بوناچیچ سرمربی مس کرمان شد
لوکا در کویر
لوکا بوناچیچ سرمربی سایق تیم فوتبال مس کرمان یکبار دیگر هدایت این تیم را قبول کرد تا مس در هفت بازی پیش روی خود در لیگ برتر با هدایت وی کار خود را ادامه دهد.
به گزارش سرویس ورزشی برنا، بوناچیچ که شب گذشته راهی کرمان شده بود، در جلسهای که صبح امروز با هیات مدیره باشگاه مس در کرمان برگزار کرد به توافق نهایی رسید و قرارداد خود را امضا کرد.
بوناچیچ از امروز در تمرینات مس حاضر خواهد شد و برنامههای خود را به طور مستقیم برای بازی روز یکشنبه برابر نفت تهران اجرا حواهد کرد.
لوکا پیش از این در سالهای 88 و 91 هدایت تیم فوتبال مس را برعهده داشت و این سومین باری است که او به نیمکت تیم فوتبال مس میرسد.
پیش از این مس در این فصل با تقوی، یاوری و مظلومی کار خود را برای لیگ برای لیگ برتر این فصل ادامه داده بود.
نظر شما