افزایش اعتبارهای مالی و احیای موزه هنرهای معاصر در دستور کار مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
به گزارش حبرنگار برنا از اهواز، نشست بررسی اعتبارهای فرهنگی و هنری استان خوزستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رییس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان و مدیران حوزه مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد
در این نشست، وضعیت بودجههای هزینهای و اعتبارهای تملک داراییهای سرمایهای استان خوزستان بررسی و بر ضرورت افزایش سهم فرهنگ و هنر در برنامهریزیهای مالی تاکید شد.
مسولان حاضر در جلسه ضمن توافق برای انعقاد تفاهم نامه همکاری دوجانبه در راستای تقویت و توسعه زیرساختهای فرهنگی استان خوزستان و افزایش سرانه پرداخت های پرسنلی در خصوص حمایت مؤثر و هدفمند از فعالیتهای فرهنگی هنری به تبادل نظر پرداختند.
در بخش دیگری از این نشست، موضوع بهره برداری کامل از خانه هنرمندان اهواز و موزه هنرهای معاصر به عنوان مهمترین مطالبه جامعه فرهنگ و هنر و ارزشمندترین ظرفیتهای فرهنگی استان گفت و گو شد.
مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسوولان استان خوزستان برای همکاری مشترک در راستای احیاء و بهرهبرداری مجدد موزه هنرهای معاصر و تجهیز و راه اندازی کامل از ساختمان خانه هنرمندان اهواز و قرار گرفتن آن در دسترس عموم هنرمندان اعلام آمادگی کردند و مقرر شد در این راستا و به منظور تسهیل در عملیات اجرایی تفاهم نامه ای تنظیم و به امضای طرفین برسد.
انتهای پیام/