۵۵ نفر از تهران برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان ثبت نام کردند

|
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
|
۱۳:۱۴:۳۷
| کد خبر: ۲۳۰۲۸۸۷
۵۵ نفر از تهران برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان ثبت نام کردند
برنا- گروه استانها: فرماندار تهران اعلام کرد: ۵۵ نفر از حوزه استان تهران در انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری برای کسب یک کرسی این مجلس ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، حسین خوش اقبال معاون استاندار و فرماندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اولین میان دوره انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه استان تهران، ۵۵ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۴ نفر مرد و یک نفر زن است.

وی اضافه کرد: بیشترین گروه سنی ثبت نام کنندگان بین ۶۰ تا ۶۵ سال است. همچنین ۲۵ نفر از داوطلبان دارای سابقه ایثارگری هستند.

انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در حوزه‌های انتخابیه آذربایجان شرقی، تهران، خراسان جنوبی و خوزستان همزمان با انتخابات سراسری هفتمین دوره شوراهای اسلامی کشور، جمعه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر