شهردار آران و بیدگل خبر داد: بهره برداری از پروژه بزرگ دهانه دوم پل زیرگذر بلوار خلیج فارس
به گزارش خبرنگار برنا از آران و بیدگل، محسن صانعی با اعلام این خبر گفت: پس از انجام موفقیتآمیز عملیاتهای مختلف فنی از جمله ریلگذاری، دالگذاری، خاکبرداری و مهمتر از همه، جابجایی و اصلاح خط لوله گاز فشار قوی در محدوده پل، این پروژه اکنون وارد مرحله نهایی زیرسازی و آسفالتریزی شده و آماده بهرهبرداری کامل است.
وی با اشاره به اهمیت این پروژه افزود: این زیرگذر با عرض ۱۱ متر، ارتفاع ۵.۵ متر ، یکی از طرحهای کلیدی در محور ارتباطی کاشان – آران و بیدگل است که با بهرهبرداری از آن، ایمنی مسیر، روان شدن ترافیک و مجزا شدن کامل دو لاین رفت و برگشت برای رفاه شهروندان دو شهرستان فراهم خواهد شد.
شهردار آران و بیدگل در ادامه، با تأکید بر زحمات تیم اجرایی تصریح کرد: تمامی مراحل سنگین اجرایی، شامل ریلبرداری، بتنریزی، جدولگذاری تا جابجایی انشعابات آب، برق و گاز با تلاش نیروهای عمرانی شهرداری آران و بیدگل انجام شده است. در این راستا، مراتب تقدیر و تشکر ویژه خود را از مدیریت و همکاران پرتلاشم در شهرداری ناحیه ۲ آران و بیدگل و معاونت محترم عمران و شهرسازی شهرداری اعلام میدارم.
صانعی در بخش دیگری از سخنان خود، عذرخواهی صمیمانهای از شهروندان محترم بهدلیل طولانی شدن روند پروژه مطرح کرد و افزود: بخش قابلتوجهی از تأخیرها ناشی از الزامات فنی و پیچیدگیهای هماهنگی بینشهری و اصلاح زیرساختهای تاسیساتی حساس بود. امیدواریم با بهرهبرداری از این پروژه تأخیر جبران شود.
وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری شهردار کاشان و دیگر اعضای شهرداری کاشان و همچنین ادارات خدماتی منطقه تأکید کرد:هدف از اجرای این زیرگذر، ارتقای ایمنی، کاهش بار ترافیکی و بهبود ارتباط منطقهای است و انشاءالله با بهرهبرداری از آن، گامی مؤثر در توسعه شبکه حملونقل شهری منطقه برداشته شود.
انتهای پیام