نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو در سامانه یکپارچه فروش اعلام شد_شهریور۱۴۰۱

|
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
|
۱۸:۰۱:۱۷
| کد خبر: ۱۳۷۷۰۰۹
نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو در سامانه یکپارچه فروش اعلام شد_شهریور۱۴۰۱
نتایج قرعه کشی مرحله سوم فروش محصولات ایران خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، نتایج نهایی قرعه کشی مرحله سوم ایران خودرو و خودروسازان دیگر در  سامانه یکپارچه تخصیص خودرو sale.iranecar.com اعلام شد.

اطلاعات منتخبین در اختیار شرکت‌های خودروساز قرار گرفته و شرکت‌های خودروساز به نحوه مقتضی برای ادامه فرایند ثبت نام و واریز وجه به منتخبین اطلاع‌رسانی می نمایند.

ضمنا متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده که واجد شرایط اولیه تشخیص داده شده اند، برای تکمیل و قطعی شدن فرآیند جایگزینی خودرو فرسوده می بایست به ستاد مدیریت حمل و نقل و مصرف سوخت و شرکت خودروساز مربوطه مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
نظرات
امیرحسین اسمعیلی کاجانی
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
ان شالله که برندع شده باشم
پاسخ ها
ناشناس
| -
همش دروغه
ناشناس
| -
میگن واسه طرح مادرا بدون قرعه کشیه پس کو بیست دفعه ثبت نام کردم
بردیا
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
یه مشت دزد دروغگوی بی شرف فقط مردمو گذاشتنه سرکار
پاسخ ها
ناشناس
| -
عالی
ناشناس
| -
واقعا دروغگو ورزد هستید که این هما مردم را گول میزنید با این طرح مزخرفتون.
محمد حسین ذوالفقاری
| -
خیلی بی شرف هستید که مردم را مسخره خودتون کردید باید جواب گو باشید چرا ملت را ساده گیر اوردید بازار بدبختی وام وقرض ولوله دوساله میخوایم صاحب باشین بشیم ای خدا چاره چه کنیم این همه خ ودرک به کی میرسه به پول دارا ودلال ها.
ناشناس
| -
این طرح مادران بی عدالتی میشه خدایش
ابوالفضل حجتی مروست
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
خوب
محمد ایوب طعمه دریس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
خیلی سخت بود
سید محمد موفقی
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
فعلا نظری ندارم
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
فعلا نظری ندارم
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
امید وارم این بار برنده باشم چون نیاز مبرم دارم
ولی الله حدادی
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
من چهاربار ثبت نام کردم حتی تواین چندسال یک بار موتور بنام نداشتم همسرم هم سه بارطرح مادران ثبت نام کردیم برنده نشده خوب این شانس است یاپارتی
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
برا هر ماشین تقریبا 700نفر ثبت نام کرده بود چه مزخرف وچرت مردم چی فرض میکنن اینا
حسن
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
به خدا خیلی نامردی هست چند با شرکت کنیم ای خداتو را خدا اول اونای تا بحال ماشین ندارنند ماشین بدید
سر کاریم
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
زمان احمدی نژاد ۶میلیون می دادی پارس می آوردن هر چند تا می خواستی الان باید ۱۰۰سال تو نوبت باشی خاک برسرشون بااین مدیریت
پاسخ ها
ناشناس
| -
قو
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
همش الکیه یاپارتی بازی ۳روزمهلت داره ۲روزسایت قطع هستش ۲۵بارثبت نام کردم هنوزهیچی نیفتاده خودایران خودروبایدبگه بیایه ماشین بدون قرعه کشی مال تو ۲۵بارکم نیست
مسعود تاوانه
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
همش دروغه ۳ سال تو قرعه کشی شرکت میکنم حتی یکبار هم بنامم در نیومده معلوم نیست به کی میدن به فامیل دوست اشنا خانواده خودشون به اسم مردم به کام خودشون
امیرحسین
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
همش دروغه خدا ازتون نگذره و از حلقوم عزیزان و بچه هاتون بزنه بیرون
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
از مردم عادی بدون وابستگی کسی هم برنده شده است؟؟؟؟
مهدیارآقازاده
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
خداازتون نگذره بخدا۲ساله داریم منووبرادرم ثبت نام میکنیم درنمیادکه درنمیاد.بخداکه منصفانه نیست
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
خدالعنتتون کنه که مردم رو بیخودی امیدوار می کنید
صیف الله محمدی
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
من الان زدم نوشته زمان بازدید ب اتمام رسیده چیکار باید کرد؟؟؟
گل
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
من که دفعه چهارم بودبرنده نشدیم
فرهاد
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
خیلی هم عالی بود برای من دراومده...خدایا شکرت
قدرت آله کتابی
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
دروغناشناس
۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱





واقعا دروغگو ورزد هستید که این هما مردم را گول میزنید با این طرح دروغگو دروغگو
ممممم
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
چه طور باید برنده بشیم والله من با خانمم بیش از ۶۰ بار توی قرعه کشی ثبت نام کردیم اسمموم در نیومده مدارک و مستندات همه موجوده
محمد
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
هر دوره تموم اعضای خونواده اسم مینویسیم شاید ینفر حداقل بیفته، اما.... سیرک ایران خودرو
امید
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
واقعا ضر میزنن منکه الان چندمین باره ولی برنده نشدم سرکار گذاشتن مارو
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
یه عده دزد قرعه کشی راه انداختن برپدرتون...
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
همش الکی مردم سر کار گذاشتن
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
خدا شما رو لعنت کن که همش پارتی بازی و دزدی هستش که یکبار اسم ما در نیامد برپدرتون با قرعه کشی تون
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
طرح‌مادران‌که‌قرعه‌کشی ‌نبود‌اینم‌شانس‌ماست
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
خدا لعنتتون کنه من تمام دورهاش ثبت نام کردم اسمم درنمیاد و نیاز مبرم دارم.
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
مگه نگفتین طرح جوانی جمعیت بدون قرعه کشی هست الان 3بار ثبت نام کردیم هر دفعه قرعه کشی میکنین این چه وضعیه چرا اینقدر به مردم دروغ میگین
فاطمه تکمیل
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
همش دروغه همه دوره ها شرکت کردم و هر بار هیچی به هیچی پس بدون همش کلک و دروغه به قول خودتون این همه ماشین میدین بعد ۲۵ بار قرعه کشی که تباید این همه کمبود باشه که برای یک ۲۰۶ شانسمون ۱ به ۳۱۳۴ نفر باشه خداخیرتون بده واقعا خیلی راحت مزدم و سر کار میزارید
حسین
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
مزخر
رشیدی
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
حداقل یخورده ماشین بیشتر بدین آخه چیه قطره چکونی ماشین تو قرعه کشی به مردم می دین بالای 6 میلیون نفر شرکت میکنن بعد ایران خودرو5 تا 6 هزار تا ماشین قرعه کشی میکنه اونم 50 درصدش رو به طرح جمعیت خانواده میدن آخه مردم نون ندارن بخورن از کجا پول بیارن بچه بیارن تا شاید ماشین بهشون برسه بازم طرح ماشین فرسوده قابل درکه اینقدر با اعصاب مردم بازی نکنید بالای 30 بار شرکت کردم پس کی ماشین به نامم باید دربیاد
توکل به خدا
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
توکل به خدا
رمضانیان
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
چن بار باید شرکت کنیم خسته شدم
ابوالفضل
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
سلام خیلی هم عالیه من که برای اولین بار ثبت نام کردم برنده شدم پارس متور Tu5 خیلی هم طرحش عالی بود
پاسخ ها
عبدالباسط فرامرزپور
| -
سلام حواله رو میفروشی
مجید
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
ما که الان 20 دفعه هست که ثبت نام کردم، ولی دریغ از یک پیام
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
خدالعنتتون کنه همش مردم گول میزنن سی بار اسم نوشتم یبار هم نمیباس اسمم دربیاد چون همش الکیه
ستایش
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
سلام منم بعدچند بار ثبت نام بلاخره اسمم در امد
انشاالله برای کسایی که واقعا حقشونه در بیاد
ما خودمون اصلا تا به حال ماشین نداشتیم
یه خانواده ی ۵ نفره هستیم که پسرم ۱۶ اذر ۱۴۰۰ بدنیا امده
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
سلام،خریدار حواله شما هستم 09126472012
