آتش‌نشانان کرج بر سکوی سوم کراسفیت کلانشهر‌های کشور ایستادند

|
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
|
۱۲:۳۴:۲۵
| کد خبر: ۲۳۰۶۷۷۹
آتش‌نشانان کرج بر سکوی سوم کراسفیت کلانشهر‌های کشور ایستادند
برنا - گروه استان‌ها: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: تیم کراسفیت این سازمان با نمایش توان بدنی بالا و آمادگی عملیاتی مثال‌زدنی، موفق شد در نخستین دوره مسابقات قهرمانی کراسفیت کلانشهر‌های کشور، مقام سوم تیمی را از آن خود کند.

به‌گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ جابر خوشگرد اذعان کرد: نخستین دوره مسابقات قهرمانی کلانشهرهای کشور در رشته کراسفیت، به میزبانی آتش نشانی شهرداری تهران و با حضور ۱۱ تیم از کلانشهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، قم، کرمان، زاهدان، یزد، قزوین، همدان و اردبیل برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها، تیم آتش نشانی شهرداری تهران،شیراز و کرج به ترتیب صاحب مقام اول تا سوم تیمی کشور را کسب کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج ادامه داد: تیم آتش نشانی کرج در این مسابقات با حضور آتش‌نشانان محمدصادق انصاری، مهدی افشار،حسن زیارانی به میدان رفتند و با عملکردی قابل‌تقدیر، توانستند در میان تیم‌های قدرتمند کلانشهرهای کشور، بر سکوی سوم این رقابت‌ها بایستند؛ موفقیتی که بیانگر سطح بالای آمادگی جسمانی و روحیه حرفه‌ای آتش‌نشانان کرجی است.

وی با تبریک این افتخارآفرینی گفت: توجه به ورزش‌های تخصصی و افزایش آمادگی جسمانی آتش‌نشانان، نقش مستقیمی در ارتقای توان عملیاتی، سرعت عمل و کاهش آسیب‌های شغلی دارد و سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج، ورزش را یکی از ارکان اصلی حفظ ایمنی مأموریت‌ها و سلامت نیروهای عملیاتی می‌داند.

خوشگرد در پایان اشاره کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش کارکنان، به‌ویژه در رشته‌هایی مانند کراسفیت که شباهت زیادی به شرایط واقعی عملیات‌های امدادی دارد، موجب افزایش آمادگی نیروها در مواجهه با حوادث سخت و پرخطر شده و این رویکرد با جدیت در سازمان ادامه خواهد داشت.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر