی به اسم مادر نمیاد خواهشن اول خدا بعد شما به فکر پایین هم باشین با سپاس فراوان
حدودا شش میلیون خورده نفر ثبت نام کردن حدودا شانس برنده شدن هر نفر نیم درصده خیلیههههه خداییش نمیدونم این تیم درصد رو کجای دلمون بزاریم ????????
یعنی میشه یه روزم ما صاحب یه ماشین بشیم?
ان شالله برنده بشم توکلم ب خدا هسش
امیدی هست ک انشالله اسمم در بیات این بار چهارمم ک ثبت نام میکنم من دیگه امیدم ب خدا هست انشالله شماها هم برنده بشین ماهم باشماهستیم
منو اینهمه خوشبختی محاله
اگه خدایی وجود داری واقعن اگه مملکتی صاحب داری من ایندفعه خیلی خیلی محتاجم انشاالله که داری و اسم در میاد ماشین
برنده بشم ایشالله میفروشمش میدم پولشو به بابام .دعا کنین
من که میدونم اسمم در نمیاد
خودرو ندارم الان دوساله پشت سره هم ثبت نام کردم، ولی دريغ از يک بار برنده شدن، بس کیا برنده میشن پارتی ها یاخودی
واقعا نمیدونم اینا چطور قرعه کشی میکنند؟؟؟
یا الله یا خدا کمکمون کنای کاش کسایی مثل من که ۲۸ بار شرکت کردن رو در نظر بگیرن و انتخاب کنن نه اونیکه بار اولشه
من ۳۸ بار شرکت کردم اگه مسوئلی کسی این پیامو رو میبینه تو خدا یه فرقی بزارین مثلا یه قرعه کشی بین اونایی که بیست سی بار شرکت کردن بزارید خسته شدیم اینقدر به خودمون امید دادیم بعد قرعه کشی شما برنده نشدید رو دیدیم .......
فکر ثبت نام برای ثبت نام سایپا از سرتون بیرون کنین ماشیناش جز شاهین اونم با ارفاق بد نیست بقیشون افتضاح من گرفتم هزارتا نرفتی همش مشکل داره لنتاش تو هزارو پونصدتا تمام شده دیسکو صفحه لرزش داره و داغ بشه دنده ها جا نمیره خوب کمکا خشک و صدا میده صد رحمت به پراید گول ظاهر ساینا کوییکو نخورین
ثبت ماشین لوییک
پژو 207
سلام من از اول قرعه کشی ثبت نام کردم ولی هنوز به اسمم در نیومده،ولی امیدم رو از دست ندادم،هر دفعه با توکل به خدا مینویسم
تمامی کسانی که این سری کامنت گذاشتن در میان طرح جدید شرکت?
یا امام حسین466♡♡♡0701
سلام ما جوون ها هم دل داریم ایشالله به همه مون بیفته من که خیلی نیاز دارم یه پدر مادر پیر دارم دوست دارم ببرمشون دورشون بدم ولی حیف که شانس نداریم خدایا به امید خودت با این بازیهای
ایشالله خدا بخواد این دفعه به همه بیفته نیفتاد به اونایی که نیاز دارم بیفته
آیابنده ثبت نام کردم خودروبنام من هست یابرنده نشدم
الکی ثبت نام نکنین ب نام ما هیچوقت در نمیاد،
خیلی عالی
بزک نمیربهارمیادسبزه باخیارمیاد
سلام صبح همگی بخیرمن تا الان اگه اشتباه نکنم مرحله ۲۹ام باید باشه ایرانخودرو ثبتنام میکنم متاسفانه سری های قبلی زده برنده نشده این با هزار امید آرزو منتظر نتایج بودم ولی هیچ بر هیچ امیدوارم و توکلم بر خداست که این مرحله برنده شم انشالله هر کی که نیازشه برنده بشه
من ثبت نامکردم بار اول اسمم در اومد بخدا راسته
خاک بر سرت که اسم نوشتی و شخصیت این ملت رو میاری پایین، اخه ایران خودرو و سایپا چی دارن که اسم مینویسی و جیب یه عده دو تابعیتی رو پر میکنی.یه ضربالمثلی هست که میگه گنجشک گفته سبک و سنگینی (شخصیت) دست خودم هست.
