مطهری: برخی دانشجویان دانشگاه شریف امتحان بدی دادند
نماینده مجلس دهم در توییتی نسبت به اقدامات برخی دانشجویان دانشگاه شریف واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری برنا، علی مطهری نماینده مجلس دهم در صفحه کاربری خود در توییتر در خصوص اقدامات برخی دانشجویان دانشگاه شریف طی حوادث اخیر، نوشت: برخی دانشجویان دانشگاه شریف در حوادث اخیر امتحان بدی دادند. گذشته از اعتراضی که حق آنها بود، فحشهای رکیک و ناموسی که در دهم مهر دادند تاکنون در دانشگاه سابقه نداشت و آبروی دانشجو را بردند و اخیرا هم با اصرار بر مختلط شدن غذاخوری مفهوم مقدس آزادی را به آزادی حیوانی تنزل دادند.

انتهای پیام/
نظر شما
نظرات
کسانی که دم از آزادی می زنند همان آزادی حیوانی است که مثل حیوانات لخت در هم بلولند از اینها بپرسید معنی آزادی یعنی چه نمی دانند
روح پدر استادتان شاد
چه عجب مطهری تواصلاح طلب از تجمع مختلط دم میزدید که پاسخ ها
ناشناس
|
|
مال حرام باعث این اعتراضات و اغتشاشات هست پدر و مادری که مالیات نمیدن و پول حروم میریزن توی شکم بچه محصلشون
اقای مطهری از شما بعید بود که اختلاط در غذاخوری را حیوانی توصیف کنی مگر شما بیرون رستوران می روی جدا از زن وبچه خود می نشینیمگر در رستورانها همه مختلط نیستند مگر در تجمع میدان ولیعصر وراهپیمایی اربعین پشت کامیونها همه مختلط نبودند چرا اینقدر بجدایی وروسری زنان گیر دادید یک روز خودتان باین کار خواهید خندید یک روز بخاطر ممنوعیت ویدءو که چه ادمهایی که بیچاره نشدند
این آشغالهای به قیمت ویرانی شدن مملکت می خواهند برای خود اقامت بگیرند ، آقای رسایی طرح جالبی دادند این دانشجویان سرکش را اخراج و به مدت 15 سال ممنوع الخروج کنید
اه جناب مطهری هم بلاخره فهمیدن هدف این ا حیونهای انسان نما چیه ،،، البته جناب روزی که دختران و زنان را سپر کردند برا هرزه گی های خودشون و رسیدن به هدفشون روسری آتیش زدن و خشتک در آوردن و نیروی امنیتی آتیش زدن باید می فهمیدی !!!!!!!
منو و بابام امتحان خوبی پس دادیم.
جماعت به اصطلاح اصلاح طلب، جماعتی است که یکی به میخ می زند و یکی به نعل و سر در دو آخور دارد . هم نماز علی را دوست دارد و هم پلو معاویه را. از این جماعت بترسید.
با این وضعیت هر کس پول بیشتر خرج کنه شریف قبول میشهقبلا هر کی با سوادتر بود قبول میشد با این اوضاع تا کلاسهای میلیونی کنکور رو نری اصلا نمی تونی به این دانشگاهها وارد بشی
دانشجویان هتاک چه دختر چه پسر لیاقت دانشگاه را ندارد باید اینها را از دانشگاه اخراج و برای حداقل ده سال از تحصیل محروم کنند چه سودی دارد پول مملکت را خرج این فحاشان کنیم بعد بروند نوکر اجانب شوند اگر بناست چند سال دیگر که پول کشورا خوردند بروند از همین الان بروند اربابانشان هم خرجشان را بدهند شناسنامه آنها را هم انگلیسی ، آمریکایی کاندایی و سعودی و صهیونیستی کنند
هر چند ازت خوشم نمیاد ولی حرف حقی که زدی جواب نداره . باز دمت گرم .
خدا رحمت کند پدر استادتان را
شریف شده فحشا خانه پسرها ودخترها فقط کمرپایین فحش میدن?
اقای مطهری فکر نمی کنید این کارهایی که شما هم فهمیدید زشت است نتیجه فرمایشات و اقدامات جنابعالی و دوستان شریفتان است که الان در دانشگاه شربف نمود پیدا کرده است
بنظرم حالا متوجه شده باشید که این آشوبها را اصلاح طلب ها هدایت می کنند. یکی سلف مختلط را با حج مقایسه کرده و گفته هر دو جا مختلطند پس سلف مختلط خوب است. این بی شعوری نیست؟ یه جمعیت جوان و 1۷ ساله را با جماعت ۴۰ سال به بالا و آردبیخته الک آویخته مقایسه می کند. تازه اونجا عربستانه و قوانین ایران به جور دیگه است. دوباره یارو گفته رستوران با سلف چه فرقی داره؟ فرقش اینه که اگر کسی در رستوران با زن این اصلاح طلب سر یه میز بشینه و غذا بخوره بایستی ایشان سکوت کند و از تشابهات سلف و رستوران لذت ببرد.
تو دعوا حلوا پخش نمیکنند / تا زمانیکه مطلب عادیست وهیجانی نشده باید با تمرکز و مشورت و صحبت غائله رو ختم کرد اما وقتی کار بالا گرفت و سیستم عصبی مختل شد ممکنه انسان حرفهایی بزنه یا رفتاری رو انجام بده که فقط هدفش درآوردن لج طرف مقابل باشه تا اعتقاد قلبی خودش / ضمنا غذاخوری مختلط همچین مطلب خاصی نیست که شما اون رو به امیال حیوانی ربط میدین شاخصه های انسانیت خیلی چیزهای دیگه هم هست بزرگوار / حرف زشت هیچوقت کار شایسته ای نبوده و نیست و عرایض بنده دفاع از بد دهنی نیست بلکه توضیح اتفاقات و دامنه صبر انسانهاست که متفاوته
چه عجب نمردی و یه حرف حساب زدی?
در شریفو گل بگیرید
تو دیگه چی میگی خودت که در همه امتحاناتت مردود شدی از اینجا مانده از انجا رانده
پولدارهای بی درد واقعا مشکل کشور غذا خوردن مشترک دانشجویان دختر و پسر در سلف برای مثلا نخبه ها و دانشجویانی با این حد از بی شعوری متاسفم و بخصوص اساتید بی سوادی که با حماقت تمام این گروه رو همراهی و هدایت می کنند
فردوسیپور استاد اغتشاش گران دانشگاه شریف
درود به شرف شما آقای مطهری
خفه شو
تا الان نگران فرار مغزها بودیم ولی با این اتفاقات فهمیدیم یک مشت فحاش را از دست دادیم
چه عجبی ببین اش چقدر شور شد که آشپز هم فهمید اگر یک نگاهی به دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاههای معتبر خصوص تهران بیاندازیم تقریبا اکثریت بالای ۶۰درصد آنها را افراد طبقات مرفه که یا با انواع و اقسام کلاسهای کنکور ویا با حیل مختلف به آن دانشگاهها راه یافته اند تشکیل میدهند پس اینها دغدغه ای بنام گرسنگی وبی خانمانی و چه وچه ندارند پس دلیل اینآشوبها چی میتونه باشه غیر از خط گرفتن از آمریکا واروپا وسایر دشمنان این مرزوبوم چه اینکه تقریبا همه آنها هم پس از تحصیل با پول این مردم به خارج از کشور مهاجرت میکنند ودانش آموخته توسط استادان و منابع بسیار بالای داین دانشگاه ها را درخدمت آمریکا و اروپا قرار میدهند آنهم بخاطر شهوات ولذات زندگی مثل همین مختلط بودن ویا سرو مشروبات وکنار ساحل های آنچنانی و بسیاری موارد دیگر واین قشر دانشجویان ثابت کردند که عفت کلام را هم از بین برده اند ایا حقا انصافا میشه گفت اینها امیدهای آینده این کشور ومردم هستند آیا وقت آن نرسیده که صف این هتاکان ناموسی از سایر دانشجوها جدا بشود و درس عبرتی فراموش نشدنی به آنها داده شود محیط علم ودانش که خداوند وقران کریم وپیامبر ص و اسلام عزیز این همه به آن اهمیت داده که می فرماید مدادالعلما افضل من دما الشهدا میتواند اینچنین محیط کثیف ولجنی باشه
بچه های خودشون تو اروپا و امریکا راحت دارن تو محیط مختلط و غیر اسلامی زندگی میکنن اونوقت واسه دانشجوهای ما دم از اسلام میزنن
سلام اقای علی مطهری برای اولین بارحرف درست وحسابی زده اندبایدازش تشکرکرد
در خصوص فحاشی و الفاف رکیک با مطهری موافقم اما در خصوص اختلاط در سلف با ایشان موافق نیستم .خواست دانشجویان در این خصوص درست است و می خواهند با کرامت زندگی کنند ، می خواهند مختلط باشند فرهنگ هم زیستی بدون توجه به جنسیت را بالا ببرند تا موی زن و صدای زن و .... عامل تحریک مرد نشود و برعکس
تصور غلطی است که در صورت اختلاط ولنگاری جنسی شکل می گیرد .
عجب ساعت خواب
با سلام فرمایش آقای دکتر مطهری عین واقعیت و کاملاً مورد تایید است ما آزادی حیوانی می خوایم چه کار
چه عجب اینبار موضع درست گرفتی. پاسخ ها
ناشناس
|
|
آفرین حرف قشنگی زدید
امثال شما هیچ امتحان ندداده مردودی چون بینش درستی نداری از بالا به پائین نکاه می کنین ملت صاحبان اصلی این نظام هستن حرفاشون باید شنیده بشه
چرا از ریشه به این کار رسیدگی نمیکنید این که زنانی درجامعه کشف حجاب میکنند دلیلش بها دادن بیش از حد به آنهاست یک خانم قبل از هر کاری باید اصول زندگی کردن را یاد بگیرد زنی که نتواند کارهای شخصی خودش راانجام دهد وفقط درس بخواند چطور میتواند مادر آینده شود همین زنی که حجاب را دوست ندارد موقع ازدواج خواستار مهریه یک زن مسلمان رادارد،با گذاشتن قوانین سنگین برای ازدواج وبیکاری وبیپولی ج راه را برای بیبندوباری بازکردید وقتی یک مرد بازدواج درگیر دادن مهریه ونفقه واجرتالمثلوخرید عروسی وعقد وخانه ووووووهزار تاکوفت میشود پس قید ازدواج را میزند وگسترش بیحجابی برای مردی که زن ندارد مثل جام عسل است پس تادیر نشده باقوانین مزخرف راه رابرای ازدواج جوانان نبندید وچارهای برای ازدواج های آسان بیندیشید
این چه تحلیلی است؟ پس مردان و زنان که در رستوران های داخل شهر کنار هم می نشینند و غذا می خورند ، حیوان هستند؟ اسلام فقط در ایران و افغاستان است که زنان باید حجاب کنند ؟ بی حجابی زنان باعث انحراف مردان می شود ؟ پس چطور مردان خارجی منحرف نمی شود ؟ این ها همه تحلیل های غلط است پاسخ ها
ناشناس
|
|
آنچه را برای خودت میخواهی برای دیگران هم بخواه وقتی دوست داری خواهر و ناموس دیگران بی حجاب کنار تو غذا بخور آیا دوست داری خواهر یا ناموس خودت چنین رفتاری را با یه مرد غریبه داشته باشه
اینهاعوامل رژیم منحط صهیونیستی و آمریکای جهانخوارند این دانشجویان منافق باید و باید محاکمه گردند وبعدبرای همیشه اخراج شوند و سپس ممنوع الخروج شوند این خواست ملت بزرگ ایران اسلامی است
کی دیدید حیوان از این کارها بکند؟ که ما بخواهیم رفتار این ها رو به حیوان نسبت بدیم.شان بعضی رو نمیشه تا حد حیوان بالا آورد.
احسنت به جناب مطهری
باید به این دانشجویان را که مفهوم والای آزادی را به گند کشیده و آنرا در حد درخواست مختلط بودن در سلف سرویس تنزل داده اند باید مدال نخبگی داده بشه! اینهمه تنزل درجه از مفهوم آزادی تنها از پس این جماعت عقده ای بر میاد!! آیا واقعا برای رسیدن به چنین هدفِ پست و بیمقداری لازم بود تا شیشه و در و پنجره بشکنند و دست به جنایت بزنند؟؟! آیا واقعا باید بخاطر رسیدن به چنین هدف پوچی و بی معنایی در دانشگاه درس بخوانند؟؟!
دانشجوی مخالف رژیم پهلوی داد میزد که اهای مردم دولتمون و ملتمون برده استعمار شدند .دانشجوی قبل از 57 میگفت برای دولت ما و ملت ما ارزش قائل نیستند و کلی شعارهای ارزشی دیگر.چطور دانشجوی امروز ما روی این متمرکز شده که چرا من دانشجوی پسر با دانشجوی دختر نمی تونیم زیر یک سقف سر یک میز غذا بخوریم. دغدغه دانشجوی 1401 !!! واقعا عجیبه .ایا این دانشجویان که دیروز در شریف این کار را کردند فکر نکردند که مردم دغدغههایی غیر از این دارند.دانشجویان این مملکت همه دغدغه ای این ملت را میدونند اونها که دانشجو هستند .این تعداد دانشجو نما که دارند از اونور خط می گیرند ایا نمیدونند با این لوس بازیهاشون خدا را شکر دارند به صورت غیر مستقیم باعث قدرت مند شدن نظام جمهوری اسلامی میشن؟قران می فرماید ما دشمنان شما را از احمقها خلق کردیم.عجیبه بیشتر دغدغه های این اشوبگران،پسره:چرا باید دختر ها روسری داشته باشند. دختره:چرا باید من روسری داشته باشم.مملکتی که دانشجوهاش دغدغه شون این باشه از مملکتی که همه مسئولانش وطن فروش باشند عقبگردش خیلی خیلی بیشتره.و این امریکا را خیلی خیلی خوشحال میکنه.
برای اولین بار با نظر آقای مطهری موافقم به نظرم این بار مثل پدر بزرگوارشون از ارزشها دفاع کردند
احسنت بر آقای مطهریاینها فرار مغزها نیستند اینها یه مشت فحاش و ارازل هستند که نام دانشجو را یدک می کشند.
به شخصه از اینکه کلمه نخبه رو برای اینها گذاشتن خنده ام میگیره.. نه تنها در حد دیپلم عادی هم نیستند ک در حد سیکل هم نیستند..
افرین متاسفم برای چندتا دانشجو که اعتبار دانشگاه رو از بین بردن .دانشگاه جای فحاشی و هو سرانی نیست