واریز ۲ ماه معوقه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در آبان
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: حقوقهای جدید به حساب کارمندان و بازنشستگان به اضافه معوقات واریز میشود.
به گزارش خبرگزاری برنا، درپی تایید مصوبه متناسب سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری از سوی شورای نگهبان، کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری از آبان ماه حقوق افزایش یافته دریافت میکنند و معوقه این افزایش حقوق برای مهر ماه نیز به حسابشان واریز میشود.
کوچکی نژاد، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در این خصوص گفت: 2 ماه مهر و آبان، همزمان با حقوق آذرماه به حساب کارمندان دولت واریز میشود.
انتهای پیام/
نظر شما
نظرات
با این اضافه حقوق احتمال زیاد ماه آینده صاحب خودرو سانتافه و شاید بنز مدل2o28 بخریم
بابا خودتونو رو جر دادید با این افزایش حقوق ها...الان پنج ماهه که دارید فک می زنید بازار رو ملتهب کردید ولی هنوز هیچ افزایشی اعمال نشده ..آخه چرا یه خبر دروغ رو جلوجلو همه جا جار می زنید کاشکی به حرفتون عمل می کردید الان همه فکر می کنن چقدر به حقوق ها اضافه کردید ....آخه چرا دروغ می گید ؟کو افزایش یکی میگه مرداد یکی شهریور یکی مهر یکی آبان دروغگو دشمن خداست فقط فکر جیب خودتان هستید
مگه میر کاظمی از جیب باباش میخواد حقوق ها رو افزایش بده ؟؟؟؟
برید با فساد برخورد کنید به جای این دروغ گفتن هاتون
واسه افزایش حقوق این همه زر زدید آخرش نتیجه اینکه به کمترین حقوق یه تومان قراره اضافه بشه اون هم معلوم نیست چه وقت وچه ماهی .در عوض حقوق ۳۸ میلیونی استاد بیسواد های دانشگاه شد ۴۷ میلیون برید خجالت بکشید مگه خون اون استاد دانشگاه و خانواده اش از خون حداقل بگیر ها رنگین تره
واقعا خجالت داره واقعا خجالت داره من بازنشسته ارتش که عمرم رو پای دفاع ازاین خاک گذاشتم حالا سهم من ازاین خاک یک وجب هم نیست اکنون با هزار ترفند بتونم شکم زنو بچم سیر کنم با حقوقی که کفاف اجاره خانه هم نمیده انشالله ماه دیگم ازاین ماه بدتر باشه که اینقدر مارو فیلم نکنید برا یه تومن 92هزار میلیارد فکر کنم اصلا ن جز داریی این مملکت نبود اصلا اب ازاب تکون نخورد ولی یه تومن اینجور زمین وزمان وبهم کشیده مارنگ شده خدایی هستیم این یه تومن دردی ازما دوا نمیکنه درسته گرسنه ایم ولی ن اینقدر که خودمون وبازیچه شما کنیم برا یه تومن هی این ماه ماه اینده نخواستیم اینقدرم بهتون فشار نیاد
افزایش حقوق بازنشستگان یا ترمیم حقوق در ابان ماه واریز بشه واقعا که خیلی شدید مورد نیازه
چرا حقوق صعب لعلاج لشکری اضافه نمیشود چرا فقط حقوق جانبازان همیشه زیاد میشود . اقا کسی که مثلا تیر خورده خوب شده دیگه جانباز نیست به این شخص می گویند معلول عادی باید حقوق معلولی بگیرد نه جانبازی ما باید در قوانین جانبازی تجدید نظر کنیم و مدارک و بیماری انان را هر ساله بر رسی کنیم که ایا در رتبه جانبازی هست یا نه تشکر می کنم
واقعا که برید خجالت بکشید خاک برسرما که عمرمون رو به بطالت گذراندیم
جناب آقای رییسی... رییس جمهور محترم بنده یک بازنشسته هستم دارای فوق لیسانس که بیشتر از بیست ماه سابقه جبهه دارم انقلابی هستم حاضرم برای وطنم جان ناقابل خودم رو هم هدیه کنم...ولی یه سوال گوشه ذهن من جا خوش کرده و من موندم توی این ابهامات ..که چرا کشور ایران با این همه امکانات و نیروی انسانی و دارا بودن منابع عظیم نفت و گاز و برق و فولاد و آلومینیوم و شیشه و مس و طلا و سنگ های گراقیمت ساختمانی و...و...و.. شرکت های دانش بنیان و علم نانو و سلول های بنیادی علوم و صنایع فضایی ...کشتی سازی .. انرژی اتمی و صدور خدمات پزشکی و فنی مهندسی وکارخانجات و صنایع متعدد پتروشیمی ..خودروسازی داروسازی... منابع دریایی مثل انواع ماهیان شمال و جنوب از جمله خاویار... آبهای معدنی و صنایع بیشمار فر آورده های گونگون غذایی و گوشتی .دامداری. گاوداری لبنیات..تولید عسل... تولیدات گلخانه ای و تولیدات کشاورزی گندم و برنج و زعفران پسته انار پرتقال کیوی انگور نخود لوبیا آفتابگردان و..