استاندار قزوین از بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) شهرستان بویینزهرا بازدید کرد
به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد نوذری استاندار قزوین در سفر به شهرستان بویین زهرا برای افتتاح چند طرح عمرانی، آموزشی و بهداشتی درمانی و دیدار با مردم از بیمارستان امیرالمومنین این شهرستان نیز بازدید کرد.

این بازدید برای بررسی میدانی روند ارائه خدمات درمانی و پروژههای حوزه سلامت همزمان با دهه فجر انجام شد.
محمد نوذری استاندار قزوین به همراه روح الله عباسپور نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، احمدپور معاون سیاسی استاندار، صالحی فرماندار شهرستان بویین زهرا و جمعی از مدیران و مسئولان استانی همزمان با برنامههای گرامیداشت دهه مبارک فجر، در این بازدید میدانی، از بخشهای مختلف بیمارستان دیدن کرد و در جریان روند ارائه خدمات درمانی، وضعیت تجهیزات، امکانات و نیازهای این مرکز درمانی قرار گرفت و با کادر پزشکی و درمانی گفتوگو کرد.

استاندار قزوین در این بازدید با تأکید بر اهمیت ارتقای زیرساختهای سلامت، بر ضرورت تقویت امکانات، بهبود شرایط خدمترسانی و حمایت از کادر درمان برای افزایش کیفیت خدمات به بیماران تأکید کرد.

این بازدید در ادامه سفر استاندار قزوین به شهرستان بویینزهرا و در راستای پیگیری میدانی مسائل حوزه بهداشت و درمان و بهبود سطح خدمات سلامت به مردم منطقه انجام شد.
انتهای پیام