افشاری فر: دچار ضعف علمی در میان دانشجویان هستیم

|
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
|
۱۷:۴۰:۳۲
| کد خبر: ۲۳۰۱۲۴۰
افشاری فر: دچار ضعف علمی در میان دانشجویان هستیم
برنا-گروه استانها: رئیس دانشگاه شیراز با بیان اینکه در دانشگاه دچار ضعف علمی در میان دانشجویان هستیم، بر ضرورت ریشه‌شناسی این مسئله از دوران دانش‌آموزی تأکید کرد

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، علیرضا افشاری‌فر  در نشست مشترک با مسئولان آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه آموزش، یک زنجیره‌ی یکپارچه است که باید از ابتدا تا انتهای آن تابع یک سیاست واحد باشد، بر ضرورت تعامل میان دانشگاه و آموزش و پرورش تأکید کرد.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌ها محصول آموزش و پرورش را پذیرا هستند؛ بنابراین بسیار بجاست که در مسائل علمی و فرهنگی با یکدیگر هم‌اندیشی کنیم و بحران‌ها و مسائل پیش‌رو را آسیب‌شناسی کرده و درقالب یک پکیج کامل مبنای کار دانشگاه و آموزش و پرورش قرار دهیم.

افشاری‌فرد افزود: ما در دانشگاه دچار یک ضعف علمی درمیان دانشجویان هستیم که عوامل مختلفی در آن دخیل است و این موضوع می‌تواند موردبحث ما قرار بگیرد و ریشه‌شناسی آن از دوران دانش‌آموزی آن‌ها صورت گیرد.

رئیس دانشگاه شیراز پیشنهاد داد تا با تعیین سرفصل‌های مهم موردنظر و به‌دنبال آن، تشکیل کمیته‌های مختلف، فصل دیگری از همکاری‌های دانشگاه و آموزش و پرورش شکل بگیرد.

انتهای پیام 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر