اسامی برندگان رزرو فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد_آبان ۱۴۰۱
اسامی رزرو اول برندگان فروش فوق العاده و پیش فروش آبانماه محصولات ایران خودرو اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری برنا، اسامی رزرو اول (برنده دوم) برندگان فروش فوق العاده ایران خودرو و پیش فروش ویژه آبان ماه 1401 بر روی وبسایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار گرفت و از پروفایل مشتریان قسمت استعلام وضعیت قرعه کشی با عنوان برنده دوم قابل مشاهده میباشد.
همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.
تمامی افرادی که در مرحله اول قرعه کشی این طرح برنده نشدهاند می توانند جهت اطلاع از وضعیت قرعه کشی مجدد پروفایل خود را چک کنند.
انتهای پیام/
نظر شما
نظرات
من همچنان نوشته رزرو یعنی چی؟؟
سلام من بچه دومم۹ماه دنیااومده هرماه ثبت نام کردم اسمم درنیومده ابان ثبت نام کردم زده رزروهمچنان رزرومونده توروخداتاحالاماشین نداشتم حداقل الان۳هفته همچنان رزروموندم جزبرندهابشم انشاالله
من 17روز رزرو بودم روز هجدهم لغو کردن تو روستای ما 5نفر باهم رزرو بودیم به 3تامون برنده زدن 2تامونو لغو کردن این یعنی چی خدای اون 3تا ماشین داشتن ما دوتا نداشتیم خدا شاهده
سلام منهم رزوهستم چندروزه منتظرم خبری نیست ازکردستانم
سلام منم از 8/8 رزروم هی نگاه میکنم چیزی نیست اعصابم خورد شد دیگه اه همش هی چک میکنم صب و ظهر وشب خانمم میگه درنمیاد زنگ زدم شرکت گفت 25 اعلام میشه الانم هیچ خبری نیست
اسم من هنوز نوشته در حال بررسی،،
سلام امروز هنوز رزرو میزنه
سلام کسی از رزرو ها اسمش در اومد
مردم رو الکی دل خوش میکنن نصف مردم نوشته رزرو بعد امروز گذاشته نتایج رزروها رو زدیم به هرکی نگاه میکنی نوشته رزرو حتی به یه نفر هم از رزروها خودرو تعلق پیدا نکرده همشون فقط به فک و فامیلاشون میدن رشوه میگیرن حرامتون باشه بنده 36بار ثبت نام کردم کل ایران نصفشون پلاک به اسمشون هست نمیتونن شرکت کنن بعد نصفشون موند این نصف هم بیشتر از نصفشون گواهینامه ندارن موند نصف یعنی تو این چند دوره که قرعه شده به این نصف مردم ماشین در نیومده پس شما هر دوره به 100نفر ماشین میدین
چرا ثبت نام قبلی زده رزرو ،کی وضعیت مشخص میشه ،چرا اعلام نمیکنین
عالی
سلام این داستان رزرو تا کی ادامه داره بعد از ۲۶بار رزرو شدیم
ماهم که هتوز رزرو زده تکلیف چیه اکه برتدع نباشیم مگه نباید برنه اتتخاب نشدی
خبری نشد ازرزروی ها
چرا باز نوشته رزرو
سلام برای منم رزرو زده حالا که ۱۸ ام دوباره ثبت گذاشتن منم دوباره ثبت نام کردم یعنی رزرو قبلی من حذف میشود؟؟
چراتکلیفرزرومشخصنمیشود،،هروقطنگاهمیکنیمزدهرزرو
در حال بررسی یعنی چه
سلام منم تازه چک کردم پروفایلم رو زده رزرو ایا امکانش هست برنده بشیم
منهمهنوزمیزندرزروپیامهمنیامدهتکلیفچیهست
دروغه همش
سلام دیروزاسمم جزو رزرویابود امروز برام پیامک اومده برنده شدم رزرویا امیدوارباشید خدایاشکرت
من میخوام امروز برا طرح جایگزینی ۱۹ آبان، شرکت کنم ولی ثبت نام قبلیم که ۵ آبان بود رو زده در حال بررسی، باید الان چیکار کنم؟ امکان شرکت تو این دوره رو منوط به حذف درخواست دفعه قبل زده،
همش الکی میزنن رزرو دل خوش کنن ما حتی طرح مادرا رزرو بودین بعد ی چند روز موند بعد برداشته شد طرح عادی هم الان برادرم رزرو از دو سه روزه همینطوری نه پیامکی اومده نه جیزی
سلام کسی هست که رزروی برنده شده باشه پاسخ ها
انقلابی
|
|
بچه سوم من 1سالش شد هنوز یه ماشین نتونستم برنده بشم.گل بگیرند انقلابی
|
|
بعد 30روز رزرو زده برنده نشدید.واگذارتون میکنم به خدا امید
|
|
چطوری برای شما نوشته رزرو داخل کدوم سایت باید بریم علی
|
|
سلام از ۱۲ ام رزرو امروز که ۲۰ ام بازم تغییری نکرده
من نگاه کردم ولی هنوز رزرو زده تغییری نکرده پیامم نیامده
من چندبار نام نویسی کرده ام ولی همیشه اسم من نیست پاسخ ها
ناشناس
|
|
خخخ من ۲۵بار
خامم چندین دفعه ثبت نام کرده ولی موفق نشده یه ماشن از ایران خودروبخریم انشاالله برنده میشه من به خدا امید دارم که خانمم سمیه قربانی کوهبنانی برنده دنا خواهد شد
یا خداااا که اسم منم باشه
سلام واسه من که هنوز نوشته رزروتکلیف چیه الان بعد از این همه شرکت کردن یه بار اسمم رزرو در اومده میخوام حتما برنده شم عجب