نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو در سامانه یکپارچه فروش اعلام شد_شهریور۱۴۰۱
نتایج قرعه کشی مرحله سوم فروش محصولات ایران خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری برنا، نتایج نهایی قرعه کشی مرحله سوم ایران خودرو و خودروسازان دیگر در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو sale.iranecar.com اعلام شد.
اطلاعات منتخبین در اختیار شرکتهای خودروساز قرار گرفته و شرکتهای خودروساز به نحوه مقتضی برای ادامه فرایند ثبت نام و واریز وجه به منتخبین اطلاعرسانی می نمایند.
ضمنا متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده که واجد شرایط اولیه تشخیص داده شده اند، برای تکمیل و قطعی شدن فرآیند جایگزینی خودرو فرسوده می بایست به ستاد مدیریت حمل و نقل و مصرف سوخت و شرکت خودروساز مربوطه مراجعه فرمایند.
انتهای پیام/
نظر شما
نظرات
ان شالله که برندع شده باشم پاسخ ها
ناشناس
|
|
همش دروغه ناشناس
|
|
میگن واسه طرح مادرا بدون قرعه کشیه پس کو بیست دفعه ثبت نام کردم
یه مشت دزد دروغگوی بی شرف فقط مردمو گذاشتنه سرکار پاسخ ها
ناشناس
|
|
عالی ناشناس
|
|
واقعا دروغگو ورزد هستید که این هما مردم را گول میزنید با این طرح مزخرفتون. محمد حسین ذوالفقاری
|
|
خیلی بی شرف هستید که مردم را مسخره خودتون کردید باید جواب گو باشید چرا ملت را ساده گیر اوردید بازار بدبختی وام وقرض ولوله دوساله میخوایم صاحب باشین بشیم ای خدا چاره چه کنیم این همه خ ودرک به کی میرسه به پول دارا ودلال ها. ناشناس
|
|
این طرح مادران بی عدالتی میشه خدایش
خوب
خیلی سخت بود
فعلا نظری ندارم
فعلا نظری ندارم
امید وارم این بار برنده باشم چون نیاز مبرم دارم
من چهاربار ثبت نام کردم حتی تواین چندسال یک بار موتور بنام نداشتم همسرم هم سه بارطرح مادران ثبت نام کردیم برنده نشده خوب این شانس است یاپارتی
برا هر ماشین تقریبا 700نفر ثبت نام کرده بود چه مزخرف وچرت مردم چی فرض میکنن اینا
به خدا خیلی نامردی هست چند با شرکت کنیم ای خداتو را خدا اول اونای تا بحال ماشین ندارنند ماشین بدید
زمان احمدی نژاد ۶میلیون می دادی پارس می آوردن هر چند تا می خواستی الان باید ۱۰۰سال تو نوبت باشی خاک برسرشون بااین مدیریت پاسخ ها
ناشناس
|
|
قو
همش الکیه یاپارتی بازی ۳روزمهلت داره ۲روزسایت قطع هستش ۲۵بارثبت نام کردم هنوزهیچی نیفتاده خودایران خودروبایدبگه بیایه ماشین بدون قرعه کشی مال تو ۲۵بارکم نیست
همش دروغه ۳ سال تو قرعه کشی شرکت میکنم حتی یکبار هم بنامم در نیومده معلوم نیست به کی میدن به فامیل دوست اشنا خانواده خودشون به اسم مردم به کام خودشون
همش دروغه خدا ازتون نگذره و از حلقوم عزیزان و بچه هاتون بزنه بیرون
از مردم عادی بدون وابستگی کسی هم برنده شده است؟؟؟؟
خداازتون نگذره بخدا۲ساله داریم منووبرادرم ثبت نام میکنیم درنمیادکه درنمیاد.بخداکه منصفانه نیست
خدالعنتتون کنه که مردم رو بیخودی امیدوار می کنید
من الان زدم نوشته زمان بازدید ب اتمام رسیده چیکار باید کرد؟؟؟
من که دفعه چهارم بودبرنده نشدیم
خیلی هم عالی بود برای من دراومده...خدایا شکرت
دروغناشناس۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
واقعا دروغگو ورزد هستید که این هما مردم را گول میزنید با این طرح دروغگو دروغگو
چه طور باید برنده بشیم والله من با خانمم بیش از ۶۰ بار توی قرعه کشی ثبت نام کردیم اسمموم در نیومده مدارک و مستندات همه موجوده
هر دوره تموم اعضای خونواده اسم مینویسیم شاید ینفر حداقل بیفته، اما.... سیرک ایران خودرو
واقعا ضر میزنن منکه الان چندمین باره ولی برنده نشدم سرکار گذاشتن مارو
یه عده دزد قرعه کشی راه انداختن برپدرتون...
همش الکی مردم سر کار گذاشتن
خدا شما رو لعنت کن که همش پارتی بازی و دزدی هستش که یکبار اسم ما در نیامد برپدرتون با قرعه کشی تون
طرحمادرانکهقرعهکشی نبوداینمشانسماست
خدا لعنتتون کنه من تمام دورهاش ثبت نام کردم اسمم درنمیاد و نیاز مبرم دارم.
مگه نگفتین طرح جوانی جمعیت بدون قرعه کشی هست الان 3بار ثبت نام کردیم هر دفعه قرعه کشی میکنین این چه وضعیه چرا اینقدر به مردم دروغ میگین
همش دروغه همه دوره ها شرکت کردم و هر بار هیچی به هیچی پس بدون همش کلک و دروغه به قول خودتون این همه ماشین میدین بعد ۲۵ بار قرعه کشی که تباید این همه کمبود باشه که برای یک ۲۰۶ شانسمون ۱ به ۳۱۳۴ نفر باشه خداخیرتون بده واقعا خیلی راحت مزدم و سر کار میزارید
مزخر
حداقل یخورده ماشین بیشتر بدین آخه چیه قطره چکونی ماشین تو قرعه کشی به مردم می دین بالای 6 میلیون نفر شرکت میکنن بعد ایران خودرو5 تا 6 هزار تا ماشین قرعه کشی میکنه اونم 50 درصدش رو به طرح جمعیت خانواده میدن آخه مردم نون ندارن بخورن از کجا پول بیارن بچه بیارن تا شاید ماشین بهشون برسه بازم طرح ماشین فرسوده قابل درکه اینقدر با اعصاب مردم بازی نکنید بالای 30 بار شرکت کردم پس کی ماشین به نامم باید دربیاد
توکل به خدا
چن بار باید شرکت کنیم خسته شدم
سلام خیلی هم عالیه من که برای اولین بار ثبت نام کردم برنده شدم پارس متور Tu5 خیلی هم طرحش عالی بود پاسخ ها
عبدالباسط فرامرزپور
|
|
سلام حواله رو میفروشی
ما که الان 20 دفعه هست که ثبت نام کردم، ولی دریغ از یک پیام
خدالعنتتون کنه همش مردم گول میزنن سی بار اسم نوشتم یبار هم نمیباس اسمم دربیاد چون همش الکیه
سلام منم بعدچند بار ثبت نام بلاخره اسمم در امد انشاالله برای کسایی که واقعا حقشونه در بیاد
ما خودمون اصلا تا به حال ماشین نداشتیم
یه خانواده ی ۵ نفره هستیم که پسرم ۱۶ اذر ۱۴۰۰ بدنیا امده
سلام،خریدار حواله شما هستم 09126472012
من برنده شدم پارس سفارشی
من برنده شدم پارس سفارشی
واقعا همش دروغه منکه تاحالا ماشین نداشتم و ده بارم ثبت نام کردم برنده نشدم
با سه تا بچه و نداشتن ماشین بازم برنده نشدم هر دفعه هم ثبت نام کردم
آخه تا کی توی قرعهکشی شرکت کنم ۲سال دارم می نویسم ولی دریغ از یه ماشین.قرعه کشی بعدی کی هستش. شما که میگید تولید خوبه پس چرا تعداد ماشین ها ی که مگذارید کمه
سیاست انگلیس
برای یه ماشین بدون کیفیت ۳۶ بار ثبت نام کردم برنده نشدماما بعضی هابا داشتن پلاک هم ۴تا ماشین گرفتن/b>
ایندفعه راست و واقعی بود،طرح جوانی جمعیت برنده شدیم
بخوره توسردزدشون همش علکی هست مارو فیلم کردن عوضی ها
سلام وعرض ادب، من ۲سال پولمو تو حساب گذاشتم که تو ایران خودرو برنده شدم این فرصت از دست ندم،ولی برنده نشدم هیچ ارزش پولم خیلی بی ارزش شد ،هیچ ،احساسم تو زندگی خراب شد منجر به آسیب روحی روانی شده،،، چی بگم،،،،،،
همش دروغ ورانت.اگه خدایی باشه که هست باید حق الناس کردن این رانت خواررا جزاءشون بده....
از خداوند بدترین حال و زارترین روزگار را برای عاملین قرعه کشی کذاب و دروغین خواستارم..........
حیف این جوانی که از دروغ مسئولین پیر شدم اینبار ۳۵باره
چراواقعا شوراها وشهرداری هرمحل نمیدونه که شخصی که واقعا واجداشرایطه راثبت نام کنند به خدا قسم اگر به کافینت شهرما بسپارند میداند چه کسی واجدالشرایطه همش مسخره بازی یکخانواده ۵خودرو داشتند ۵تادیگه هم برنده شدن نوش جونشون ولی بی عدالتیها راکه باید پاسخ بده خدایا
خدالعنتشون کنه دروغگوهافقط مارومیزارن سرکار
همش الکی مردم سر کاری گذاشتن
همش چرته مزخرفه
زرمفت میزنن
بیست بار ثبت نام کردم از طرح قدیم تا طرح یکپارچه نشد جریان چیه خدا داند
بیش از ۱۰ بار قرعه کشی خودرو ثبت نام کردم ،اسمم در نیومد.ولی سراغ دارم آدم هایی که طرف یه ماشین تو خونه داره ولی بازم اسمش در اومده
سلام نظر ما جه اهمییتی دارد بخز اینکه با این ترفند هم بازار را دارند و هم تولید و جالب اینکه اشتغالزایی برای دولت و کسب درآمد از ثبت نام و نظریات در دنیای مجازی با اینترنت گران ما یک خانواده ۵ نفری الان بار ۱۴ یا ۱۵ هست ثبت نام میکنیم ولی خبری نیست و متوصل به انشالله هستیم که اینبار انشالله به آسمان دربیاد چرا متوجه نیستید یکبار ثبت نام شده از روی همین ها مرتب قرعه کشی کنید تمام شود ویا به ترتیب تو فروش ماشین به این ثبت نانی ها انجام دهید
سلام اگر من مدیر عامل ایران خودرو بودم یه بار قرعه کشی و بین کسایی انتخاب می کردم که حداقل بیشتر از دوساله هیچ پلاکی به اسم شون نبوده و ماشین نداشتند
حتما یک کار خداپسندانه بود و ملت هم بیشتر راضی بودند
و حق به حق دار میرسید
این مدت هر چی من شنیدم وفقط آدمای پولدار به ماشین می رسیدند
این قرعه کشیا هم یه سیاستی داخلش هست.بعدا صداش درمیادفقط مردم رو مسخره کردن
اصلاقرعه کشی شما درست نیست همشکاری مردم روسرکارگذاشتید من ده باره شرکت مینم با چهار کد ملی
سلام من همیشه ثبت نام کردم برنده نشودم علت این چیه شامس یا پارتی
سلام من از اول ثبت نت نام کردم ولی برنده نشودم چرا شانس ندارم یا پارتی خیلی نیاز مندم یک ماشین داشت باشم باهش کار کنم
مسخره کردید ما رووووو
الکی دلخوشی میدید
قبل از سامانه یکپارچه وقتی مسوول قرعه کشی خود ایران خودرو و سایپا بودن تو هر شهر کم کم ۱۰ نفر اسمشون در میومد.ولی الان که یعنی اومدن واگذار کردن به خود دولت نمیدونم چه حکمتی هست اسم کمتر کسی دیدم در بیاد.با این وجود که تو هر قرعه کشی ۷ هزار دستگاه بیشتر نمیذاشتن ولی خیلی بهتر از الان که ۷۰ هزار دستگاه میذارن.
واقعا مردم گوش دراز فرض کردید؟؟؟؟؟
قبلا بخاطر اینکه حرفی برای گفتن نباشه پخش زنده قرعه کشی بود به همراه لیست تمام کسانی که برنده شدن.ولی الان چون افتاده دست مافیا هیچی مشخص نیست
به خدا همهش دروغ من،تاالان ۲۵ بارثبت نام کردم خبری نیست قرعه مال اهل بیت دار ودسته خودشونه خدایا تو کاری کن از دست ما خارجه خدایم طرف همین ادمای
خیلی نامردین
انشالله که همه اوناییکه شانش واقبال دارند برنده بشن من دودوره قبلی شرکت کردم برنده نشدم همسرم میگف اینا همش پارتی بازی هس ولی به لطف خداوند کریم اینبار برنده شدم دناپلاس توربوشارژاتوماتیک.انشالله همه بتونن بخرن زن وبچشون از آرزوی ماشین شخصی که لیاقت هر ایرانی هس برآورده بشه امین
سلام،اخه چرا من چندین بار ثبتنام کردم،پول بیشتری هم ندارم که بخوام از بازار بخرم،در توان نیست واقعا..
