با حکم فدراسیون فوتبال: استقلال تهران مقابل ملوان بندر انزلی سه برصفر برنده شد

|
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
|
۱۲:۴۴:۱۰
| کد خبر: ۲۳۰۱۱۳۷
با حکم فدراسیون فوتبال:
 استقلال تهران مقابل ملوان بندر انزلی سه برصفر برنده شد
تیم ملوان به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز در بازی با استقلال و تراکتور، ۳ بر صفر بازنده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، ۲ باشگاه تراکتور و استقلال پس از بازی با ملوان در اعتراض به غیرمجاز بودن سینا خادم‌پور علیه انزلی‌چی‌ها شکایتی را مطرح کردند.در شرایطی که ملوان مدعی بود خادم‌پور طبق مجوز سازمان نظام‌وظیفه تا فروردین ۱۴۰۶ سرباز است و مشکلی برای حضور در این تیم ندارد اما کمیته انضباطی رأی خود را علیه این باشگاه صادر و نتیجه این ۲ بازی را ۳ بر صفر به سود استقلال و تراکتور اعلام کرد.

به‌این‌ترتیب در شرایطی که دیدار ملوان با تراکتور صفر- صفر و بازی استقلال و ملوان یک - یک تمام شده، ۲ امتیاز این بازی‌ها از حساب شاگردان مازیار زارع کسر خواهد شد.

بر همین اساس ملوان ۲۰۰ میلیون تومان جریمه و خادم‌پور نیز ۲ جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر