جلالزاده: عربستان دست از حمایت اینترنشنال برندارد با اقدام متقابل جمهوری اسلامی ایران روبهرو میشود
وحید جلالزاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری برنا درباره مذاکرات با عربستان و مسئله حمایت عربستان از رسانههای ضد ایرانی از جمله اینترنشنال، گفت: در مذاکرات بینالمللی هر پرونده و موضوع جداگانه بررسی میشود مثلا در همین بحث برجام هر موضوع آن مانند تحریمها و تضمینها به طور جداگانه تحلیل و بررسی میشود.
وی ادامه داد: با عربستان چندین دور مذاکره انجام دادیم و این مذاکرات فراز و فرودهایی داشته است؛ در این که هر دوطرف میخواهند روابط خود را بهبود و ارتقا دهند شکی نیست اما متاسفانه شاهد اقدامات تخریبی از سوی عربستان در به نتیجه رساندن مذاکرات هستیم که از جمله این اقدامات حمایت از رسانههای ضد ایرانی است که به طور دقیقتر همه میدانند شبکه اینترنشنال توسط عربستان تزریق مالی میشود.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان با تاکید بر لزوم جبران این اقدامات از سوی عربستان، تصریح کرد: این موضوع که قطعا جمهوری اسلامی عملی متقابل انجام خواهد داد از طریق کشورهای دوست به اطلاع عربستان رسیده شده؛ این دست از اقدامات به مذاکرات لطمه و خسارت وارد میکند اما ما معتقدیم که عربستان باید جبران کند و حمایت خود را از عوامل اغتشاشگر و کسانی که اغتشاش و خشونت را در ایران تقویت میکنند بردارد وگرنه با اقدام متقابل از سوی جمهوری اسلامی روبهرو خواهد شد.
انتهای پیام/
بخدا مردم این نظام رو دوست دارن رهبرشون رو دوست دارن برای این نظام خونها رفته ولی خودتون یه مقدار فکر کنید چه به روزگار این مردم آوردید همش میگیم بیگانه ها مقصرند کالاهای اساسی گرونه اونم کشورهای بیگانه مقصرند پیاز سیب زمینی گوجه خیار میوه پنیر ماست تخم مرغ و ......... از کشورهای دیگه میاد ؟ توی همین کشور تولید میشه این بی لیاقتی مسئولین خودمونه ( تا موقعی که پدر هست هیچ موقع کسی زن بابا رو دوست نداره ولی کج رویهای پدره که باشه زن بابا میشه پادشاه ) اون دانشجو اون دکتر اون مهندس اگر مسئولین ما بهشون برسن مرض ندارن که برن کشور بیگانه ، میمونه توی کشور خودش به مردم قدرشناس و مهربان خودش خدمت میکنه اگر هم برای تحصیل بره دوباره برمیگرده ( کرم از درخت است وگرنه خاک حاصل خیز است )
حرف کافی است عمل کنید. مردم فقط این را می خواهند... دیگر مذاکره با شیطان وفرزندان آن کافی است هرچه خواستین گفتین وهر چه خواستین شندین. صبر واین شعارها هم زمانی دارد..برای درد دوا گرفتن جان دشمن است.. اینها که در خیابان جنایت می کنند. دستهای دشمن هستند... ریشه باید زده شود
سلام باید در س عبرت با حمله نظامی به عربستان وتصرف این کشور وهمه انشاالله بریم مکه حاجی بشیم مماشات و حرف فایده نداره ما ملت شهادت وامام حسینم
بازم باید با سیاست با کشورهای همسایه رفتار برخورد کرد طوری برخورد شود تا خود عربستان تصمیم به جمع کردن این شبکه های و دست از حمایت کردن بردارد . حتی اگر این مساله با همراهی کمک کشورهای منطقه ای و عربی دیگر باشد
ما باید تمام شهرهاو زیرساختهای عربستان (بجزمکه مکرمه و مدینه منوره)را خاک یکسان کنیم این خواست ملت بزرگ ایران اسلامی است.انشاالله
وضعیت شهدای منا چی شد کشتند و یک ابی روش و ایران هیچ کاری نکرد
عربستان فقط داره شیرش(پولش) رو میدهدستور از اسراعیله،
با چیدمان قتل خاشقچی، و ضعف گرفتن از بن سلمان، و کمک جهت شاه شدن بن سلمان، عملا افسار عربستان(گاو شیرده) در دست قاتلان هست، جـــــــــــوری بن سلمان و آینده سیاسی او، به اسراعیل گره خورده، که راه پس و پیش نداره، حالا سیاســــــــــــیون ایران کجان؟
متــــــــاسفانه، دنبال تخریب همدیگه و جنگ قدرت
من ایرانی ام. ماهواره نمی بینم. سیاسی نیستم.خیلی هم نرمالم. شماها چرا باید ماهواره ببینید؟ کرم از خود سیب هست.
این عربستان اگه بگی بالا چشمت ابروست مثل قاشقچی تکه تکه ات میکنداین ماهیت عربستان اونوقت دشمن قسم خورده دولت وملت ابران ازهردشمنی که ازدستش بربیاد نسبت به کسور وملت ودولت ما دریغ نمیکنه
بخدا اگر باهمه همه متحد ودوست و باصداقت زندگی کنیک عبچ غلطی نمیتونند بکنند
دولت محترم به قشر ضعیف و ببکاری جوانان ایجاد شغل و مسئله درمان توجه ویژه کنند مردم ثروتمند هم به قشر ضعیف کمک کنند
تا ابادتر بشیم
اباد که هستیم
بخدا اکراتحاد نکنیم عاقبت بسبار بسیار شومی خواهیم داشت که دست ندامت گاز میگیریم
والله قسم
و ازهردشمتی
باید دو تا بمب اتم به عربستان بزنیم
باسلاممردم داشته باشید عربستان هیچ غلطی نمی کنه.
خنده داره
|
عربستان فقط داره شیر(پول) میده، اســــــــراعیل، با چینش قتل خاشقچی، و دفاع از بن سلمان، و به قدرت رساندن بن سلمان، خود را تنها حامی او نشان داد
آینده سیاسی بن سلمان، در دست اسراعیله
و را پس و پیـــــش نداره
ولی،
سیاسیون ایران، متاســــــفانه، در حال تخریب هم، و جنگ قدرت هستند
|
خنده دار مغزعلیل توست . ایران باید دوباره ارامکو را با موشک بزند .تو هم تا فرصت داری سریع توی سوراخ شاه سعودی پنهان شو کرمک
|
آفرین به این همه ادب و متانت
|
چکار میکنید؟شما هم از اغتشاشگرای اونا حمایت کنید؟
کلا دخالت در امور سایر کشورها امر بسیار نابخردانه ای است . هر کشوری باید به امور خودش بپردازد .
حالا فهمیدین که عربستان و ترکیه خیلی بدتر از آمریکا هستن،اینها با اسم اسلام از داعش حمایت می کنن،از هر جنگی که توش تو دنیای اسلام قدرت رو به دست بگیرن حمایت می کنن،جای این کارا روابط خودتون رو با دنیا اصلاح کنید ،هیچ فرقی آمریکا و اروپا با روسیه و چین ندارن،مهم اینه که ما نگذاریم مملکت به سمت نا امنی بره و به یه سوریه و عراق دیگه تبدیل بشه چون حق مردمش بعد این همه سختی و مشکل این نیست
?????
آقای جلالی زاده اگر رسانه های مستقل وروزنامه های آزاد در کشور داشته باشیم هیج کس به شبکه های خارجی رو نخواهند آورد اول ببین علت اول مردم به گرایش به ماهوارهای وشبکه های خارجی چیست ؟
اینها به امام حسین هم رحم نکردند. اینها کثافتن هرجوری بلدین با اینها برخوردکنیداینا نوکرامریکاهستن خدا لعنتشون کنه
اینتر نشنال اتاق جنگ روانی واهبی انگلستان وامریکا و اسرائیل ددمنش در دو دهه اخیر علیه نظام مقدس مردمی جمهوری اسلامی ایران که دخالت اشکار در روز روشن وشبانه وروز کاری جز بزرگنمایی خبر وتروریست خبری ونفاق واشفتگی ایجاد خشونت با اخبار کذب وتولید شایعه بی اساس و پوشش رسانه ای موقع اغتشاشات و اشوب ودورکاری وفرماندهی مجازی اینترنشنال وهابی انگلیسی که نیاز است شکایت وتعقیب قضایی بین المللی تنبیه جهانی و از سمت ایران علیه این شبکه معاند علیه اتاق جنگ روانی رسانه و کشور میزبان شبکه که امکاناتش را در اختیار پشتیبان عربستان قرارداده است منظور انگلیس خبیث که دشمن دیرنه ایران بوده وهست وکارشکنی وایجاد ایران هراسی وپیگاه ضد انقلاب خارج نشین منافقین والت دست مزدورانش در ایجاد بلوا واشوب وتحریک احساسات جوانان که انتقادی دارند انها را جز معترض واشوب و ایجاد سیاهی لشگر مجازی وتبلیغاتی برای فریب افکار عمومی کشور های جهان این شبکه معاند وهابی وعبری در کشور انگلیس غرب اروپا تحت تعقیب قضایی بین المللی دیوان لاهه قرار گیرد ودرب این شبکه معاند ومنافق به جرم دخالت اشکار در امور داخلی یک کشور مستقل که سلب ارامش واسایش مردم ایران را فراهم نموده است تخته و بسته شود وکسانی که باعث این اغتشاشات شده اند در سالهای اخیر پاسخگوی عوارض جنگ رسانه ایی تروریست خبری ایجاد شده توسط اینترنشنال جوابگو وتامین خسارت جانی ومالی مردم شهید پرور ایران اسلامی باشند ..........که نیاز به پیگیری دستگاه دیپلماسی در مجامع بین المللی توسط قوه قضایی محترم ووزارت خارجه برای گرفتن حق وحقوق از این شبکه معاند اینترنشنال بیشتر سهم تروریست خبری رادارد ومابقی بی بی سی و صدای امریکا ومن وتو که عامل سازمان سیا امریکا هستند تا دیگر این حوادث در اینده تکرار نشود .... به یاری خدا .......
اسم شبکه اوستور گوزنال است
|
باید دید وضعیت زندگی و معیشت مردم عربستان چطوره!
|
تو مکه نرفتی .چون تو کاباره های تایلند مشغولی .اما من بهت میگم .اونی که از عربستان میبینی عین نیاوران تهران است به کل کشور!!! عربستان ناموسش را به اسراییل فروخته تا برایش کاباره بسازد و برج . ولی تو با همه بی لیاقتی و نجاستت برای ما مهمی. ما تو را نمیفروشیم به یهود تادبرایمان جشن هالوین اجرا کند. فهمیدی یا باز توضیح بدهم علیل المغز
|
شما عربستان رفتید که بدونید وضعیت مردم چجوره؟ من رفتم با چشم خودم دیدم! شما اگر چیزی دیدی، فقط اون چیزی رو دیدی که رسانههاشون نشون دادن گل و بلبل! برید از نزدیک ببینید که اونجا هم مثل اینجا پولدار و فقیر رو با هم داره! چقدر حقیر هستید که عربستان هم شده براتون آرزو! اصلا نمیدونید چه خبره تو این کشورها ولی برای خودتون توهم و فانتزی ساختید که همه چی اونجا گل و بلبله و همه چی تو ایران خراب!
یک طرفه نمیشه به قاضی رفت !!!!!!!
|
اسم ایرانی رو بردار از رو نام کاربریت حرومزاده. ما تو حج ادم کشتیم ؟؟؟ یا داعش رو ساختیم یا وهابی ها رو رشد دادیم یا عربستان. جواب فقط یک چیز است = بستن خلیج فارس و کوبیدن آرامکو . ولاغیر .تا همه ببینند یه من ماست چه قد کره داره .از جمله تو وطن فروش
قطعا" عربستان با حمایت و بدستور امریکا و اسراییل از گروهای شورشی حمایت میکند وتازمانیکه پشتش به جای تکیه بر ملت خود و دنیا اسلام با کفر هم پیمان باشد دست از این کار بر نمیدارد
ازعربستان و انگلیس به دادگاه لاحه شکایت کنید یا اینکه ماهواره بی بی سی و عنترنسینال را کور کنید تاحساب دستشان بیاد لحظه ای درنگ نکنید...
مردم راراضی کنیدمگه همه فقط گوششون به اینترنشناله
اگر دست بردار نبود خلیج فارس را به آتش بکشید