با شخص خودت هستم از کنارش رد نشو جانم
مگه داخل شکم مادرت از همون اول ماشین داشتی که حالا اینقدر زور میزنی اسمت دراد؟؟؟؟
کافیه دو دوره این ملت مخ نخودی اسم ننویسن تا شرایط تغییر کنه ولی کو تفکر و فرهنگ.
گناه ملت چی هست که جلو واردات گ فتید .ولجن ترین ماشینها را به قیمت بهترین ماشینهای خارجی قالب میککنید به ملت بدبخت .ملت این را هرگز فراموش نمیکند
چرا واسه ما درنمیادهفت خان رورد کردیم چیزی نمیدن
20میلیون بده بدون قرعه کشی بحت میدن..خیلیها گرفتن.
انشاالله هر کسی که از همه نیازمند تره برنده این طرح بشه
من بعد 19 بار ایرانخودرو و 10 بار سایپا ثبت نام کردم اسمم نیومده دوتا پسرم دارم خانومم داره ثبت نام میکنه ولی هنوز خبری نشده انشالا فردا اسمم بیاد برام دعا کنید
پیرم دراومد از بس ثبت نام کردم نبردم خدا لعنتتون کنه
۵۹ بار ثبت نام کردم همش الکیه
منظور از قرعهكشي..قرعه برای گاریاتونه. یا به شخص برای مردنشه خدا از سرتون نگذره ماشین از قوطی دله روغنی میسازید بعد آهن و تجهیزاتشو که از کشورای دیگه میفرستید ایران رو خودتون بازار سیاه میفروشد.. چرا تو این ایرانه خراب شده من باید یه موس کامپیوتر بخرم رو کلورش نوشته باشه ساخت ایران بعد رو خود موس نوشته باشه ساخت چین. مثله خودروهاتون که میگید ساخت ایرانه ولی قطعاتش نوشته ساخت چین.. که همونم دروغه.. ساخت افغانستان هم نیست
سلام دوستان .. در ثبت نام شرکت کنید اما چشمتان به دستشان نباشه ... چشمتان به دست خدا باشه و از او بخواهید
الان بیش از۶۰بارثبتنام کردم
انشالله برای همه دربیاد به امید برنده شدن
با سلام و درود خدمت شما بزرگواران من تا حالا چهار با برنده شدم بدون هیچ پارتی،با خدا باش و پادشاهی کن
باز شما پول دارید ثبت نام کنید، دلتون خوشه به یه چیزی، مایی که حتی پول نداریم ثبت نام کنیم چی بگیم...
سلام ثبت نام میکنم برا ساینا
ای کاش این دولت حداقل یک درصد هم کنارمیزاشت برای اون ایثارگرانی که ازاول جنگ تابه حال هیچ انتظاری اردولت نداشتن وهیچ تسهیلاتی اندازه یک سرسوزن نگرفتن
من اولین بار ثبت نام کردم مهم هم نیست چون پول هم ندارم
من فکنم بیش از ۸۰ تالار ثبت نام کردم اما درنیومدم همه اش پارتی بازی به مافقیر بدبختها کسی نگاه نمیکنه
من بار دوم شرکت کردم به یاری خدا اسمم در اومدهناامید نشید ان شاءالله اسم شما هم در میاد
سورن پلاس
به امید روزی که هر دو شرکت نیست و نابود بشن
هربار این تعداد ماشین میدن به قول خودشون...! هربار این همه نفر اضافه میشه.هربار یه تعدا 18سال میشن.یه تعداد پلاکشون آزاد میشه.جای اینکه درصد شانس بیشتر بشه متاسفانه کمتر میشه.تازه اگه واقعا بدن به مردم رانت نباشه الکی سر کار باشیم.باز خوبه اگه ماشین هم ندن حداقل نون کافی نتها برقراره?
ثبت نام کردم توکل برخدا اسممون دربیاد???
اینه که میگن انسان به امید زنده س.بعضی ها چند ساله ثبتنام میکنن به امید برنده شدن....
راستی دوستان من بهمن ماه گذشته کوئیک آر برنده شدم.زنگ زدم جایی پرسیدم حواله رو میخرن.گفتن خریدار نداره.منم منصرف شدم.باور کنید سه مرحله بهم فرصت دادن هر بار هم پیام میفرستادن.متنش مودبانه تر وخواهشمندانه تر میشد.دیگه شک کردم حتما خوب نیست ونمیخرن.آیا درست گفتن میخریدم ضرر بد بود؟
من خیلی ثبت نام کردم. نمیدونم واقعا چی کار باید بکنم
سرکاریه
سلام دوستان من تا الان یه 10باری ثبتنام کردم پول نداشتم قصد داشتم حواله بفروشم. ماشینم زیر 100تومانه 45سالمه کارمندم.خدایی نتونستم ماشین خشک بخرم .راستش خیلی دوست دارم یه بار خشک سواربشم.الان پول جور شده میخوام خودمو به لطف خدا به آرزوم برسونم.شاید تا الان برنده نشدم حکمتش این بوده که از این امتیاز برای آرزوی خودم استفاده کنم.تا ببینم خدا چی میخاد.به امید خود خدا... پاسخ ها
ناشناس
|
|
ما میتوانیم
من که دوساله دارم ثبت نام میکنم هیچ خبری نیس
من دو ساله دارم پشت سر هم ثبت نام میکنم الکیه همش
من بار اولمه ثبت نام کردم و ایمان دارم برنده میشم
?????خدایا خودت به دادم برس این دفعه اسمم در بیاد یا امام حسن حسین اسمم دربیاد برا اربعین نذری بدم
نتیجه قرعه کشی ایران خودرو
با عرض سلام وخسته نباشید ما بیشتر از ۳۰ بار نوشتیم پس نبوت ما کی گفتی کسی که بچه داره ما ۵ تا بچه داریم پس چکار کنیم
سلام همسرم کارگرفصلی ساختمانی است نه حقوق ندرامدی مستأجر هستیم نمیدانم برچه اساسی مارو جزدهک چهارم قراردادن فقط یک ماشین بلاکش بنام همسرم هستش ولی مالکیتش رو ندارن
اگه این سری در بیاد خیلی باید خوش شانس باشیم
به انتظار روزی که شرکتهای خودرو ساز دو تاش بسته بشن پاسخ ها
ناشناس
|
|
انشاءالله
انشاالله که برنده بشم
من تا حالا خودم و همسرم برنده شدیم حالا بنام پسرم ثبت نام کردم دعا کنید این بار هم برنده شم. پاسخ ها
ناشناس
|
|
سلام نه دیگه شما بستونه نوبت ماست که اصلا در نیومده.
مطمنم ایندفعه اسم من درمیاد برنده میشم هورا
دعا کنید من برنده بشم همتون شام مهمون من
آتیش بگیره شرکت خودرو ساز ک بما ماشین نمیده مفتی.. پاسخ ها
ناشناس
|
|
? بهنام آفرین
|
|
ببینید برادر ها شانسیه من خودم ثبت نام کردم در آمدم ولی به اسمم مادرم در نیومد
اینا اجازه نمیدن ماشین با کیفیت وارد شه .بع این اشغالگری با قرعه کشی به خورد مردم میدن.خدا لعنت کنه اونایی رو که با این ملت بدبخت این کارو میکنن
هم ده برابر جهانی پول میدین اونم پولی که این روزها جمع نمیشه این آشغالها رو میخرین که از اول ایراد دارن و هم میگیم برنده؟؟؟؟!!!!!!!!?
واقعا نیاز به ماشین دارم تازه ازدواج کردم خداکنه شانس بیارم ممنون
برای ۴۷ امین باره که شرکت میکنمهمش پارتی بازیه
خدایا کمک کن شانش بیارم خیلی نیاز دارم به ماشین
سلام من پولم دارم میخوام برای همسرم کادو بخرم خدایا شانس بیارم
برنده شده یانه
من ۴۰ بار ثبت نام کردم و امیدوارم این بار شانس در خونه منو میزنه و برنده میشم.زنده باد ایران زنده باد وطنم
من نمیدانم چی بگم والله حضرت عباس نگهدارشون باشه من العان ۲۲بار ثبتنام کردم هر بارشم ۲۰تومان یا ۳۰تومان دادم به کافینت حساب کردم تا آخره سال همینجوری پول ماشین را باید بدم به کافینتی فقط (عجب نمیدونم والله)????
همه چی آماده هست جز پول
من بار اول ثبت نام کردم ... به نظر من هیچ برنده نمی شود به همه کسانی که نیاز دارند ایران خودرو بدهد .
پارس بدهد
بابا مگه ما چقدر میخوایم زندگی کنیم دلخوشی که نداریم ۱ ماشین که تولید خود کشورمونه بجا اینه که با ۳۰ ۴۰ تومن بخریم باید قرعه کشی کنیم اونم با قیمت ۱۰ برابر تازه اونم بهمون نمیدن ولی همین ماشینارو میدن جاهای دیگه که اصن قبول نمیکنن از بس بیخوده چقدر ما بدبخت شدیم ??
ببندید این مسخره بازی ها رو. تمومش کنید
...
خداوند کمک همه مسلمانان کند برنده پارس تی وفایو شود
من ۳۲ بار ثبت نام کردم ازکافیت فکر کنم تاالان ۳میلیون دادم انشالااین بار برده بشم
ELX
با عرض سلام خدمت همه دوستان،،ببین عزیزای من همیشه امیدتون بخدا باشه،منم چند بار بنام اقوامم ثبت نام کردم اما فعلادر نیومده اما امیدم بخداست ،ایشالله ک اول همیشه صحیح و سالم باشیم بقیه کارا رو هم خدا جفت وجور میکنه ،ما ک حرکت میکنیم برکتم با اون بالاییه،،،ایشالله ک همیشه دلتون خوش باشه و کاراتون رو روال،،،یا حق
من که دیروز رفتم یه پرادو ۴درخریدم بی دردسر البته قابل دوستان نداره ماشین خودتونه
من برای دهمین بار ثبت نام کردم انشاالله در بیاد.
سلام ما دیگه حساب ثبت نام از دستمون در رفته دیگه اتوماتيک وار ثبت نام میشه
انشاالله که ازاین ماشین ها ماهم برنده بشیم
من پنج تا بچه دارم یعنی یه ماشین تعلق نمیگیره ثبت نام هم کردم بدون قرعه کشی باید میدادن ندادن
ماخیلی نیازمندیم.ان شاءالله اسممون دربیاد
نتایج
ایشالا بعد سربازی اجباری بورسیه میشم امریکا از شر این خودروسازا راحت میشم
حرف مزه هولفتع
????
???????
خدایی خانواده میشناسم چند نفرن برا همهشون در اومده وضع شونم عالیه برا همه اعضا برا اولین ثبت نام برنده شدن برا من شده معما ما که ده بیست باره ثبت نام میکنیم خبری نشده انشالله که پارتی بازی نباشه .
کسی میدونه اسامی برنده چه زمانی اعلام میشه؟؟
وای بر ما چقدر ما بدبختیم
همش دروغه تولیدشون به صفر رسیده
به امید برجام دارن پیش فروش میکنن
94 روز پیش تکمیل وجه کردم تازه یادشون افتاده که باید تحویل میدادن پیام دادن بیا تبدیل کن تا زودتر تحویل بدیم!
دوساله دارم ثبت نام میکنم هیچ پلاکی هم تا حالا به اسمم نبوده ولی برنده نشدم.ایشالله که اینبار اسمم در بیاد.
سلام حسین هستم از گرگان من ماشین ندارم خداکنه برنده بشم بتونم باهاش برم کربلا وجاهای زیارتی
نتیجه قرعه کشی چی شد
انشا الله که از ما هم دربیا
جواب قوری کشی کی میاد لطفاً جواب بدید
توکل به خداوامام حسین ع
من اولین بار ثبت نام کردم سری پیش کوئیک به اسمم درومد.
من ۴۳ بار ثبت نام کردمخدا لعنتتون کنه با این همه دزدیهاتون
فقط پارتی داشته باشی برنده ای ازیه خانواده ۷ نفربیش از۳۰ دفعه ثبت نام کردیم چرا برا دلخوشیم هم که شده یکی درنمیاد
ناامید نباشین منم دفعه قبل قبول شدم
خدا یا چی میشه یه نکاهی هم به ما بنداز برنده بشیم
ایشلا ک هر کی این پیامو بخونه برنده این دوره قرعه کشی بشه ?
من انشاالله به یاری خداسمم بیرون میادمطمعنم
من ترجیح میدم از مترو اتوبوس و... استفاده کنم اذیت بشم ولی آهن قراضه های این دوشرکت ... رو نخرم. واقعا هر چی سرمون بیاد حقمونه چون آگاهانه جهالت میکنیم واجازه میدیم سرمون کلاه بزارن
خلایق هرچه لایق،،مالیاقتمون بیشترازاین فرغونا نیس،،
پژوپارس توفایف
الکی میگه
تاریخ چندقرعه کشی معلوم میشه پاسخ ها
ناشناس
|
|
https://www.borna.news/fa/tiny/news-1376328 ناشناس
|
|
زمان اعلام نتایج قرعهکشی اعلام شدتو این خبر نوشته
https://www.borna.news/fa/tiny/news-1376328
اولین بار
سلام بخدامن۴۶مرحله ی قبلی شرکت کرده ام الانم سه مرحله.ماشین ندارم.۳۵سالمه.۱۶ساله گواهینامه دارم
ایشالا همه تون برنده شین ایشالا همه با اولین بار برنده بشن
من چهل بار بیشتر ثبت نام کردم..همه اینا دروغه
Ggt پاسخ ها
سعید
|
|
انشالله این دفعه اسمم درمیاد بسیار خوشبینم با پولش کلی کارها میخام بکنم و برنامه های زیادی دارم
برایم دعا کنید ماجور باشید
اطاله ی کلام نمیکنم
موید و منصور باشید
من تا الان۴۳بار برای خودم ۴۳بارم برای پدرم ثبت نام کردم جمعا میشود ۸۶مرحله ولی قبول نشدم ماشینم نداریم خدا به سرتون بیاره با این ماشین دادنتون خدا همینجوری ک ملتو مکافات کردین مکافاتتون کنه
به امید خدا که این دفه برای من هم در میاد آخه مردم از دست این ماشین فرسوده انشالله برای من در میاد
من کی برنده میشم
خدابه هممون کمک کنه انشااله
استعمار یعنی چهایران استعمار کشورهای عربی افتاده هر بلای سرشون میارن،تا ایران و ایرانی رو از بین ببرن
ماهان
من سه تا فرزنددارم هنوزبرام در نیامده
سلام . من ۲۹ سالمه والا تا حالا ۲۰ بار نوشتم آنقدر هم خدااااا خدااااا میکنم برایم اینسری در بیاد . یه جونه ۲۹ ساله چیزه زیادی نیست والا دیگه چی بگم تا حالا هم ماشین نداشتم بیخیال هرچی خدا بخواد
ای خدایعنی میشه این باراسمم توقرعه کشیه ماشین دربیادخدایاتوبخای میشه توکل میکنم برتوکه یاربیچارگانی
ایخدااینباربه لطف توبرنده بشم پاسخ ها
مهدی
|
|
انشاالله که منم برنده شم
سلامبهامیدخدابلکهاسممدربیاد
والا کسیا میشناسم و دیدم در قرعه کشی قبلی با چهارتا کد ملی چهار تا ماشین صفر گذاشت گوشه حیاطش به لطف پورسانت گیرندگان و دلالان متشخص خودروسازان
من 35سالمه یک بارم ماشین نداشتم همش دوست داشتم یه ماشین خوب داشته باشم یه شهر اونورتر برم بگردم شانسم این بار درمیاد??
نه ماشینی نه خونه ای این بار دهمم هست پناه بر خدا
ما که از اول نوشتیم در نیومده توکل بر خدا این سری در بیاد
خداوکیلی این ۳۰ باره ثبت نام می کنم خدارو خوش نمی اد دیگه مخم نمی کشه تف تو قرعهکشی
تاوقتی دل خوش به بازی هاشون هستیم حقمونه..
من روز تولدم ثبت نام کردم انشااله برنده میشم
پارتی بازی درنمیاد
سلام منم تاحالا شرکت نکردماین دفعه اوله که ثبت نام کردم
هرچی خدا بخواد
عالی
هعییییی???
کی جواب قرعه کشی ها میاد جون به لب شدم
به امید خدا برنده میشیم
من هزار بار ثبت نام کردم اسم من درنیامده به نظر من مردم رو سرکار گذاشتن
انشاءالله که در میاد پاسخ ها
سیدحیدرموسوی
|
|
بخدا این بار بیستم دارم ثبت نام میکنم میگن شانس بابا کدوم شانس طرف میبینی دوتا ماشین داره اسمش در میاد ما که نه ماشین داریم نه پلاک فعال داریم س
|
|
وجدانن چرا دارید حق ما رو میخورید میگید اولویت با مادران که دوتا بچه دارن الان من ده باره دارم ثبت نام میکنم اسمم در نمیاد این چه طرحی که دارید به مردم دروغ میگید
خواهرم دفعه اول ثبت نام کرد برنده شد. اما من نه هزار بار هست شانس ندارم چاه فاضلابه
باسلام وادب واحترام /بنده باتوجه به مشکلات زیاد ده بار هست ثبت نام نمودم ولی برنده نشدم/واقعاجالبه تویه خانواده ۵نفره ۴نفربرنده شدندولی من ده بار نوشتم برنده نشدم/ جالبه/بدانیداینبرنده نشوم قیدخریدخودرامیزنم وموتور میخرم اآیئ
اسم انشاالله اسم همه شمادربیادبرین تیم ملی ??
یا امام حسین هممون برنده بشیم
من کوییک ثبت نام کردمپارسال بدون قرعه کشی.و دریافت کردم بدون هیچ مشگلی. پاسخ ها
رسول
|
|
واقعیت چرا وقتی ماشین بنام ما نیست ونداریم جز قرعه کشی اسم ما در نمیاد چقدر ثبت نام کنیم ودرنیاد توکل کردیم به خدا انشلا ایران خودرو با دقت زیاد قرعه کشی رو انجام بده تا حق کسی ضایع نشه به امید خدا
واقعن حقد بدبختیم ۳۰برابر هم باز دست میشکنیم
خوب یه وری جان بگو ببینیم کیه؟
وقتی رفتم کافینت ثبت نام کنم یه نفر ۱۱نفر ثبت نام کرد گفتم اینا کین گفت بنگاه دارم اینام اشنا هستن شناسنامه هاشون گرفتم که ثبت نام کنم برنده شدن یه پولی میدم بهشون ماشین برا خودم بر میدارم
ما که شانس نداریم ولی چه دیدی. فعلا که از هیچ رقمیش تو این دنیا شانس نیاوردیم
الان ۳ سال است من دارم ثبت نام خودرو را انجانم میدم داستان چیه چرا اینجوریه یعنی ما هیچ حقی نداریم
شمایی که داری توی ایران زندگی میکنی اگه واقعا ماشین میخوای کوییک و ساینا هست
سلام من تقریبا دهمین باره که ثبت نام میکنم ولی پوستم خیلی کلفته ناامید نمیشم ایشالله که اینبار پارس رو برنده بشم دعام کنید خواهشا
مسخره بازی ترین شکل ممکنو زحمتشو کشیدین یکی ماشین داره برنده میشه یکی مثل من چندین بار ثبتنام کردم نیفتاده
واقعا جایمن بودین میگفتی خسته نباشین ، دستتون درد نکنه .
چرا نتیجه نمیزاریدازصبحمنتظر مهردقیقیکچیزمی گیدالاناستعلاممی گیدخوببراریددیگه
الان میگن برنده های قرعه کشی اعلام شده کجا باید برندگان رو دید؟
من الان بار19هست ثبت نام میکنم راننده هستم هنوزم ماشین ندارم
خدایی اگردست دلال هست وماشینهابه متقاضی واقعی داده نمیشه خداازشون نگذره زیردین مردم بیچاره باشن
پس کی نتایج معلوم میشه؟؟
سلام دوستان هدف از قرعه کشی سرگرمی برای دولت یکم برآنان بخندندوالا کی بهتر از این ملت سمند 30میلیونی راکه قسطی میدادند الان 300میلیون نقد پول میدیم بعد سه ماه تحویل میپذیرفتم تازه از قرعه کشی برنده شویم
به امید خدا این دفعه اسمم در میاد توکل بر خدا
خدایا کمک کن برنده شما هیچ غیرممکنی واست غیر ممکن نیست التماس دعا
چجوری ازکجا
خداوکیلی بره منی که 9 بار نوشتم و میخوام سوار بشم ماشینو نباید در بیاد پاسخ ها
سعید الماس
|
|
سلام من خودم ۱۵ بار ثبت نام کردم دوره قبلی تازه اسمم در اومد خانمم بار اول اسمش در اومد ...حالا هر دو با هم برنده شدیم خدایا شکرت ان شاالله برای همتون
کی جواب میاد
انشاالله برنده میشم
من از تبریز مزاحم شدم بعد از 32 سال سابقه رانندگی با آمبولانس بنز با گواهینامه پایه یک هنوز تا این روز نه مسکن دارم و نه ماشین دارم یک با ماشین پیکان آن هم لیزینگی چهار سال کردم آن هم بعلت بیماری همسرم پیکان 83 را فروختم به بیماری همسرم خرج کردم درسال 83 پیکان به قیمت پنج میلیون تومان فروختم به همسرم خرج کردم تا آن روز ماشین نه بنام هست و نه ماشین دارم خواهشمندم من ماشین دنا پلاس ثبت نام کردم به شماره پیگیری 468909206904 من از ریاست محترم ایران خودرو تقاضا دارم اگر ماشین نوشته شده نباشد یک ماشین برایم مصلحت بدانید برایم محبت بفرماید اگر پژو 405 ویا سمند هم باشد با 24ماهه پرداخت می کنم بی نهایت سپاسگزارم شماره ملی 1379905753 شماره موبایل 09143185465تلفن منزل 04132895636 خلاصه من متولد 1344/4/25می باشم توضیح اینکه در زمان جنگ تحمیلی 19بار با آمبولانس بنابه ماموریت استانداری به جبهه اعزام شدم خواهشمندم برایم خودتان هرماشینی مصلحت می دانید در عرض مانده را 24 ماهه می توانم واریز کنم ارادتمند محمود زارع زاده
برادرشوهرمن باراول برنده شد شوهرم هم باراول برنده شد پیرعموم هم همین ژور حالا خودمم باراول هست که ثبت نام کردم ببینم شانس دارم یانه
تنایج کی مشخص میشه
ما ک داغون شدیم چرا در نمیاد خدایا مارو هم ببین?
این 32مین بتریست که شرکت کردم..اما برنده نشدم،?
خاک تو سرتون با این ماشین های در پیت تون
برنده شدم
این دفعه دفعه هشتم هست ثبت نام می کنم اینار اگه درنیاد اسمم فوش زشت می دم به باعث بانیش ? پاسخ ها
ناشناس
|
|
چرا اسامی نمیادهرچی میزنم
نظری نداری ولی خوب جایی پیدا کردن برا بنجولها را بفروشند
به نظر من ازهر خانواده یک نفر کلا باید برنده بشه نه یک خانواده همه برنده بشن یک خانواده هیچی
سلام وخداقوت به دستدندرکاران ثبت نام خودرو دارم یکیتون راه رضای خدا بیاد یادماهم بدید که چطوری ثبت نام میکنیدکه بار اول و دوم اسمتون درمیاد من ایناربرای ثبت نام توکافی نت 100000تومان پول دادم گفتم نکنه این درست نام نویسی کنه اسم ماهم قبول حضرات عالی بشه که نشد وباید این بارهم تسلیم خواست و اراده خداوند بشم
دوست من ثبت نام کرددفه اول قرعه کشی اسمش دراومد
اسامی برندگان کجاثبت شده!؟
سلام دو روز پیش برنده شدم تو طرح جوانی مادران خیلی خوشحالم همیشه فکر میکردم مثل شماهایی که میگفتین و ناراحت بودین برنده نمیشیم پارتی بازیه اینا همش حرف بود واقعا برنده شدم توکل تون به خدا باشه واقعا برنده میشید من حدود ۶ماه پشت سر هم ثبت نام کردم
چرا همه چیز به پولداها میشه من که کارگر هستم یه بار برنده نشده ام پاسخ ها
مهدی موسیقی
|
|
من یه کارگر ساده هستم الان 35 بار ثبت نام کردم در سایت ایرانخودرو . و هیچ وقت حتی یه بارم اسمم در نیومده ...
ولی هروقت که میشنوم به اسم پولدارها یا ماشین دار ها در اومده ...
پژو پارس تیوفایف
خیلی چرت
خدا کن واس من در بیاد خیلی پول لازمم
زهرا رضایی قصراحمدی
قبول شدن
لطفاً نظر خود را بنویسیدبردن
پاسخ ها
رادمهر
|
|
سلام مند برنده شدم پول ندارم کی کوپنشو میخواد سمند سورن
انشاالله اسم منم درمیاد منم صاحب ماشین بشم یعنی میشه
چرا من الان چند بار ثبت نام میکنم ولی خبری نیست ما که ماشین نداریم وبدبخت اواره ولی یه عده ای دوتا ماشین دارن سرمایه زیاد اما ماشین درمیان چرا یکم کم هم ما رادرک کنید ببینی کیها وضشون خوبن وکیها وضشون ضیفن
بهامیدخدا
من تا الان که متوجه شدم میبینم 49بار ثبت نام کردم انشاالله که این سری ببرم شما هم برام دعا کنید انشاالله
پژو پارس طوفا