در اعتراض به آلودگی هوا
دوازدهمین هفته تجمع مردم اراک برگزار شد
دوازدهمین هفته تجمع مردم اراک در اعتراض به آلودگی هوا برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از مرکزی، دوازدهمین هفته تجمع مردم اراک در اعتراض به آلودگی هوا برگزار شد.
در دوازدهمین هفته از اعتراضات شهروندان اراکی نسبت به آلودگی هوا که در میدان شهدا برگزار شد افراد شرکت کننده اعتراض خود را نسبت به صنایع آلاینده شهر اراک و از بین رفتن محیط زیست از جمله کویر میقان اعلام داشتند.
لازم به ذکر است که این تجمع شنبه ها رأس ساعت 18 در میدان شهدا اراک برگزار می گردد.
نظر شما