برنده شدام
لعنت ب ایران خودرو و سایپا
اول برین حساب بانکی هاروچک کنید بعدش قرعه کشی کنید انصاف نیست قرعهکشی تون
سرکاریه
من تا حالا ۲۳بار برا خانومم و ۲۳بار هم برا خودم ثبتنام کردمبرا یکدوممون برنده نشدیم تا حالا نه ماشین داشتیم نه حتی موتورم که سواریم بناممون نیست
یه پیکان ۷۹هم داریم حتی طرح فرسوده هم شرکت کردیم برنده نشدیم
همش با پارتی بازی هست برا اون بالایی هو و دلال ها که سودشو بخورن چندتا چندتا ماشین دارن
حالا ما یه ماشین ندارین که بتونیم بریم مشهد
رفتم با هزار امید و التماس وام گرفتم که تو طرح فرسوده برنده میشیم ول بازی هیچ خبری نبود
ای خدااااا
همه مردمبدبخت رو به مسخره گرفتند
مگر این همه ماشین به مردم داده باشند بایدمتقاضی کم بشه ولی هردفه زیاد میشه تعجب داره به خداه
ایا من برنده شدم
۳۱
همه ی شما بدبخت هستید چه لزومی داره قرعهکشی بزارید بخدا خیلی انتظار کشیدم هیچ پوچ نشد یک کاری کنید اون های تا حالا ماشین ندارند بدون قرعهکشی ماشین میدیم تف به قرعهکشی یک پارچه تون ...
نزدیک چهل بار اسم نوشتم دریغ از برنده شدن .خاک توسرتون برای این قرعه کشی های که انجام میدین .
کسی هم برنده شده؟؟؟؟
چراماشینافقط واسه دلال هاوافرادپولدارکه معمولااقوامتون هستن میشه؟یک ترمزدستی بکشیدحداقل آدمای ضعیف ترهم خوشحال بشن دعاکنن بجای نفرین
واگذارشون به خدا ببینم اونجا هم میتونند دوز و کلک ودغل بازی دربیارند مردم رو ساده گیر اوردند
نظری ندارم
چرا مردم رو مسخره کردید اخه؟؟ ملت همش دروغه شما برید توی نمایشگاه های ماشین از خودشون بپرسید راجع به قرعه کشی ببینید چی بهتون میگن،،،همشو خودشون برمیدارن ب نرخ آزاد میفروشن مثل چی هم دروغ میگن ب مردم
من رباط نیستم
زمان
من پسرم ۲۹ابان 1400.به دنیاامده سه بارثبت نامکردم اسمم درنیومده واقعا بی عدالتیه این بودطرح مادران
سلام از اول قرعه کشی ماشین ثبت نام میکنم در نمیاد چرا
تف به این قرعه کشی من یه مادرم با دو فرزند، بچه دومم هم 15 آذر 1400 به دنیا اومده الان 10 باری میشه طرح مادران شرکت کردم ولی اسمم در نمیاد
تاحلا نشنیدیم کسی تو قرعه کشی شهریور اسمش درومده همش دروغه
جوب
ماشین دناپلاس
از اولین روز که قرعه کشی شروع شده من ثبت نام میکنم هیچیم نداشتم کارگرم ارزو داشتم تو یه جا برنده شم ولی هرچی فکر میکنم دروغه فقط برای خودشونه مردم سر کار میزارن
من سه بارثبتنام کردم اسمم دراومد هیچ نصبتیم با هیچ کله گنده ای ندارم
سلام چند دوره ریاست جمهوری که بوده و قرعه کشی ماشین شده من و خونوادم داریم ثبت نام میکنیم بدون برنده شدن
آخه انصاف کجا بوده یعنی امثال ما حق زندگی کردن تو این دنیا رو نداریم فقط پول دارا باید زندگی کنن. هر چند وقت یکبار دارم وام میگیرم که بتونم ماشین بگیرم ولی نمیتونم با این قیمتهایی فضایی.
با این حال میگیم ایرادی نداره پس کی نوبت برنده شدن ما میشه آخه
اگه دروغ نیست پس کی وقت ما میشه؟
هم طرح مادران و هم خودم هروقت قرعه کشی شده اسممو نوشتم چرا در نمیاد برام مگه طرح مادران قرار نبود بدون قرعه باشه
سلام من ۲۵ بار برای خودم و دخترم ثبت نام کردم هنوز هیچی اونی که ۳تا۳ ماشین داره به اسمش در میاد خانواده مبشناسم تا حالا ۴بار ماشیم برده این وجدانه