محسن
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
من برنده شدم پارس سفارشی
محسن
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
من برنده شدم پارس سفارشی
بهرام
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
واقعا همش دروغه منکه تاحالا ماشین نداشتم و ده بارم ثبت نام کردم برنده نشدم
فاطمه
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
با سه تا بچه و نداشتن ماشین بازم برنده نشدم هر دفعه هم ثبت نام کردم
سید
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
آخه تا کی توی قرعه‌کشی شرکت کنم ۲سال دارم می نویسم ولی دریغ از یه ماشین.قرعه کشی بعدی کی هستش. شما که میگید تولید خوبه پس چرا تعداد ماشین ها ی که مگذارید کمه
ارو
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
سیاست انگلیس
مختاری
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
برای یه ماشین بدون کیفیت ۳۶ بار ثبت نام کردم برنده نشدم
اما بعضی هابا داشتن پلاک هم ۴تا ماشین گرفتن/b>
ز.م
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
ایندفعه راست و واقعی بود،طرح جوانی جمعیت برنده شدیم
رضا
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
بخوره توسردزدشون همش علکی هست مارو فیلم کردن عوضی ها
اکبر
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
سلام وعرض ادب، من ۲سال پولمو تو حساب گذاشتم که تو ایران خودرو برنده شدم این فرصت از دست ندم،ولی برنده نشدم هیچ ارزش پولم خیلی بی ارزش شد ،هیچ ،احساسم تو زندگی خراب شد منجر به آسیب روحی روانی شده،،، چی بگم،،،،،،
مجید
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
همش دروغ ورانت.اگه خدایی باشه که هست باید حق الناس کردن این رانت خواررا جزاءشون بده....
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
از خداوند بدترین حال و زارترین روزگار را برای عاملین قرعه کشی کذاب و دروغین خواستارم..........
کوروش صداقت
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
حیف این جوانی که از دروغ مسئولین پیر شدم اینبار ۳۵باره
عبداله اسماعیلی
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
چراواقعا شوراها وشهرداری هرمحل نمیدونه که شخصی که واقعا واجداشرایطه راثبت نام کنند به خدا قسم اگر به کافینت شهرما بسپارند میداند چه کسی واجدالشرایطه همش مسخره بازی یکخانواده ۵خودرو داشتند ۵تادیگه هم برنده شدن نوش جونشون ولی بی عدالتیها راکه باید پاسخ بده خدایا
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
خدالعنتشون کنه دروغگوهافقط مارومیزارن سرکار
علی
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
همش الکی مردم سر کاری گذاشتن
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
همش چرته مزخرفه
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
زرمفت میزنن
عبدالله اسدی
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
بیست بار ثبت نام کردم از طرح قدیم تا طرح یکپارچه نشد جریان چیه خدا داند
سعید
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
بیش از ۱۰ بار قرعه کشی خودرو ثبت نام کردم ،اسمم در نیومد.ولی سراغ دارم آدم هایی که طرف یه ماشین تو خونه داره ولی بازم اسمش در اومده
خسرو
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
سلام نظر ما جه اهمییتی دارد بخز اینکه با این ترفند هم بازار را دارند و هم تولید و جالب اینکه اشتغالزایی برای دولت و کسب درآمد از ثبت نام و نظریات در دنیای مجازی با اینترنت گران ما یک خانواده ۵ نفری الان بار ۱۴ یا ۱۵ هست ثبت نام میکنیم ولی خبری نیست و متوصل به انشالله هستیم که اینبار انشالله به آسمان دربیاد چرا متوجه نیستید یکبار ثبت نام شده از روی همین ها مرتب قرعه کشی کنید تمام شود ویا به ترتیب تو فروش ماشین به این ثبت نانی ها انجام دهید
انیرا
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
سلام
اگر من مدیر عامل ایران خودرو بودم یه بار قرعه کشی و بین کسایی انتخاب می کردم که حداقل بیشتر از دوساله هیچ پلاکی به اسم شون نبوده و ماشین نداشتند
حتما یک کار خداپسندانه بود و ملت هم بیشتر راضی بودند
و حق به حق دار می‌رسید
این مدت هر چی من شنیدم وفقط آدمای پولدار به ماشین می رسیدند
محمدحسین
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
این قرعه کشیا هم یه سیاستی داخلش هست.بعدا صداش درمیاد
فقط مردم رو مسخره کردن
ناصرکریمی یکتا
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
اصلاقرعه کشی شما درست نیست همشکاری مردم روسرکارگذاشتید من ده باره شرکت مینم با چهار کد ملی
رمضان یغقوبی
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
سلام من همیشه ثبت نام کردم برنده نشودم علت این چیه شامس یا پارتی
رمضان یغقوبی 0731087534
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
سلام من از اول ثبت نت نام کردم ولی برنده نشودم چرا شانس ندارم یا پارتی خیلی نیاز مندم یک ماشین داشت باشم باهش کار کنم
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
مسخره کردید ما رووووو
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
الکی دلخوشی میدید
فاطمه
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
قبل از سامانه یکپارچه وقتی مسوول قرعه کشی خود ایران خودرو و سایپا بودن تو هر شهر کم کم ۱۰ نفر اسمشون در میومد.ولی الان که یعنی اومدن واگذار کردن به خود دولت نمیدونم چه حکمتی هست اسم کمتر کسی دیدم در بیاد.
با این وجود که تو هر قرعه کشی ۷ هزار دستگاه بیشتر نمیذاشتن ولی خیلی بهتر از الان که ۷۰ هزار دستگاه میذارن.
واقعا مردم گوش دراز فرض کردید؟؟؟؟؟
فاطمه
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
قبلا بخاطر اینکه حرفی برای گفتن نباشه پخش زنده قرعه کشی بود به همراه لیست تمام کسانی که برنده شدن.ولی الان چون افتاده دست مافیا هیچی مشخص نیست
عباس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
به خدا همه‌ش دروغ من،تاالان ۲۵ بارثبت نام کر
دم خبری نیست قرعه مال اهل بیت دار ودسته خودشونه خدایا تو کاری کن از دست ما خارجه خدایم طرف همین ادمای
درویش
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
خیلی نامردین
جمالی
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
انشالله که همه اوناییکه شانش واقبال دارند برنده بشن من دودوره قبلی شرکت کردم برنده نشدم همسرم میگف اینا همش پارتی بازی هس ولی به لطف خداوند کریم اینبار برنده شدم دناپلاس توربوشارژاتوماتیک.انشالله همه بتونن بخرن زن وبچشون از آرزوی ماشین شخصی که لیاقت هر ایرانی هس برآورده بشه امین
قویدست قاضیانی
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
سلام،اخه چرا من چندین بار ثبت‌نام کردم،پول بیشتری هم ندارم که بخوام از بازار بخرم،در توان نیست واقعا..
جعفرکاسب
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
برنده شدام
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
لعنت ب ایران خودرو و سایپا
زهرا
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
اول برین حساب بانکی هاروچک کنید بعدش قرعه کشی کنید انصاف نیست قرعه‌کشی تون
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
سرکاریه
Mohamad
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
من تا حالا ۲۳بار برا خانومم و ۲۳بار هم برا خودم ثبتنام کردم
برا یکدوممون برنده نشدیم تا حالا نه ماشین داشتیم نه حتی موتورم که سواریم بناممون نیست
یه پیکان ۷۹هم داریم حتی طرح فرسوده هم شرکت کردیم برنده نشدیم
همش با پارتی بازی هست برا اون بالایی هو و دلال ها که سودشو بخورن چندتا چندتا ماشین دارن
حالا ما یه ماشین ندارین که بتونیم بریم مشهد
رفتم با هزار امید و التماس وام گرفتم که تو طرح فرسوده برنده میشیم ول بازی هیچ خبری نبود
ای خدااااا
Mohamad
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
همه مردم‌بدبخت رو به مسخره گرفتند
امان
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
مگر این همه ماشین به مردم داده باشند بایدمتقاضی کم بشه ولی هردفه زیاد میشه تعجب داره به خداه
زینب ابراهیمی ۲۸۹۹۳۱۱۲۴۷
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
ایا من برنده شدم
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
۳۱
احمد
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
همه ی شما بدبخت هستید چه لزومی داره قرعه‌کشی بزارید بخدا خیلی انتظار کشیدم هیچ پوچ نشد یک کاری کنید اون های تا حالا ماشین ندارند بدون قرعه‌کشی ماشین میدیم تف به قرعه‌کشی یک پارچه تون ...
حسن
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
نزدیک چهل بار اسم نوشتم دریغ از برنده شدن .خاک توسرتون برای این قرعه کشی های که انجام میدین .
ش
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
کسی هم برنده شده؟؟؟؟
امیداسماعیل زاده
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
چراماشینافقط واسه دلال هاوافرادپولدارکه معمولااقوامتون هستن میشه؟یک ترمزدستی بکشیدحداقل آدمای ضعیف ترهم خوشحال بشن دعاکنن بجای نفرین
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
واگذارشون به خدا ببینم اونجا هم میتونند دوز و کلک ودغل بازی دربیارند مردم رو ساده گیر اوردند
حمزه بدری
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
نظری ندارم
علی
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
چرا مردم رو مسخره کردید اخه؟؟ ملت همش دروغه شما برید توی نمایشگاه های ماشین از خودشون بپرسید راجع به قرعه کشی ببینید چی بهتون میگن،،،همشو خودشون برمیدارن ب نرخ آزاد میفروشن‌ مثل چی هم دروغ میگن ب مردم
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
من رباط نیستم
خدیجه بابای
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
زمان
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
من پسرم ۲۹ابان 1400.به دنیاامده سه بارثبت نام‌کردم اسمم درنیومده واقعا بی عدالتیه این بودطرح مادران
جعفر جمالی
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
سلام از اول قرعه کشی ماشین ثبت نام میکنم در نمیاد چرا
هانیه
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
تف به این قرعه کشی من یه مادرم با دو فرزند، بچه دومم هم 15 آذر 1400 به دنیا اومده الان 10 باری میشه طرح مادران شرکت کردم ولی اسمم در نمیاد
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
تاحلا نشنیدیم کسی تو قرعه کشی شهریور اسمش درومده همش دروغه
الیاس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
جوب
سید ابراهیم حسینی ایمنی
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
ماشین دناپلاس
اسماعیل دزدار
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
از اولین روز که قرعه کشی شروع شده من ثبت نام میکنم هیچیم نداشتم کارگرم ارزو داشتم تو یه جا برنده شم ولی هرچی فکر میکنم دروغه فقط برای خودشونه مردم سر کار میزارن
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
من سه بارثبتنام کردم اسمم دراومد هیچ نصبتیم با هیچ کله گنده ای ندارم
سمیه توسلیان
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
سلام
چند دوره ریاست جمهوری که بوده و قرعه کشی ماشین شده من و خونوادم داریم ثبت نام میکنیم بدون برنده شدن
آخه انصاف کجا بوده یعنی امثال ما حق زندگی کردن تو این دنیا رو نداریم فقط پول دارا باید زندگی کنن. هر چند وقت یکبار دارم وام میگیرم که بتونم ماشین بگیرم ولی نمیتونم با این قیمتهایی فضایی.
با این حال میگیم ایرادی نداره پس کی نوبت برنده شدن ما میشه آخه
اگه دروغ نیست پس کی وقت ما میشه؟
هادی
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
هم طرح مادران و هم خودم هروقت قرعه کشی شده اسممو نوشتم چرا در نمیاد برام مگه طرح مادران قرار نبود بدون قرعه باشه
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
سلام من ۲۵ بار برای خودم و دخترم ثبت نام کردم هنوز هیچی اونی که ۳تا۳ ماشین داره به اسمش در میاد خانواده مبشناسم تا حالا ۴بار ماشیم برده این وجدانه
پیشنهاد سردبیر