مدارس ۱۱ شهرستان استان کرمانشاه غیرحضوری شد/ تأخیر ۲ ساعته در آغاز به کار ادارات

|
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
|
۱۸:۰۲:۱۶
| کد خبر: ۲۳۰۳۷۷۰
مدارس ۱۱ شهرستان استان کرمانشاه غیرحضوری شد/ تأخیر ۲ ساعته در آغاز به کار ادارات
برنا- گروه استان‌ها: مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از غیرحضوری شدن فعالیت مدارس و تأخیر در آغاز به کار ادارات و بانک‌های استان در روز شنبه خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ علیرضا حیدری، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر برودت هوا، سرمای شدید و ضرورت مدیریت مصرف انرژی اظهار کرد: با تصمیم ستاد مدیریت بحران استان و موافقت استاندار کرمانشاه، فعالیت تمام مدارس استان در دو نوبت صبح و عصر به‌جز شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب، در روز شنبه چهارم بهمن ۱۴۰۴ به‌صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد خواهد بود.

وی افزود: مدارس بخش گواور و دهستان چله در شهرستان گیلانغرب نیز مشمول این مصوبه بوده و فعالیت آن‌ها به‌صورت غیرحضوری است.

حیدری در خصوص وضعیت فعالیت ادارات گفت: ادارات، نهادهای دولتی و تمامی بانک‌های استان به‌جز شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب، فردا با ۲ ساعت تأخیر و از ساعت ۱۰ صبح آغاز به کار می‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: مراکز درمانی، بهداشتی، امدادی و خدماتی استان از این تأخیر دو ساعته مستثنا هستند، اما این تأخیر شامل بخش گواور و دهستان چله نیز می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر