رئیس ستاد دهه فجر استان تهران: همه باید برای یک ۲۲ بهمن باشکوه و دشمنشکن آماده شویم
به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محسن محمودی شامگاه دوشنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۴ ، در جلسه کمیته فضا سازی و تزئینات شهری ستاد دهه فجر شهرستان ورامین که در سالن جلسات ویژه شهردار ورامین برگزار شد ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خاطر نشان کرد: کمیته فضا سازی و تزئینات شهری شهرستان ورامین همیشه در کنار ستاد دهه فجر قرار داشته است و امسال دهه فجر با توجه به هجمه های دشمنان تیر خلاصی به قلب دشمن است ؛ زیرا آنها بر روی این روز سرمایه گذاری ویژه ای کرده اند و همه باید برای یک ۲۲ بهمن باشکوه و دشمن شکن آماده شویم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از مجموعه شهرداری و سایر ادارات خواست با همدلی و هم افزایی جهت ایجاد جلوه های بصری و ویژه برنامه ریزی داشته باشند.
لازم به ذکر است در این جلسه اعلام آمادگی شهردار ، نایب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر در طراحی و اجرای برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر خصوصا بحث فضا سازی و تزئینات شهری مورد تاکید قرار گرفت.
گفتنی است که در این جلسه شهردار ، نایب رئیس شورا ، اعضای شورای اسلامی شهر ، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ، شورای معاونین شهردار علی الخصوص معاونین ، روسای سازمان ها ، شهرداران مناطق ، مشاورین و... حضور داشتند.
انتهای پیام/