و...که اینها فقط یکی از هزاران است و بسیاری دیگر از این موارد هست که حسابش از دست انسان خارج می شود بطوری که خیلی از موارد را فراموش می کنند که ذکر کنید ایران دست کم در دویست مورد از آنها در دنیا دارای رتبه هسشتش و بر فرض اگر یک کشور دیگری بود و مثلاً در یکی ازاين دويست قلم موردی که برشمردم صاحب رتبه بود بر دنیا حکومت می کرد پس چرا ایران توفیقی ندارد دلایلش کجاست ؟ نکند من خوب نمی فهمم ؟ چرا ما باید در کشور فقرو فقیر و محرومیت داشته باشبم؟؟؟؟؟چرا باید دزد داشته باشیم ؟اون هم نه دزد معمولی دزد ها و رانت خواری های میلیاردی؟ نه دزد کوچه و بازار!!!! چرا نباید عدالت در پرداخت حقوق ها اجرا شود؟؟؟ آقای رییسی چرا تفاوت حقوق ها اینقدر باید زیاد باشد؟؟؟ ؟ آخه چرا یک نفر با سواد در حد سوم راهنمایی در پتروشیمی اراک باید حقوق ۴۰ و پنجاه میلیونی بگیرد و برخی کارمندان پنج میلیون چرا..؟؟؟ مگه کارخانه و شرکت مال پدرشه؟؟؟یا خونش از دیگران رنگین تره یا چشماش خوشگل تره یا مثلاً مگه تخصص پزشکی داره ؟یه آدم معمولیه یه نگهبانه ... که اگه پتروشیمی و البته پارتی بازی نبود الان داشت بیکار پرسه میزد واسه خودش..والبته در سراسر کشور همینطور است...من هیچ ترسی ندارم که این را بگویم من یک بازنشسته نظامی هستم با سی سال خدمت ...حقوقم یازده میلیونه .اونوقت در شرکت های نفت و بخصوص پتروشیمی هزاران نفر حقوق بالای بیست یا حتی سی چهل میلیونی می گیرند...چرا؟. مگه پتروشیمی مال همه مردم نیست.؟ مگر آلومینیوم مال همه مردم نیست ؟ هوای آلوده شهر اراک را من و امثال من باید تنفس کنند اونوقت حقوق چندین ده میلیونی اش رو یک سری آدم مفت خور و همین اراک هم نیست در همه جای ایران این اجحاف و ظلم موج می زند آقای رییسی تو رو بخدا تا فرصت دارید به این ظلم ها که فقط گوشه ای از آنرا تونستم بیان کنم رسیدگی کنید.....
فقط حرف بی خودمیزنین .من حقوق مادر درست کردم برا خودم هنوز بهم پرداخت نشده .شش ماه گذشته . اجاره خونم و خرج بچه هام باید بدم .
طلب پنج ما حقوق ما سایر سطوح چی میشه ؟
چرااینقدرملت رواذیت می کنین.همش دروغ.
سلام جناب مسئولین محترم که مسئولیتشان برای اضافه کردن حقوق بازنشستگان شماها جلوجلو اعلان افزایش حقوق را کردید الان ما درهربرج منتظریم دیدیم هی خبری نیست بازار بریم روزبه روز گرانتر شده ومیشود به خصوص ازبیستم تا سی هربرج فکرمیکنند ماواقعآ اضافه حقوق گرفتیم بابا انتظار ازقتل مهمترهست قتل معلومه فولانی قتل کرده یا قتل شده ولی انتظار دل ادم خون میکنه یعنی وجدانن شماها بفکربدبخها نیستید ازخودتان خجالت بکشید پنج میلیون تومان وجدانن حقوق هست ادم یک ماه منتظرهست گرفت ولی با دوساعت خرج میشود خونه ازهرنوع که نگاه کنی خالی قسط داری ابگرمکن خراب مریض داری انروز من یه سرماخوردگی رفتم باورکنید ششصدهزارتومان ایا پنج میلیون ارزش داره شماها حداقل دوازده میلیون ده میلیون اعلام کنید حقوق بازنشستگان یکی بیست یکی دومیلیون وان کسی که سی سال سابقه داره چکارکنه بنظرتون باحقوق شش یا پنج میلیون ارزش داره والله بالله ازخدا بترسید ما داریم زیر صفرزندگی میکنیم با این گرانی چه بایدکرد خدایا کسی ازت ترس نداره اخرت خودتون بفکرش باشید انجا رحم وبخشندگی توکارنیست
چرا هی امروز فردا میکنید این ماه اون ماه میکنید بابا گرفتاریم این ماه بریزین به حساب دیگه ببینیم چه تاجی به سرمون گذوشتین
یعنی یه مرد پیدانمیشه تکلیف بازنشسته هارومعلوم بکنه..الان سه ماه که قراره معوقات بازنشستگان پرداخت بشه..خوب لامصب یه ذره درک وفهم وشعورداشته باشین.والاملت دارن نسیه جنس میخرن..خاک توسرمسئول تامین اجتماعی بااین مدیریتت..من اگه یک هفته مادرموتنهابزارم توخرج خونه کم میاره بااین گرونی وتورم ودواودرمونش..انشالاه که خودتونو وخانواده هاتون به دردمردم مبتلابشین تابفهمین درد وسختی وگرونی چیکارداره میکنه..وجدان یه چیزیه که توخیلیادیگه پیدانمیشه این روزا..توهمین دنیاباید جواب کاراتونوبدین وبرین یه روزی..دیرنیست ولی به سرتون میاد.بالاخره خدای هست
